Hoe staan de zenders op jouw tv op dit moment ingeprogrammeert en zou jij de volgorde wijzigen als RTL8 er komt?quote:RTL komt met RTL 8
De nieuwe tv-zender die RTL Nederland gaat starten na de overname van John de Mols Tien, gaat RTL 8 heten. ''Ik heb nog even gedacht aan RTL Plus, maar uiteindelijk leek me een naam met een cijfer toch beter'', zegt RTL-baas Fons van Westerloo vandaag in De Telegraaf.
Van Westerloo zegt onder meer uit respect voor zijn voormalige werkgever SBS niet voor RTL 6 te hebben gekozen. ''Dat kan ik mijn vrienden bij SBS 6 niet aandoen. Dat zou ook van een enorme arrogantie getuigen. Een fout die je nooit moet maken: je zadelt de kijkers met een probleem op. Die zijn er al jaren aan gewend dat SBS 6 op 6 staat. En er is volgens mij geen zender in Nederland met een 8 in de naam.''
De zender zal op de kabelsystemen waarschijnlijk de plek innemen die nu nog aan Tien is toebedeeld.
[...]
Je hebt toch een afstandbediening?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:28 schreef Biancavia het volgende:
Dat heeft UPC voor mij bepaald.
Digitale TV stelt zichzelf in.quote:
Je kijkt idd weinig Yorin.....dat is volgens mij ooit Veronica geworden namelijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef dborhem het volgende:
yorin en voor de rest alle zenders die ik nooit kijk naar wel heb ingesteld want je weet maar nooit.
Top 10 is echt de top die ik het meest bekijk.
Haha,klopt,ik heb nooit de naam ervan veranderd op tv,is meteen zo'n gevecht met een lcd-tv (vind ik dan)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:06 schreef mirelia het volgende:
Je kijkt idd weinig Yorin.....dat is volgens mij ooit Veronica geworden namelijk
v8 werd toch veronica (wat eerst de gruwelijke pauperzender fox was)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:06 schreef mirelia het volgende:
[..]
Je kijkt idd weinig Yorin.....dat is volgens mij ooit Veronica geworden namelijk
Yorin is veranderd naar RTL7 in 2003, niet naar veronica.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:56 schreef dborhem het volgende:
Nu bekend is wat er met tien gaat gebeuren (word rtl8) zit het zo
ned 1 tot 3
rtl4
net5
sbs6
comedy central
rtl8
rtl5
at5
bbc 1 en 2
yorin en voor de rest alle zenders die ik nooit kijk naar wel heb ingesteld want je weet maar nooit.
Top 10 is echt de top die ik het meest bekijk.
Nickelodeon / Comedycentral?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:20 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik weet niet meer wat er op 7 staat...![]()
Ik weet niet eens of ik de belgen wel eens een zender heb gegeven. Probleem nu alleen is.. ik kan ze er ook niet mee opzetten. Afstandbediening die erbij hoort, is weg haha.. en met de tv zelf, kan t ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:28 schreef belsen het volgende:
knip...
Wat hebben weinig mensen de Belgen hoog staan.
Dik gedrukt trouwens de zenders waar ik wel eens naar kijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |