Tijdens de speech hoorde je haar accent continuquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:16 schreef dapluiz het volgende:
En in de laatste aflevering hoorde je ook even (heel kort) Yvonne's eigen accent"G'day!"
Neem wel aan dat je een grootheid als Hugh Laurie al vóór House kende, als publiek zijnde.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef Breuls het volgende:
Da's nou acteren.Van Hugh Laurie of Anna Friel merk je ook niet dat ze een accent spelen.
Gast, ik ga straks nog kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[...]
Je kan hier gewoon alles zeggen als de aflevering al is geweest... Had je misschien niet in het topic moeten kijken. Maar don't blame him!quote:
Doe ik wel althans. Ik ga altijd pas in serietopics kijken als ik weet dat hij al uitgezonden is, maar ik hem nog niet gezien heb. Zo moeilijk is dat niet...quote:Op woensdag 19 november 2008 00:30 schreef Tazmaniac het volgende:
aaah kut, sorry Adidah.. dacht idd dat mensen het topic vandaag/morgen wel zouden mijden als ze nog niet gekeken hadden!!
nogmaals, excuses
Ja zie je, dat dacht ik ook al te horenquote:
Hoef je geen excuses voor aan te bieden. Series mogen besproken worden zodra ze uitgezonden zijn in de US...Dat hij hier gaat lezen terwijl hij de ep niet heeft gezien is zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:30 schreef Tazmaniac het volgende:
aaah kut, sorry Adidah.. dacht idd dat mensen het topic vandaag/morgen wel zouden mijden als ze nog niet gekeken hadden!!
nogmaals, excuses
Dat was al gezegd. Heeft het nut om het dan nog maar eens te herhalen?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoef je geen excuses voor aan te bieden. Series mogen besproken worden zodra ze uitgezonden zijn in de US...Dat hij hier gaat lezen terwijl hij de ep niet heeft gezien is zijn eigen schuld.
Zit er zand in je vagina?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:52 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat was al gezegd. Heeft het nut om het dan nog maar eens te herhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |