Bryce moet ook echt oprotten, hij verneukt heel de liefdesrelatie tussen Sarah en Chuck!!!quote:
Die gast is bekend uit de Amerikaanse NFL btw. Was laatst bij Conan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:42 schreef Adidah het volgende:
Ik blijf het vermakelijke onzin vinden. Het is weer eens iets anders dan de "average teen drama" serie.
[ afbeelding ]
Rachelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo Sarah gedumpt, laat Lou maar weer terug komen
[ afbeelding ]
Rachel Bilson
Rachelquote:
Eerst met allebei een proefrit maken natuurlijk voordat je gaat kiezenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Rachel
Alhoewel ik echt niet zou kunnen kiezen tussen die twee.. niet dat ik ooit in de situatie zal komen, but hey.. keep dreaming, right?
En ik vroeg me al af waarom de intro zo bekend bij me voor kwam...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:48 schreef Adidah het volgende:
Deze draai ik nog steeds elke ochtend om in de stemming te komen.
Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Rachel
Alhoewel ik echt niet zou kunnen kiezen tussen die twee.. niet dat ik ooit in de situatie zal komen, but hey.. keep dreaming, right?
Ik ben ook meer van de redheads of anders donker haar.. maar er zijn een paar uitzonderingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten
Hou sowieso veeeel meer van donker haar dan van blond, en vind rachel er gewoon wat leuker uitzien
Deze is dankzij Chuck mijn ringtone gewordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:48 schreef Adidah het volgende:
Deze draai ik nog steeds elke ochtend om in de stemming te komen.
zie nieuwe ep voor bevestigingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De muziek is idd één van de grote pluspunten van Chuck
Toen ik 'r in beeld zag, wist ik niet hoe hard ik elke scene van haar moest skippen..quote:
Chuck als DJquote:
Dat was idd ook erg goed gedaan. Vooral het einde was toch weer erg verrassend. Dacht je eindelijk de echte naam van Sarah te weten, weten we eigenlijk nog niks.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef Tegan het volgende:
Wel cool dat ze Sarah's verleden erbij halen. Ik dacht heel even dat ze niet dieper meer konden gaan, maar nu is het weer opnieuw erg interessant aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |