Jeetje.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:32 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand een lijstje maken van grote minimal hits? De beste nummers (in jouw ogen) zeg maar, zodat ik mijn minimal collectie iets kan vergroten
gedowngeloadquote:Op donderdag 25 september 2008 07:13 schreef Astherushcomes het volgende:
Catz'N Dogz - Stars of Zoo![]()
Brute cd, echt een aanrader!
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:51 schreef On het volgende:
http://www.last.fm/event/738608
Ik kwam dit even laatst toevallig tegen op last.fm. Een minimal festival in de brabanthallen met onder andere Brian Eno en Steve Reich. Ook staat Erik Satie bij de lineup maar dat zal moeilijk gaan aangezien hij al een tijdje dood is. Ik neem aan dat een ander orkest of iets dergelijks zijn werk zal vertalen. Ik denk dat ik wel ga.
Wat jij zegt heb ik sowieso met veel muziek van Kompakt, bijvoorbeeld The Field.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:30 schreef Agatorgother het volgende:
Ik maakte kennis met Wolfgang Voigt's Gas project toen Nah Und Fern (re-release van zijn 4 albums) recentelijk uitkwam. Ik luister naar veel electronische en vooral experimentele muziek, maar zo diep als deze muziek gaat, kom ik het bijna nergens anders tegen. Bij elke luisterbeurt raak ik echt in letterlijke trans en blijf ik daar het liefst ook inzitten. De muziek is zo minimaal maar brent toch zoveel energie met zich mee, echt ongelofelijk. Track 7 op Pop vind ik het mooist.
Probeer Fluxion eens, uit de Chain Reaction stal. De feel is heel anders, techy, maar ik vind het ergens wel vergelijkbaar met Gas, vooral in hypnotiserend opzicht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:30 schreef Agatorgother het volgende:
Ik maakte kennis met Wolfgang Voigt's Gas project toen Nah Und Fern (re-release van zijn 4 albums) recentelijk uitkwam. Ik luister naar veel electronische en vooral experimentele muziek, maar zo diep als deze muziek gaat, kom ik het bijna nergens anders tegen. Bij elke luisterbeurt raak ik echt in letterlijke trans en blijf ik daar het liefst ook inzitten. De muziek is zo minimaal maar brent toch zoveel energie met zich mee, echt ongelofelijk. Track 7 op Pop vind ik het mooist.
Luciano's fabric mixquote:Op donderdag 25 september 2008 20:40 schreef julian6 het volgende:
weet iemand een typische minimal hitjes cd die iedere leek wel kan waarderen?
Audio Werner - Trustquote:Op woensdag 24 september 2008 19:32 schreef julian6 het volgende:
Kan iemand een lijstje maken van grote minimal hits? De beste nummers (in jouw ogen) zeg maar, zodat ik mijn minimal collectie iets kan vergroten
fluxion is idd de bomquote:Op zondag 28 september 2008 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Probeer Fluxion eens, uit de Chain Reaction stal. De feel is heel anders, techy, maar ik vind het ergens wel vergelijkbaar met Gas, vooral in hypnotiserend opzicht.
Overigens vind ik Fluxion sowieso ondergewaardeerd, zijn collega's Maurizio, Monolake en Vainqueur zijn (terecht, dat wel) helden in het genre, Fluxion hoort daar bij in mijn ogen.
Dikke artwork sowiesoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:25 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie of wat mij op deze LP heeft geattendeerd maar hij is erg lekker (laidback).
hehe dit zijn zowat alle grote namen van de verschillende soorten minimal die je hebtquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:20 schreef JopJuh het volgende:
Wat zijn jullie favo djs eigenlijk ? Mijn voorkeur ligt bij qua minimal bij Rohr, Holden, G. Schneider, Karotte, Galluzzi, Guy Gerber, Osuna, Alex Under en qua nederlanders Rauwkost, Applescal en Polder. Als we iets harder mogen alles wat drumcode heet (beyer, lekebusch etc.)
Toppertje ja.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:06 schreef Sinarades het volgende:
elia saran wrap
Ik vind ze ook niet allemaal even vet, maar wel mijn heldenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hehe dit zijn zowat alle grote namen van de verschillende soorten minimal die je hebtvan rustig naar stevig naar kaal naar trancy.
vath vind ik sowieso niks. en villalobos moet je in een niet te grote club horenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:04 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet allemaal even vet, maar wel mijn heldenAfhankelijk van de naam stel ik me er dan vervolgens op in. Zowiezo kan een beetje opbouw geen kwaad
Maar villalobos,vath en heel wat andere grote namen konden me tot nu toe niet echt bekoren ... Top 3tje zou zijn 1) Beyer 2) Rohr & Delano 3) Karotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |