Wat een spannend leven, elke dag een paar topics openen in KLBquote:Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef reetveter het volgende:
TS heeft een spannend leven trouwens.
Ik ging gewoon onder pauze houden. Als deze leraar zich niet aan de fatsoen regels houdt dan hoef ik dat ook niet meerquote:Op woensdag 24 september 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
Dat zal de leerlingen leren om vaak precies hetzelfde te doen! Ha!
Bookmarks zijn voor noobs.quote:
TVP is heul veul makkelijker.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:17 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is dan wel gemakkelijker terug te vinden![]()
Het is wel irritant voor de lezer om het honderd keer te lezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
TVP is heul veul makkelijker.
Ja want anders vertel ik dit toch niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:23 schreef Opperkwal het volgende:
jij maakt het allemaal weer mee he
En dit soort gesprekken niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is wel irritant voor de lezer om het honderd keer te lezen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja want anders vertel ik dit toch niet.
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja want anders vertel ik dit toch niet.
Het zou me niets verbazenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:25 schreef Boiler het volgende:
Volgens mij was die leraar op de eerste dag gewoon sarcastisch en heb jij dat niet begrepen.
Heb je dan zo'n slecht gevoel voor humorquote:Op woensdag 24 september 2008 18:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfs na zoeen zware dag weet jij een glimlach op mijn gezicht te toveren![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leraar is altijd serineusquote:Op woensdag 24 september 2008 18:25 schreef Boiler het volgende:
Volgens mij was die leraar op de eerste dag gewoon sarcastisch en heb jij dat niet begrepen.
@ your servicequote:Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef McFearless het volgende:
Teunebeun, held, lekker topic weer. [ afbeelding ]
Ben ik dan al zo oudquote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef reetveter het volgende:
Die man moet een boek schrijvenbestsellers
![]()
Als iemand door rood rijdt doe jij dat dan ook, want ja, regels enzo ....quote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ging gewoon onder pauze houden. Als deze leraar zich niet aan de fatsoen regels houdt dan hoef ik dat ook niet meer
Het was zijn les dus dit gebruik ik om het hem duidelijk te makenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als iemand door rood rijdt doe jij dat dan ook, want ja, regels enzo ....
Gewoon koffie drinken dan kom je de nacht wel doorquote:Op woensdag 24 september 2008 18:57 schreef TeChNo2 het volgende:
sjee, wat ene verhaal, dra-ma-tisch, hoe kom ik nou de nacht weer door, zonder te weten hoe het afloopt, sommige mensen maken ook alleen maar spannende dingen mee zeg
Neuh daar heb ik geen tijd voor. Ik ben echt te druk met school en gilde sportief. Mijn thuis situatie is ook heel druk op dit moment.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:59 schreef reetveter het volgende:
Teun ooit er aan gedacht om te gaan meeten? Met heul klb enzo
zijn er weer wat huiselijke ruziesquote:Op woensdag 24 september 2008 19:00 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Neuh daar heb ik geen tijd voor. Ik ben echt te druk met school en gilde sportief. Mijn thuis situatie is ook heel druk op dit moment.
Nee, gelukkig niet maar we hebben het druk met andere dingen zoals een nieuw huis uitzoeken en dergelijke. We moeten gaan verhuizen omdat het A73 project nog steeds aan de gang is en dit huis staat gewoon in de weg.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
zijn er weer wat huiselijke ruzies![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |