Wat een spannend leven, elke dag een paar topics openen in KLBquote:Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef reetveter het volgende:
TS heeft een spannend leven trouwens.
Ik ging gewoon onder pauze houden. Als deze leraar zich niet aan de fatsoen regels houdt dan hoef ik dat ook niet meerquote:Op woensdag 24 september 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
Dat zal de leerlingen leren om vaak precies hetzelfde te doen! Ha!
Bookmarks zijn voor noobs.quote:
TVP is heul veul makkelijker.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:17 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is dan wel gemakkelijker terug te vinden![]()
Het is wel irritant voor de lezer om het honderd keer te lezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
TVP is heul veul makkelijker.
Ja want anders vertel ik dit toch niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:23 schreef Opperkwal het volgende:
jij maakt het allemaal weer mee he
En dit soort gesprekken niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is wel irritant voor de lezer om het honderd keer te lezen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja want anders vertel ik dit toch niet.
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja want anders vertel ik dit toch niet.
Het zou me niets verbazenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:25 schreef Boiler het volgende:
Volgens mij was die leraar op de eerste dag gewoon sarcastisch en heb jij dat niet begrepen.
Heb je dan zo'n slecht gevoel voor humorquote:Op woensdag 24 september 2008 18:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfs na zoeen zware dag weet jij een glimlach op mijn gezicht te toveren![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leraar is altijd serineusquote:Op woensdag 24 september 2008 18:25 schreef Boiler het volgende:
Volgens mij was die leraar op de eerste dag gewoon sarcastisch en heb jij dat niet begrepen.
@ your servicequote:Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef McFearless het volgende:
Teunebeun, held, lekker topic weer. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |