Wuaha zou wel lachen zijn of benny hillquote:Op donderdag 25 september 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Stel voor grap 'Band Zonder Banaan - Schijt aan de bazen' eens in, voor mensen die in de wacht staan
Hier ook...quote:Op donderdag 25 september 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
morgen iedereenwerken vanaf thuis
ook wel leuk jahquote:Op donderdag 25 september 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
haha jaa bij mij ook..
ik heb een geweldig liedje er in gezet.. echt zo'n kut jank nummer waardoor je denkt: WTF? ik hang op!
weet niet eens de titel van het nummer
Succes draakje!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
nou mensen ik wens jullie weer een fijne dag! ben er zo dan weer echt vandoor!
* GilaMonyet gaat nieuw werk zoeken waar die ook thuis kan werkenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier druk bezig met het regelen van!
Doeei,quote:Op donderdag 25 september 2008 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat zichzelf even nuttig makentot later
byebye!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat zichzelf even nuttig makentot later
Laterrquote:Op donderdag 25 september 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat weer naar huis
Laters
denk het. of hij zou zo maar eens aan het fappen zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 11:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Waar is barra btw..?
Nog steeds aan het slapen door die werkdag van gister?!
Haha, jah dat is natuurlijk ook een optiequote:Op donderdag 25 september 2008 11:10 schreef renedis het volgende:
[..]
denk het. of hij zou zo maar eens aan het fappen zijn
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hooi!
Wat ga je vandaag doen in Italie?
Haha altijd lekker..quote:Op donderdag 25 september 2008 11:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm niets ?
op mn kont zitten internetten lekker eten van het uitzicht genieten enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |