En de reizende doek werd... Lampo, een vrolijk gestreepte Girasol van 4,6 meter.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:25 schreef Webkim het volgende:
[..]
Euh, iedereen die mee wil doen stuurt mij een pm met de titel reisdoek en daarin haar naam, adres, telnr. en e-mail. En data waarop je -em niet kan hebben ivm lange vakanties oid.
Dan maak ik een planninkje en stuur -em naar de nummer 1. Als iedereen -em nou een week houdt (of twee als we niet met heeeeel veel zijn)?
Ook gejat: ik doe er dan een boekje bij waarin iedereen een berichtje/foto/tekeningetje/kaartje kan stoppen en natuurlijk willen we hier dan ook foto's. Neem de reisdoek mee naar een speciale plek in je woonplaats ofzo, of op een leuk dagje uit.
Nou dat.
Je bent verantwoordelijk voor de doek als -ie bij jou is, wast -em alleen als er echt iets te goors op is gekomen en je betaalt zelf de verzendkosten naar de volgende.
Welke zullen we doen?
_____________________________________________________________________________quote:Lampo On Tour - Summer / Fall 2008
ET
2-12 juli
Vamperotica
14-24 juli (ivm Tilburgse kermis!)
Yppy
25 juli-4 aug
p_iglet
5 -15 aug
TearSong
16 - 26 aug
LadyS
27 aug - 5 sept
Kersjes
6-16 sept
k_i_m
17 - 27 sept
Chacama
29 sept - 8 okt
beefcake
9 - 20 okt
Grijs
21 okt - 30 okt
Troel
31 okt - 10 nov
Davinia
11 nov - 20 nov
Ticootje
21 nov - 30 nov
Welke? Wij gaan naar Rabbit Hillquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef Ticootje het volgende:
Ook al?? Lampo gaat met ons ook mee naar Landdal.
Zal ik zo doen. Ik zit even een Lampo-flickr te maken, met alle foto's tot dusver.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Webkim, zou je Ticootje en mij een dag extra kunnen geven in het schema?
quote:
En dat is dezequote:Op woensdag 24 september 2008 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo de echte? Er is maar 1 sinterklaas!
nee het is de TNO sinterklaas.quote:
K_I_M als je wilt mag je hem nog wel een dagje langer houden. Ik vind het ook goed als ik hem woensdag binnenkrijg.... kijk maar ff.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:11 schreef k_i_m het volgende:
Zoals hierboven al gepost. Ik had iets leuks geregeld, maar dat ging ineens niet door. Toen heb ik zelfs iets anders bedacht en dat is ook niet gelukt
. De afgelopen dagen heb ik snotterend in mijn nest gelegen, dus morgen gaan we nog maar "gewoon" een rondje door Hilversum lopen
.
quote:NEEEE!!!, van MAU MAU
Ja, dat is ook het eerste wat ik dachtquote:
Ik lag helaas in bed, toen de doos openging, dus had geen invloed op het uitpakwerk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het eerste wat ik dacht![]()
En jehad het nog wel zo mooi gepimpt
Daarom, houd ik hem een weekje langer, stuur ik hem naar Ticootje, en die stuurt hem naar jou als ze terug is van vakantiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Leuk chaca!
Tsja, ticootje wilde hem geloof ik meenemen op vakantie, dus dat ruilt dan een beetje moeilijk
Al vind ik het niet erg als jij hem dan wat langer houdt, hoor
Als we dan maar niet met de vakantie van ticootje in de knel komen
En Davinia dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Ticootje het volgende:
beefcake
9 - 20 okt
Grijs
21 okt - 30 okt
Troel
31 okt - 19 nov
Ticootje
20 nov - 30 nov
Nijna
1 dec - 14 dec
En dan wil ik na Nijna graag gaan genieten van mijn superzachte lampo.
Jammer, ik had 'm ook graag een keertje ingedragen...quote:Op woensdag 24 september 2008 16:07 schreef Iksje het volgende:
Mag/Kan ik nu wel of niet aansluiten na Ticootje?
Het weekend van Sinterklaas (5-6-7 dec) gaan we naar de Ardennen dus er komen foto's
Ja het duurde even voordat ik het netjes van de muur had, maar uiteindelijk was het gelukt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reisdoeken zijn leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Misschien behoefte eraan dat mijn Hoppediz Rio ook op stap gaat?
(sorry dat ik het in dit topic doe)
Ja, ben ik ook benieuwd naar!quote:
Ik heb maar een foto en die staat nog op de cameraquote:
*PM box openzet*quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:50 schreef beefcake het volgende:
Er is er nog 1 (één) maar die komt van mijn leven niet online
Whehe, ze staan nog op de camera dus houd je adem er maar niet op inquote:
Oeh, wat spannend...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:33 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb maar een foto en die staat nog op de camera![]()
Maar als ik hem leeg haal komt de foto meteen hier![]()
En Lampo is vanmiddag vertrokken naar Grijs(
)
Het Postkantoor zit hier in de Bruna dus ik heb mezelf maar getroost door twee boeken te kopen![]()
![]()
Haaruitval? Ze heeft nog niet meer haar gehad dan ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:20 schreef DaviniaHR het volgende:![]()
![]()
Marlien
![]()
![]()
Ze heeft dezelfde haaruitval als Eli hadVol van boven, weinig van opzij
Nee, hij heeft alleen nog maar geproefdquote:Op maandag 3 november 2008 09:26 schreef YPPY het volgende:
Echt een doek die bij jongens ook heel goed kan, ook al zou je eerst denken dat het een meisjes kleur is.
Heeft Ruben er al ingezeten?
quote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, hij heeft alleen nog maar geproefd
Maar aangezien drie van de vier vorige week gekochte deurtjes bij de IKEA beschadigd zijnzal ik hem vandaag nog wel dragen
Nu nog iemand die een foto maakt
quote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef bixister het volgende:
en nee, natuurlijk bedoel ik niet dat Ruben een gare kop heeft!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |