Daarom stelde ik hem ook een vraag, maar hij beantwoord die niet. Ik voel me miskent!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Flexter, in plaats van meteen in de verdediging te schieten, zou je ook je voordeel kunnen doen met de aanwezigheid van deze wijze user. Superieure mensen komen de inferieure mensen immers graag wat kennis, vaardigheden en etiquette bijbrengen, zo altruïstisch als ze zijn!![]()
Ik kan je vertellen, na die botte afwijzing, ben ik echt niet happy.quote:Met wat meer elite kan dit forum lollig én educatief tegelijk worden!! One big happy family!
!
Mijn lyrics, wat doe je!?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ah! Ik snap hem al. Dus als ik twee taarten zou hebben, dan zou ik mijn zin zo formuleren:
"De enige taart die ik heb is mijn chocoladevlaai en aardbeiverwennerij"
Wat 'n nutteloze post. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:15 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Autistisch Realistisch. Ik maak misbruik van de naam Nickolaus.Maximillian, zeg jij? Weet je wel wie hij is, plebeii? Bezoek Wikipedia even, wil je. Dit is niet de eerste keer dat je een perfecte fout maakt.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef SallySellsSalt het volgende:
En jij niet...? In elk post zie ik een herhaling van"plebejer" en "autist". Discussies worden herhaaldelijk afgeknepen, want het is zogenaamd te laag voor jouw (ver)stand.
Zie jij niet dat -jij- degene bent die kleingeestig is en schuilt achter een überintelligente alterego NickoMax.?
Hij zou in zijn graf omdraaien hoe jij zijn naam hiervoor misbruikt...
Communist Manifesto! De arbeiders komen in opstand!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef SallySellsSalt het volgende:
Ik zou zeggen: hou ermee op, als je echt bovengemiddeld intelligent bent, probeer je deze hoogdravendheid niet als dekmantel te gebruiken om het gebrek aan zelfbewustheid te camoufleren.
En je hebt pech, want ik kan je qua intelligent (wat dat ook moge betekenen) en qua persoonlijkheid jou makkelijk aan.
Een zichtgestoorde en een autist in één!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:37 schreef Semisane het volgende:
Daarom stelde ik hem ook een vraag, maar hij beantwoord die niet. Ik voel me miskent!
Ik kan je vertellen, na die botte afwijzing, ben ik echt niet happy.![]()
Ik voel me zelfs een beetje emotioneel gehandicapt nu.
Hmm, ik begrijp het.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Sorry P.G.T., ik heb nog veel te leren.
quote:[Magnifieke uitspraak van mijn persoontje] (Beauregard, 2008).
Sorry, ik heb niet zoveel aandacht voor mijn taalgebruik de laatste tijd. Mijn katoenvelden raken onderbevolkt. Misschien dat jij mijn taalfouten wilt verbeteren? Dan kunnen mijn werknemers ook wat plezier hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef SallySellsSalt het volgende:
Kom echter niet bij me aankloppen met studieniveau en taalfouten...
Ik ben deswege ook geen academicus. Ik vergeet zulke dingen altijd te snel.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:45 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, ik begrijp het.
Maar zoals een academicus reeds in zijn eerste jaar leert... referentie plaatsen!
Ah, kom op. Doe eens iets positiever over je beperking. Al mag dat niet van Dr.Crane.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik ben deswege ook geen academicus. Ik vergeet zulke dingen altijd te snel.
Wat een kutkloon dit.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Jij bent écht een leiperd. Een grappige leiperd hoor, dat wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet zoveel aandacht voor mijn taalgebruik de laatste tijd. Mijn katoenvelden raken onderbevolkt. Misschien dat jij mijn taalfouten wilt verbeteren? Dan kunnen mijn werknemers ook wat plezier hebben.
heuj lullo! krijg ik geen reactiequote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Jongeman, door hem als 'grappige leiperd' aan te duiden, doe je extreem positief over de beperking 'leiperd'. Dat is in dit topic zeer ongepast.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij bent écht een leiperd. Een grappige leiperd hoor, dat wel.
Dat was helemaal geen antwoord op mijn vraag, dat was namelijk de uitspraak die oorzaak was van mijn vraag!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:43 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Een zichtgestoorde en een autist in één!
'Mensen die extreeem positief doen over hun beperking
Helemaal onderaan voor de mensen zonder JavaScript.
Wat snap je er godverdomme niet aan, slome kwast? Ben je nou echt zo ongelooflijk dom?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen antwoord op mijn vraag, dat was namelijk de uitspraak die oorzaak wat van mijn vraag.
Je maakt je er maar makkelijk mee af hoor!![]()
Jouw superioriteit valt me maar bar tegen....en ik begon zo tegen je op te kijken.
Ik snap al die frustraties gewoon niet...zoals deze, ik dacht dat superiore mensen altijd hun emoties onder controle hadden, maar keer op keer word ik door jou teleurgesteld en de verwachtingen waren zo hoog...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat snap je er godverdomme niet aan, slome kwast? Ben je nou echt zo ongelooflijk dom?
vanwaar het overdadige gebruik van krachttermen, heer M?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat snap je er godverdomme niet aan, slome kwast? Ben je nou echt zo ongelooflijk dom?
Ha! ik heb hem al door! Blijkbaar kan een mens terecht op straatwoordenboek.nl. Om je "diss" tegen te gaan heb ik ook een diss:quote:Op donderdag 25 september 2008 15:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik ben helemaal niet "leiperd of "kutkloon". Denk ik. Ik beheers de taal van de straat nog niet echt.
Er zit inderdaad bakken vol met frustratie in mijn posts jegens deze ploert, want dit schoelje heeft nog steeds niet door dat hij helemaal niet grappig of uniek is. Hij verpest de atmosfeer in dit topic en moet eens kappen met dat gelorejas.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef flexster het volgende:
vanwaar het overdadige gebruik van krachttermen, heer M?
zijn de wijze woorden op
Ja maar, ja maar dat is nou net mijn handicap...ik ben niet leuk en grappig of uniek, daarbij lorejas ik de hele dag door.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Er zit inderdaad bakken vol met frustratie in mijn posts jegens deze ploert, want dit schoelje heeft nog steeds niet door dat hij helemaal niet grappig of uniek is. Hij verpest de atmosfeer in dit topic en moet eens kappen met dat gelorejas.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ha! ik heb hem al door! Blijkbaar kan een mens terecht op straatwoordenboek.nl. Om je "diss" tegen te gaan heb ik ook een diss:
Wazzaap, matties. Waarom dissen jullie mijn aristo-stylo. Ik heb skitta aan jullie van de haters, want ik vind het eigenlijk wel masterlijk. Ik represent Wassenaar-town Holland! En als je dat niet digt, dan knal ik je neer met mijn tsjoppa! Check jullie leeter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |