abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61906538
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Prison Break gekeken zeker?
"Handicapable"
Prachtig, zo'n neo-samengesteld woordje!
  donderdag 25 september 2008 @ 15:37:07 #102
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61906594
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Pool het volgende:

[..]

Flexter, in plaats van meteen in de verdediging te schieten, zou je ook je voordeel kunnen doen met de aanwezigheid van deze wijze user. Superieure mensen komen de inferieure mensen immers graag wat kennis, vaardigheden en etiquette bijbrengen, zo altruïstisch als ze zijn!
Daarom stelde ik hem ook een vraag, maar hij beantwoord die niet. Ik voel me miskent!
quote:
Met wat meer elite kan dit forum lollig én educatief tegelijk worden! ! One big happy family! !
Ik kan je vertellen, na die botte afwijzing, ben ik echt niet happy.

Ik voel me zelfs een beetje emotioneel gehandicapt nu.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_61906659
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ah! Ik snap hem al. Dus als ik twee taarten zou hebben, dan zou ik mijn zin zo formuleren:

"De enige taart die ik heb is mijn chocoladevlaai en aardbeiverwennerij"

Wat 'n nutteloze post. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Mijn lyrics, wat doe je!?
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:15 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Wat 'n nutteloze stem. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
pi_61906680
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef SallySellsSalt het volgende:
En jij niet...? In elk post zie ik een herhaling van"plebejer" en "autist". Discussies worden herhaaldelijk afgeknepen, want het is zogenaamd te laag voor jouw (ver)stand.
Zie jij niet dat -jij- degene bent die kleingeestig is en schuilt achter een überintelligente alterego NickoMax.?
Hij zou in zijn graf omdraaien hoe jij zijn naam hiervoor misbruikt...
Autistisch Realistisch. Ik maak misbruik van de naam Nickolaus.Maximillian, zeg jij? Weet je wel wie hij is, plebeii? Bezoek Wikipedia even, wil je. Dit is niet de eerste keer dat je een perfecte fout maakt.
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef SallySellsSalt het volgende:
Ik zou zeggen: hou ermee op, als je echt bovengemiddeld intelligent bent, probeer je deze hoogdravendheid niet als dekmantel te gebruiken om het gebrek aan zelfbewustheid te camoufleren.
En je hebt pech, want ik kan je qua intelligent (wat dat ook moge betekenen) en qua persoonlijkheid jou makkelijk aan.
Communist Manifesto! De arbeiders komen in opstand! Gieren, brullen, janken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebrals_Society

Ik wil wel eens weten waar jij lid van bent, humiliore. Hoog EQ zeker, zoals het een proleet betaamt.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_61906711
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef Beauregard het volgende:
Mijn lyrics, wat doe je!?
Sorry P.G.T., ik heb nog veel te leren.
pi_61906795
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:37 schreef Semisane het volgende:
Daarom stelde ik hem ook een vraag, maar hij beantwoord die niet. Ik voel me miskent!

Ik kan je vertellen, na die botte afwijzing, ben ik echt niet happy.

Ik voel me zelfs een beetje emotioneel gehandicapt nu.
Een zichtgestoorde en een autist in één!

'Mensen die extreeem positief doen over hun beperking

Helemaal onderaan voor de mensen zonder JavaScript.
pi_61906840
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:41 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Sorry P.G.T., ik heb nog veel te leren.
Hmm, ik begrijp het.

Maar zoals een academicus reeds in zijn eerste jaar leert... referentie plaatsen!

Voorbeeld:
quote:
[Magnifieke uitspraak van mijn persoontje] (Beauregard, 2008).
pi_61906869
Ik heb de beperking dat ik kaal ben. Maar daarmee kan ik smorgens wel lekker 5 minuten langer in mijn nest blijven liggen en heb dus ook nooit een badhairday.
Zoiets?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_61906885
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef SallySellsSalt het volgende:
Kom echter niet bij me aankloppen met studieniveau en taalfouten...
Sorry, ik heb niet zoveel aandacht voor mijn taalgebruik de laatste tijd. Mijn katoenvelden raken onderbevolkt. Misschien dat jij mijn taalfouten wilt verbeteren? Dan kunnen mijn werknemers ook wat plezier hebben.
pi_61906973
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:45 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, ik begrijp het.

Maar zoals een academicus reeds in zijn eerste jaar leert... referentie plaatsen!
Ik ben deswege ook geen academicus. Ik vergeet zulke dingen altijd te snel.
pi_61907012
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ah, kom op. Doe eens iets positiever over je beperking. Al mag dat niet van Dr.Crane.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:56:52 #112
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_61907149
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Wat een kutkloon dit.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_61907174
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Sorry, ik heb niet zoveel aandacht voor mijn taalgebruik de laatste tijd. Mijn katoenvelden raken onderbevolkt. Misschien dat jij mijn taalfouten wilt verbeteren? Dan kunnen mijn werknemers ook wat plezier hebben.
Jij bent écht een leiperd. Een grappige leiperd hoor, dat wel.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_61907222
Ik ben helemaal niet "leiperd of "kutkloon". Denk ik. Ik beheers de taal van de straat nog niet echt.
pi_61907248
quote:

[..]

heuj lullo! krijg ik geen reactie
wijs mij mijn plaats eens! heb ik ook weer wat te lachen
  donderdag 25 september 2008 @ 16:03:07 #116
103512 Prof.mr.dr.ir.Pool
Geleerd tot in de puntjes
pi_61907294
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Gripper het volgende:

[..]

Jij bent écht een leiperd. Een grappige leiperd hoor, dat wel.
Jongeman, door hem als 'grappige leiperd' aan te duiden, doe je extreem positief over de beperking 'leiperd'. Dat is in dit topic zeer ongepast.

Overigens bevind je je met dergelijke strapatsen in illuster gezelschap. Neem nu Socrates. Dat stuk onbenul deed ook extreem positief over het feit dat hij niets wist, waardoor hij zich voor eeuwig onder de paupers heeft geschaard. Gelukkig hebben de sofisten door de eeuwen heen weten te overleven, zodat zij het volk nog enigszins hebben kunnen redden van de totale ondergang van de wijsheid.

[/wijze les]
Zoals Socrates placht te zeggen: 'Hij is wijs die weet dat hij niets weet.' Dat was destijds een waarheid als een koe, aangezien de publicatiedata van mijn werken op een later tijdstip vielen.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:04:03 #117
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61907314
Moet je er maar negatief over doen, om jou een plezier te doen?
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  donderdag 25 september 2008 @ 16:05:43 #118
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61907358
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:43 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Een zichtgestoorde en een autist in één!

'Mensen die extreeem positief doen over hun beperking

Helemaal onderaan voor de mensen zonder JavaScript.
Dat was helemaal geen antwoord op mijn vraag, dat was namelijk de uitspraak die oorzaak was van mijn vraag!

Je maakt je er maar makkelijk mee af hoor!

Jouw superioriteit valt me maar bar tegen....en ik begon zo tegen je op te kijken.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_61907450
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:05 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat was helemaal geen antwoord op mijn vraag, dat was namelijk de uitspraak die oorzaak wat van mijn vraag.

Je maakt je er maar makkelijk mee af hoor!

Jouw superioriteit valt me maar bar tegen....en ik begon zo tegen je op te kijken.
Wat snap je er godverdomme niet aan, slome kwast? Ben je nou echt zo ongelooflijk dom?
  donderdag 25 september 2008 @ 16:11:48 #120
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61907537
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Wat snap je er godverdomme niet aan, slome kwast? Ben je nou echt zo ongelooflijk dom?
Ik snap al die frustraties gewoon niet...zoals deze, ik dacht dat superiore mensen altijd hun emoties onder controle hadden, maar keer op keer word ik door jou teleurgesteld en de verwachtingen waren zo hoog...
pi_61907566
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

vanwaar het overdadige gebruik van krachttermen, heer M?
zijn de wijze woorden op
pi_61907635
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik ben helemaal niet "leiperd of "kutkloon". Denk ik. Ik beheers de taal van de straat nog niet echt.
Ha! ik heb hem al door! Blijkbaar kan een mens terecht op straatwoordenboek.nl. Om je "diss" tegen te gaan heb ik ook een diss:

Wazzaap, matties. Waarom dissen jullie mijn aristo-stylo. Ik heb skitta aan jullie van de haters, want ik vind het eigenlijk wel masterlijk. Ik represent Wassenaar-town Holland! En als je dat niet digt, dan knal ik je neer met mijn tsjoppa! Check jullie leeter.
pi_61907711
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef flexster het volgende:
vanwaar het overdadige gebruik van krachttermen, heer M?
zijn de wijze woorden op
Er zit inderdaad bakken vol met frustratie in mijn posts jegens deze ploert, want dit schoelje heeft nog steeds niet door dat hij helemaal niet grappig of uniek is. Hij verpest de atmosfeer in dit topic en moet eens kappen met dat gelorejas.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:25:39 #124
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61907911
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Er zit inderdaad bakken vol met frustratie in mijn posts jegens deze ploert, want dit schoelje heeft nog steeds niet door dat hij helemaal niet grappig of uniek is. Hij verpest de atmosfeer in dit topic en moet eens kappen met dat gelorejas.
Ja maar, ja maar dat is nou net mijn handicap...ik ben niet leuk en grappig of uniek, daarbij lorejas ik de hele dag door.

Het erge daaraan is dat ik er niet eens een positieve draai aan mag geven.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:35:47 #125
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_61908178
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ha! ik heb hem al door! Blijkbaar kan een mens terecht op straatwoordenboek.nl. Om je "diss" tegen te gaan heb ik ook een diss:

Wazzaap, matties. Waarom dissen jullie mijn aristo-stylo. Ik heb skitta aan jullie van de haters, want ik vind het eigenlijk wel masterlijk. Ik represent Wassenaar-town Holland! En als je dat niet digt, dan knal ik je neer met mijn tsjoppa! Check jullie leeter.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')