Vinger jij jezelf met tekenfilmpjes ofzoquote:
*komt klaarquote:
Vertel mij watquote:Op woensdag 24 september 2008 17:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vinger jij jezelf met tekenfilmpjes ofzo? Ik wist dat er niet veel nodig was om je geil te maken dat zei je vorige maand (80 topics geelden dus) een keer
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 17:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vinger jij jezelf met tekenfilmpjes ofzo? Ik wist dat er niet veel nodig was om je geil te maken dat zei je vorige maand (80 topics geelden dus) een keer
das een beste boner!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Word je daar geil van Beugelbekkie?
Als straf post je nu de tieten van je vriendinquote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Mensen dieren en BigKahuna
Sorry dat ik gisteren geen nieuwe SC aanmaakte.
Maar ik moest rennen om lastige jongeren te verwijderen van mijn gebied
Hoe is het verder ?![]()
En sackboy !
Welcome back enzo
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Heul nietquote:Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef afcajos het volgende:
noel gallagher wat post jij cancerveel
Neen , ik kan best nog wel een foto posten maar niet van mijn Noorse schone der tieten.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als straf post je nu de tieten van je vriendin
FOK! is belangrijker.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry dat ik gisteren geen nieuwe SC aanmaakte.
Maar ik moest rennen om lastige jongeren te verwijderen van mijn gebied
Hoe is het verder ?![]()
En sackboy !
Welcome back enzo
Mee eens.quote:
Wat voor werk doe je precies dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar ik krijg nu betaald om te Fokken! en dat wil ik graag nog even houden.
Nachtwaker.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je precies dan?
Da's wel tofquote:Op woensdag 24 september 2008 18:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nachtwaker.
Dus lastige mensen verwijderen.
En eventueel naar gelieve plat spuiten met pepperspray.
afcajos wat post jij cancerveel.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:00 schreef afcajos het volgende:
kga ff eten
Dodelijk saai.quote:
Hele nacht FOK!ken?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dodelijk saai.
Tenzij er zoals gisteren wat vervelende mensen zijn![]()
Ik mag graag met pepperspray spelen
Dat is best werkquote:Op woensdag 24 september 2008 18:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nachtwaker.
Dus lastige mensen verwijderen.
En eventueel naar gelieve plat spuiten met pepperspray.
Jammer voor hem dat dat niet de drukste Fok!-tijd isquote:
Vaak van 1 tot 3 sowiesoquote:
Als ik er niet benquote:Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat dat niet de drukste Fok!-tijd is
Juh er is meestal niemand meer Maison wel vaak nog though.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat dat niet de drukste Fok!-tijd is
Sinds een paar dagen neem jij wel weer een aadig deel van de posts in KLB-SC voor je rekening jaquote:
Stagequote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sinds een paar dagen neem jij wel weer een aadig deel van de posts in KLB-SC voor je rekening ja
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
En nu live vanachter het fornuis, jullie kantoorklerk
Wat voor 1? (ben vast niet de eerste die dit vraagt maar goed)quote:
VVVquote:Op woensdag 24 september 2008 18:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat voor 1? (ben vast niet de eerste die dit vraagt maar goed)
voorlichtingvoorveiligheid?quote:
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
voorlichtingvoorveiligheid?
Waar in Engeland?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:27 schreef McFearless het volgende:
Boh gekken, over twaalf uurtjes naar Engeland!!!1
wat ga je daar doen , eidenlijk eens naar echt voetbal kijken ?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:27 schreef McFearless het volgende:
Boh gekken, over twaalf uurtjes naar Engeland!!!1
Nee. Alhoewel,quote:Op woensdag 24 september 2008 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Word je daar geil van Beugelbekkie?
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat ga je daar doen , eidenlijk eens naar echt voetbal kijken ?
Birmingham, met een dagje Liverpool en een dag naar Manchester.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar in Engeland?
Wat doen?
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
Birmingham, met een dagje Liverpool en een dag naar Manchester.Voetbal kijken en bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |