Weer terug?quote:
Nee, nog op het werk, maar over 20 minuten mag ik achteraansluiten in de file. Kan ik naar Jitzzze zwaaien.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yesyesen jij alweer thuis?
Hahaha. gezelligquote:Op woensdag 24 september 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, nog op het werk, maar over 20 minuten mag ik achteraansluiten in de file. Kan ik naar Jitzzze zwaaien.
Gelukkig issie makkelijk te herkennen aan een banaan in z'n oor.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:18 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb een leraar die alleen mijn achternaam kentDat komt puur door joey die hem 1 of 2 jaar heeft gehad
Vroeg ie ook of je je tieten wilde posten?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Leraar vandaag:"Zet julie naambordjes (jawel, het kan op het Hbo) maar op tafel want ik weet nog niet al jullie namen.
Zegt ie daarna doodleuk mijn naam
Die king of pop ook alquote:Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef afcajos het volgende:
noel gallagher wat post jij cancerveel
Naambordjesquote:Op woensdag 24 september 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Leraar vandaag:"Zet julie naambordjes (jawel, het kan op het Hbo) maar op tafel want ik weet nog niet al jullie namen.
Zegt ie daarna doodleuk mijn naam
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vroeg ie ook of je je tieten wilde posten?
LoL,quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
NaambordjesZou iets zijn voor mijn mentor. Domste kerel die ik ooit gekend heb
Hij kent nog steeds geeneen naam van zijn mentorklas (wij dus)
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL,
wij hadden ooit eens een docent die zei dat we naar onze mentor moesten gaan. Toen zei de klas tegen hem dat hij de mentor was
Ja dat scheeltquote:Op woensdag 24 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig issie makkelijk te herkennen aan een banaan in z'n oor.Ik heb alleen niet zo'n vette phone dat ik kan FOK!ken in de file.
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En ohja, het eerste wat onze mentor tegen ons zei was: We kunnen ook met elkaar op wintersport gaan in december !
Ja best leuk maar hoe kom je er ineens op, dat dat je eerste zin tegen je mentorklas is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |