met zijwieltjesquote:Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is die van mij
[ afbeelding ]
kut betrapt!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leugenaar!! Jij drinkt dat bier heumal niet!
Haha super lauwe fiets waar ken je die kopen!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is die van mij
[ afbeelding ]
wel vaker langs zien rijdenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef renedis het volgende:
maaaaaaar....
ik stel voor dat we deze kopen?!
[ afbeelding ]
ja de kratten zijn leeg. heb je ooit wel eens 2 kratten op ? dan heb je echt zijwieltjes nodig hoorquote:
Betalen voor 1 dude? Al die mensen die voor Fok! werken zien er dus 0% voor terug...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als die idioten ervoor betalen waarom niet?
Dan zul je met wat beters moeten komenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut betrapt!
je gelooft zeker niet dat ik altijd de kratten vd buurman inwissel ?
die heb ik alquote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef renedis het volgende:
maaaaaaar....
ik stel voor dat we deze kopen?!
[ afbeelding ]
nee ik ging altijd lopendquote:Op woensdag 24 september 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de kratten zijn leeg. heb je ooit wel eens 2 kratten op ? dan heb je echt zijwieltjes nodig hoor
deze dan ?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan zul je met wat beters moeten komen
das nix man. ik vanaf schiedam!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik ging altijd lopendook weles met mijn dronken kop vanaf scheveningen naar huis gelopen
en de snelweg om niks te raken (4 baansquote:Op woensdag 24 september 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de kratten zijn leeg. heb je ooit wel eens 2 kratten op ? dan heb je echt zijwieltjes nodig hoor
2 kratten is niet te doen man!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
naar hvh?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das nix man. ik vanaf schiedam!
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze dan ?
[ afbeelding ]
Waar woon jijquote:Op woensdag 24 september 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik ging altijd lopendook weles met mijn dronken kop vanaf scheveningen naar huis gelopen
2 kratten niet nee, 1 krat welquote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2 kratten is niet te doen man!
1 liter whiskey wel
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
deze dan ?
[ afbeelding ]
nee de treinen reden niet meer, en de bus zeker niet. dan maar lopen!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
naar hvh?das wel een eind jah
je dacht zeker... aaahw das maar een klein stukje
toen woonde ik in den haag, van de zomer ben verhuist naar omgeving dordrechtquote:Op woensdag 24 september 2008 15:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar woon jij?!
Btw fietsen + veel drank is slechte combo hahah
valt mee,quote:Op woensdag 24 september 2008 15:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar woon jij?!
Btw fietsen + veel drank is slechte combo hahah
die is van sgelequote:Op woensdag 24 september 2008 15:55 schreef renedis het volgende:
[..]
![]()
ik heb nog een fiets over... gratis af te halen
[ afbeelding ]
dus daar hangt iequote:
die student heeft em zeker geleendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |