dat.... of danny neemt meer opties op zn hummerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
Als er nou meer mensen zo'n Fok abbo nemen, wordt het dan ook sneller?
Hehe had die niet een bugatti ?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat.... of danny neemt meer opties op zn hummer
neeh, hij heeft een snorfiets.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe had die niet een bugatti ?
Nog steeds beter dan mijn oma fietsquote:Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh, hij heeft een snorfiets.
[ afbeelding ]
Nee, dat geld naar de ontwikkeling van Fok!... ofzo... (quote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat.... of danny neemt meer opties op zn hummer
ok, have funquote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik weer, en nu tijd voor *trom geroffel* ketsen!
of mijn fiets:quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan mijn oma fiets
[ afbeelding ]
Nou.. als de ''baas'' van fok! ontwikkeld. Dan ontwikkeld fok! ook indirectquote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat geld naar de ontwikkeling van Fok!... ofzo... ()
En nergens staat hoe/wat/waar... want de mensen die voor Fok! werken krijgen heulemaal geen poen
Mijn is mooier!quote:
Als ze het nou slim aanpakken met al die reclamegelden die ze vangen voor die kutbanners overalquote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, dat geld naar de ontwikkeling van Fok!... ofzo... ()
En nergens staat hoe/wat/waar... want de mensen die voor Fok! werken krijgen heulemaal geen poen
Dus... hij krijgt gewoon poen dus...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nou.. als de ''baas'' van fok! ontwikkeld. Dan ontwikkeld fok! ook indirect!
Dat geld is voor Danny, die werkt ook niet meer, al zijn inkomnsten komen van Fok! volgens mijquote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ze het nou slim aanpakken met al die reclamegelden die ze vangen voor die kutbanners overal
als die idioten ervoor betalen waarom niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus... hij krijgt gewoon poen dus...
Danny wil dus gewoon groter wonen, een echte hummer en een zwembad in zijn tuin!
Danny doet het toch niet alleen?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als die idioten ervoor betalen waarom niet?
respect!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is die van mij
[ afbeelding ]
Leugenaar!! Jij drinkt dat bier heumal niet!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is die van mij
[ afbeelding ]
met zijwieltjesquote:Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is die van mij
[ afbeelding ]
kut betrapt!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leugenaar!! Jij drinkt dat bier heumal niet!
Haha super lauwe fiets waar ken je die kopen!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
dit is die van mij
[ afbeelding ]
wel vaker langs zien rijdenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef renedis het volgende:
maaaaaaar....
ik stel voor dat we deze kopen?!
[ afbeelding ]
ja de kratten zijn leeg. heb je ooit wel eens 2 kratten op ? dan heb je echt zijwieltjes nodig hoorquote:
Betalen voor 1 dude? Al die mensen die voor Fok! werken zien er dus 0% voor terug...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als die idioten ervoor betalen waarom niet?
Dan zul je met wat beters moeten komenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut betrapt!
je gelooft zeker niet dat ik altijd de kratten vd buurman inwissel ?
die heb ik alquote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef renedis het volgende:
maaaaaaar....
ik stel voor dat we deze kopen?!
[ afbeelding ]
nee ik ging altijd lopendquote:Op woensdag 24 september 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de kratten zijn leeg. heb je ooit wel eens 2 kratten op ? dan heb je echt zijwieltjes nodig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |