doen we wel ffquote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
naar hvh?das wel een eind jah
je dacht zeker... aaahw das maar een klein stukje
sorry man.. ik heb hem eerlijk gevonden bij het station. ik vroeg nog: is deze fiets van iemand? niemand reageerde dus ja, toen wassie van mijquote:
Laat dat nou net het probleem zijn.. niet omvallenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee,
zolang je maar niet omvalt
Pfff, we blijven het vandaag over BIER hebben he
ik kan dan zelfs gewoon fietsen hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Laat dat nou net het probleem zijn.. niet omvallen
Als ik goed gedronken heb danne is lopen verstandiger haha
Haha ik nietquote:Op woensdag 24 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan dan zelfs gewoon fietsen hoor
ik oko maar laatste keer ging neit helemaal 100% goed. toen kwam ik de volgende dag er achter dat ik een andere fiets bij me hadquote:Op woensdag 24 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan dan zelfs gewoon fietsen hoor
Bij mij eigenlijk telkens als we uitgaan wel raakquote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
[..]
ik oko maar laatste keer ging neit helemaal 100% goed. toen kwam ik de volgende dag er achter dat ik een andere fiets bij me had
bleek dat mijn fiets nog bij de kroeg stond en ik iemand anders zijn fiets had mee genomen (stond niet op slot)
die andere is lopend naar huis gegaan
uiteraard de fiets wel weer terug gegeven..
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef renedis het volgende:
[..]
ik oko maar laatste keer ging neit helemaal 100% goed. toen kwam ik de volgende dag er achter dat ik een andere fiets bij me had
bleek dat mijn fiets nog bij de kroeg stond en ik iemand anders zijn fiets had mee genomen (stond niet op slot)
die andere is lopend naar huis gegaan
uiteraard de fiets wel weer terug gegeven..
das gewoon crimineelquote:Op woensdag 24 september 2008 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk telkens als we uitgaan wel raak
Mijn fiets pleite? dan neem ik er ook een mee die niet van mij is
nooit problemen mee hoorquote:
* Crazy-M ziet sgele al op ee nkinderfietsje zittenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk telkens als we uitgaan wel raak
Mijn fiets pleite? dan neem ik er ook een mee die niet van mij is
Ja die kinderen gaan ook altijd na 12-en stappen 's avondsquote:Op woensdag 24 september 2008 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ziet sgele al op ee nkinderfietsje zitten
dat was vroeger een standaard zaterdag avond voor mijquote:
nee maar misschien heeft een kind zijn fiets daar smiddags laten staanquote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja die kinderen gaan ook altijd na 12-en stappen 's avonds
Ach gelukkig heb ik nu vrienden die een rijbewijs hebben dus heb nu bobbersquote:Op woensdag 24 september 2008 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nooit problemen mee hoormoet zelfs nog een drukke doorgaande weg oversteken
![]()
hebben wij ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb ik nu vrienden die een rijbewijs hebben dus heb nu bobbers
Jaah oke das waar..quote:Op woensdag 24 september 2008 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben wij ook.
maar als we in de stad gaa nstappen gaan we gewoon op de fiets. Alleen naar grote feesten enzo pakken we auto. en we doen altijd afwisselen
activiteit ?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M kijkt naar de dag en begint onderwerpen op te noemen van vandaag:
Fietsen, bier, drank, dronken, seks, meligheid, activiteit.
Mensen, het is pas WOENSDAG
ik bedoelde actieve mensenquote:
denk dat ik vrijdag dan maar niet komquote:Op woensdag 24 september 2008 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M kijkt naar de dag en begint onderwerpen op te noemen van vandaag:
Fietsen, bier, drank, dronken, seks, meligheid, activiteit.
Mensen, het is pas WOENSDAG
Dan kunnen we het niet meer bijhouden..quote:Op woensdag 24 september 2008 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
denk dat ik vrijdag dan maar niet komwil niet weten hoe snel het dan gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |