170 euro, maar dan ben ik ook voor 2 jr klaar.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik hou het lekker zo, het is nu op een lengte dat onderin mijn haar de mooiste slag wordt gevormd. Alleen moeten de laagjes even bijgewerkt worden omdat de bovenste laag nu steil in plaats van krullend is
.
SHE hoeveel kost zo'n behandeling?![]()
En CF, dat kapsel is leuk. Heb je donker haar?
O, wat raar. Maar jij komt er sowieso wel met je werkervaringquote:Op woensdag 24 september 2008 16:27 schreef Tinkepink het volgende:
Kut zeg Viking84. Ik krijg gek genoeg ook maar geen uitnodiging nav de twee brieven die ik vorige week heb verstuurd. En dat terwijl men bij het ene bedrijf toch zo gecharmeerd was van mijn brief. We zouden een datum prikken voor een gesprek, ik stelde volgende week voor en toen.... niets meer.
Van het andere bedrijf heb ik nog niet eens een ontvangstbevestiging gehad.
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:24 schreef k_i_m het volgende:
Lieve mensen, ik heb er geen kracht meer voor vandaag.
Het klinkt echt helemaal geweldig!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:29 schreef SHE het volgende:
[..]
170 euro, maar dan ben ik ook voor 2 jr klaar.
Niet duur!
Wat jammer zeg! Heb je wel eens vaker kleding gekocht bij een postorderbedrijf? Om deze reden koop ik daar eigenlijk nooit kleren (op het plaatje ziet het er leuk uit, maar als je het zelf aan hebt...)quote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef Tinkepink het volgende:Ik had twee jurkjes besteld bij Bonprix.
Deze:
http://image01.bonprix.de(...)/al/a0/ala052x05.jpg
en deze:
http://image01.bonprix.de(...)/vv/x8/vvx857x28.jpg
Nou, echtDe jurkjes waren beide te groot en léken totaal niet op de afbeeldingen. De mouwen van het tweede jurkje waren gewoon kort in plaats van halflang.
Dat is dus ook mijn probleem met postorderbedrijven, daarom koop ik daar nooit wat.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat jammer zeg! Heb je wel eens vaker kleding gekocht bij een postorderbedrijf? Om deze reden koop ik daar eigenlijk nooit kleren (op het plaatje ziet het er leuk uit, maar als je het zelf aan hebt...)
Waah!! Dat is echt goed kut zegquote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn probleem met postorderbedrijven, daarom koop ik daar nooit wat.
Bah, ik ben net langs de woningcorporatie geweest en mijn sleutels vervangen kost gewoon 120 euroKut
Best wel ja, en ik vind het gewoon naaierij, want mijn slot hoeft er niet uit, ik heb nog een setje sleutels maar daar moet ik kopieën van hebben (ik ben 1 bos kwijtgeraakt). Het zijn speciale sleutels, vandaar (1 elektronische sleutel die 20 euro kost en een soort loper, die kost 100 !!!! euro)quote:Op woensdag 24 september 2008 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waah!! Dat is echt goed kut zeg
Nope, die ben ik echt kwijt. Op de universiteit en in de copyshop lagen ze niet, ook niet bij de woningcorporatie, dat zijn de enige plekken waar ik ze verloren kan hebben. Ik zou eventueel nog het politiebureau kunnen bellen, maar ik denk niet dat ze daar liggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:04 schreef Tinkepink het volgende:Je hebt je sleutels dus niet teruggevonden? Balen dit zeg.
Ik neem aan dat dat een tikfout is. Maar ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef kwakveense het volgende:
mijn lauwe jurkje is toevallig vandaag aangekomen (dezelfde die ik vorige week in t donkerrood postte). maar ja, daar wist ik mn maat al van dus daar was geen kunst aan om online te kopen...
moet zeggen dat H&M online en ik wel ok samen gaan. maat 46 past gewoon meestal, of 44 en maat L of XL
Zie je, jij zou dat dus echt niet gebruikenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:41 schreef kwakveense het volgende:
oh hahahah!
ja Blauw dus...
"ja, lauwe jurkjes met leggingbonen in een dressing van zure blousejes"
ja, nee ik snapte m wel (lauw voelt voor mij rotterdams, net als gers...ben meer van de tof) maar ik vond t meer slanktopic verantwoord om t om te zetten in eten...quote:Op woensdag 24 september 2008 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zie je, jij zou dat dus echt niet gebruikenIk bedoel als in puberpraat voor cool: 'lauw', 'gers' whatever.
Tof is Vlaamsquote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, nee ik snapte m wel (lauw voelt voor mij rotterdams, net als gers...ben meer van de tof) maar ik vond t meer slanktopic verantwoord om t om te zetten in eten...
Reminds me...Bolletje kruidnoten! Met vuisten vol propte ik die naar binnen. Ik eet zo een zak op. Destijds waren die 200 gram, nu zie ik weleens zakken van een kiloquote:Op woensdag 24 september 2008 20:27 schreef Laureline het volgende:
[..] Sinterklaasrek [..]
3 dagen? 3 uur eerderquote:Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Reminds me...Bolletje kruidnoten! Met vuisten vol propte ik die naar binnen. Ik eet zo een zak op. Destijds waren die 200 gram, nu zie ik weleens zakken van een kilo![]()
Dat kan ik dus écht niet kopen, he. Dat vreet ik in 3 dagen op.
3 uur? 3 minuten!quote:
SMS al gedaan ja. Mail heeft weinig zin, ik heb alleen haar msn-mailadres en dat controleert ze niet zo vaak. Maar daar ga ik dr ook wel spammen jaquote:
Dat kan zelfs de wereldkampioen hotdogs eten nietquote:
Ik stond ook verlekkerd te kijken naar de XXL kruidnoten mte kleine stukjes noot erop, ze zagen er zo heerlijk uit! Heb ze niet gekocht omdat ik de voedingswaarde op de verpakking ging lezen, iets van bijna 500 kcal per 100 gram en een KLEIN zakje bevatte al 200 gram. Was afschrikwekkend genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:27 schreef Laureline het volgende:
He, houden jullie op met die boterkoekpraat![]()
Ik heb het toch al zo moeilijk met dat Sinterklaasrek dat in de AH zo gemeen naast de kassa staat (altijd precies waar je moet wachten. Bij onze Albert moet je altijd lang wachten, er zijn maar 3 kassa's, al hebben ze wel leuk nog van die bordjes met: 3 in de rij, kassa erbij! Waar dan? Buiten?)
Het kost me bovenmenselijk veel moeite dat rek te passeren zonder snel! iets in het mandje te gooien.
Marsepeinrepen met chocola,borstplaat
, chocoladepepernoten
,kikkers
![]()
![]()
...aaach en wee. Maar ik heb me beheerst!
Bah, veel te zoetquote:
Ja, dat klopt, maar dat gaan we dus mooi ff niet doen hè?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je volgens mij vrij makkelijk zelf maken!
Jij bent echt evilquote:Op woensdag 24 september 2008 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je volgens mij vrij makkelijk zelf maken!
Nee?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat gaan we dus mooi ff niet doen hè?
Dus jij hebt vandaag al alles in huis om borstplaat te maken?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik heb vandaag al frikandellen en kroket op.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij hebt vandaag al alles in huis om borstplaat te maken?.
Ik kan me niet herinneren dat er melk doorheen moestquote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef mspoez het volgende:
http://www.coquinaria.nl/recepten/06.3recept.htm
Hij ziet er op het plaatje veel slapper uit dan ik me herinner. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef mspoez het volgende:
Oh sja, dat is mijn versie, deze maak ik altijd, heb ik ooit gezocht dit recept en hier thuis werd het enthousiast ontvangen... maar er zijn meer versies natuurlijk. SHE zal het wel weten!
Hoeveel water op hoeveel griesmeel? En hoe lang ookalweer koken?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
neEEEEEEEEEEEE, geen melk!!!
Water en genoeg zout. Basta!
Trouwens, de combi met kippenlevers is wel zoals het hoort
Vertel!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef Sugar het volgende:
Godzijdank heb ik nog even gesport, maar bluh, bluh, buh.
Fijn van die tape, Chicolate!
Weet ik echt niet uit mijn hoofd. Staat altijd op de verpakking. en niet griesmeel he, maismeel!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoeveel water op hoeveel griesmeel? En hoe lang ookalweer koken?
Is toch het harde meel?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet ik echt niet uit mijn hoofd. Staat altijd op de verpakking. en niet griesmeel he, maismeel!
Bedoel ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef SHE het volgende:
neEEEEEEEEEEEE, geen melk!!!
Water en genoeg zout. Basta!
Trouwens, de combi met kippenlevers is wel zoals het hoort
Nee, griesmeel is van tarwe, maismeel ( polenta ) uitsluitend van mais. Echte polenta wordt uitsluitend van maismeel gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is toch het harde meel?
Afijn, mouwen opstropen en krachtpatsen, dus
Vertel maar hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel!
En mijn ervaringen met enkels intapen vertel ik pas als Chico al een week in de tape zit
Jij had allergische reactie toch van de tape?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ach nee joh. Zolang je niet van nature heel erg zweetvoeten hebt, wordt het niet heel ranzig hoor
Maar gelukkig was dat niet het probleem
Maakt eigenlijk niet uit, gewoon iets wilds.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wild als in sex? Of koken? Of een nieuw kapsel?
Ja, dat was het moment dat ik ontdekte dat ik heeeeel erg allergisch benquote:Op woensdag 24 september 2008 22:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij had allergische reactie toch van de tape?
Is er een duidelijke oorzaak voor? Of gewoon all-over naar?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:15 schreef Sugar het volgende:
Oh, er valt niks te vertellen, hoor ColdFeet. Gewoon niet zo blij. Maar dat gaat wel weer over.
Ik heb wel eens in een wilde bui een nacht in de tuin geslapen onder de volle maan. Is dat wat?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet uit, gewoon iets wilds.
Dat is volgens mij de mannen-versie. Als ik het goed lees is de vrouwenversie verschillende gewichtjes. Ik wil de mannenversiequote:Op woensdag 24 september 2008 22:18 schreef vamperotica het volgende:
Zag ik het verkeerd of gaat het bij die Aldi reclame maar om 1 halterding met verschillende schijfjes?
En dus ga ik maar naar bed toe nu.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet uit, gewoon iets wilds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |