da's ook eten, maar niet 'warm'quote:Op woensdag 24 september 2008 14:28 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond geen avondeten voor mijmaar gewoon een paar boterhammen
Het is zeker eten maar het is voor mij geen avondetenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's ook eten, maar niet 'warm'
Hoe dat zo? Haast? Of al teveel gegeten?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:28 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond geen avondeten voor mijmaar gewoon een paar boterhammen
College tot half 6 en dan om half 7 alweer workshop gebarentaal, zou in die tussen tijd wel iets op de universiteit kunnen eten maar dan zou ik me nog steeds moeten haastenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Haast? Of al teveel gegeten?
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik eet nog twee boterhammen pindakaas. Jammie.
Look @ me. Ik eet normaal
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik belde meneer wakker en hij heeft een onzettende kater. Nou dan ga ik niet twee uur reizen om wat voor hem te koken. Dan halen we wel wat of zo
Oh dat is niet gezonddd. Pff.
je kan in de Refter wat etenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
College tot half 6 en dan om half 7 alweer workshop gebarentaal, zou in die tussen tijd wel iets op de universiteit kunnen eten maar dan zou ik me nog steeds moeten haasten
En na de workshop moet ik ook meteen door naar dansen en met een beetje geluk ben ik dan om half 11 thuis
Ja op een of andere manier vond ik het er niet aantrekkelijk uit zienquote:Op woensdag 24 september 2008 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kan in de Refter wat eten
groente, snel op en nou ja, geweldig lekker is 't niet, maar zeker niet vies.
zelfs de patat is daar klef schijntquote:Op woensdag 24 september 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
Het probleem is hier vooral dat bij zo'n mensa de groente naar niks smaakt, maar de gebakken aardappelen met verse mayo er wel èrg goed ingaan
Ja. Ik loop altijd een beetje vast als ik teveel dingen moet doen tegelijk. Dan ga ik maar fokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik maar douchen, daarna werken m'n hersenen altijd een stuk beter!
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja. Ik loop altijd een beetje vast als ik teveel dingen moet doen tegelijk. Dan ga ik maar fokkenWoei, ik heb zaterdag een afspraak bij een reuze sjieke kapper. Zit nog te bedenken of ik m'n haar zal laten kleuren. Of Ik neem een watergolfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik maar douchen, daarna werken m'n hersenen altijd een stuk beter!
![]()
Pauperquote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik laat alleen maar mijn pony knippen. Dat is gratis
Een goede kapper moet je koesterenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Merel het volgende:
Ik ben nog heeeeel lang naar mijn oude kapper in Den Haag gegaan nadat ik verhuisd was, ik durfde niet naar een ander. Nu heb ik een kapper in Rotterdam gevonden die doet wat ik wil
* veiligheidsspeldje wil weten!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Merel het volgende:
Ik ben nog heeeeel lang naar mijn oude kapper in Den Haag gegaan nadat ik verhuisd was, ik durfde niet naar een ander. Nu heb ik een kapper in Rotterdam gevonden die doet wat ik wil
Oh ik heb geen verstand van kapsels hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil advies, stelletje mutsenik ben doodzenuwachtig: een nieuwe kapper!
En het is nog een dame, ook
Ik was zo dolgelukkig met mijn Begrijpende Homo Met Een Goed Oog Voor Hippe En Flatteuze Kapsels, ookal sprak hij geen Nederlands
Waarom ben ik verhuisd?
Als je even een foto post kunnen wij deskundig advies geven.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een beetje middenbruin haar; ik wil het misschien wat donkerder laten kleuren. Weet ik nog niet zeker. Het zou kunnen dat dat mijn huid heel bleek maakt; ik heb vrij lichtblauwe ogen.
Ja, dikke doeiquote:Op woensdag 24 september 2008 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je even een foto post kunnen wij deskundig advies geven.
GMTAquote:Op woensdag 24 september 2008 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je even een foto post kunnen wij deskundig advies geven.
alleen je haar dan, met een PP ervoor (die is er toch, van de Cosmo-meet?)quote:Op woensdag 24 september 2008 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dikke doeiIk wil niet met mijn hoofd op Fok!
Ik zal 's zoeken, moment.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen je haar dan, met een PP ervoor (die is er toch, van de Cosmo-meet?)
Moet je toch weten als Fokker!quote:
quote:We zochten een junior parttime webredacteur en ontvingen, tot onze
verbazing, meer dan 150 reacties. Onze keuze is niet op jou gevallen.
Omdat vrijwel iedereen ons geschikt leek voor de functie, met name vanwege
de krachtige persoonlijke motivaties, vinden we het spijtig zoveel
kandidaten te moeten afwijzen. Het zou onterecht zijn wanneer dit zou
ontmoedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |