Dus ik ga vrijdag even rond neuzen maar goed eigenlijk wil ik gewoon rechtstreeks naar de juwelier lopen en mijn klok passenquote:
Hadden ze gisteravond moeten doen, had ik tenminste normaal geslapenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Reflectionne het volgende:
neee niet nog een heel topic over politiek
Welke klok? ik heb iets gemistquote:Op woensdag 24 september 2008 11:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus ik ga vrijdag even rond neuzen maar goed eigenlijk wil ik gewoon rechtstreeks naar de juwelier lopen en mijn klok passen
Als het je niet vanuit jezelf interesseert stampen wij het er wel inquote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Reflectionne het volgende:
Zulke diepgaande discussies ben ik hier niet gewend eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het je niet vanuit jezelf interesseert stampen wij het er wel in
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:31 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Welke klok? ik heb iets gemist![]()
*is juwelier*
Die werden vaak te persoonlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke diepgaande discussies ben ik hier niet gewend eigenlijk
Cutequote:Op woensdag 24 september 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Polititiekektiek.
Dames.
Zeg, we gaan niet crossposten hèquote:Op woensdag 24 september 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Polititiekektiek.
Dames.
quote:
Ik snap jequote:Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hou
Niet zozeer om die specifieke chick, maar vanwege de opmerking![]()
Neen, helaas.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel hebben jullie die?
Mwah...quote:Op woensdag 24 september 2008 11:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel ! Met zoiets als dit mag het
.
Hmm jammer. Want de klok die ik had uitgekozen heb je wel in webshops en daar zal ik hem dus uiteindelijk ook wel moeten bestellen denk. Maar Tauchmeister zou je toch ook gewoon bij een juwelier moeten kunnen krijgen?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:39 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Neen, helaas.
Wil je iets vergelijkbaars kom je bij ons bij Welder:
[ afbeelding ]
Deze klokje kost 450 eurootjes.
Als je ze voor mij in m'n fobo zet mag je het ook laten trouwensquote:Op woensdag 24 september 2008 11:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel ! Met zoiets als dit mag het
.
Jij ziet gewoon wat je wil zienquote:Op woensdag 24 september 2008 11:39 schreef Houniet het volgende:
Als je snel kijkt is het net een hakenkruis.
edit/ dat horloge.
Hé, die ken ikquote:Op woensdag 24 september 2008 11:35 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Polititiekektiek.
Dames.
Niet in Nederland voor zover ik weet.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm jammer. Want de klok die ik had uitgekozen heb je wel in webshops en daar zal ik hem dus uiteindelijk ook wel moeten bestellen denk. Maar Tauchmeister zou je toch ook gewoon bij een juwelier moeten kunnen krijgen?
Tja, mijn 1e post in t vorige topic ging er ook over dat ik niet snapte waarom iedereen zich zo druk maakte over politiek en toch heb ik de rest van t topic daarover volgespamtquote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Reflectionne het volgende:
Hè bah, ik had er op gehoopt dat een juwelier hem hier zou hebben. Geen idee waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Niet in Nederland voor zover ik weet.
Ja inderdaad! Dat had mij ook geholpen!!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hadden ze gisteravond moeten doen, had ik tenminste normaal geslapen![]()
Puh, ik weet er niks van.. Doe je bestquote:Op woensdag 24 september 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het je niet vanuit jezelf interesseert stampen wij het er wel in
Ze maar dat ze ook op Jailbait enzulks staatquote:
Dat mag. Democratie heet dat.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie is het niet eens met de TT
Ik sliep gisteren bijna, toen ik iets over mn been voelde lopenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef Reflectionne het volgende:
Ja inderdaad! Dat had mij ook geholpen!!
* Ref is het eens met Cuequote:Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik sliep gisteren bijna, toen ik iets over mn been voelde lopen
Zo'n zwarte spin
Toen was ik weer klaarwakker
Ik moet je weer gelijk geven, zoals altijdquote:Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cue vind Ref steeds leuker te vindenquote:
Ik wist het welquote:Op woensdag 24 september 2008 11:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet je weer gelijk geven, zoals altijd
Nou niet overdrijvenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
AAAAAAH :| Dat is pas eng!
Onee, ze lijkt er alleen maar opquote:Op woensdag 24 september 2008 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze maar dat ze ook op Jailbait enzulks staat.
Iehlquote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik sliep gisteren bijna, toen ik iets over mn been voelde lopen
Zo'n zwarte spin
Toen was ik weer klaarwakker
Ik overdrijf niks, dat is gewoon eng :| Ik zal dan niet meer slapen.. Of mijn lichaam inpakken zodat er geen spin bij kan..quote:Op woensdag 24 september 2008 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven
Maar lekker is anders
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cue vind Ref steeds leuker te vinden![]()
quote:
Ik dacht eerst dat het een stuk dekbed ofzo was, wat net mn been raakte. Maar het bewoog van de ene kant naar de andere kant, dus dat kon nietquote:
Dat is eng, daar heeft ze 100% gelijk in !!!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven
Maar lekker is anders
Geil wijffie!!quote:
* BB steeds meer spelfouten begint te vindenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cue vind Ref steeds leuker te vinden![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:53 schreef Reflectionne het volgende:
Ik overdrijf niks, dat is gewoon eng :| Ik zal dan niet meer slapen.. Of mijn lichaam inpakken zodat er geen spin bij kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |