De timeless ben ik vorig jaar ergens voor het eerst in jaren weer eens binnen geweest. Jankend weer naar buiten, wat een droevige bende.quote:
Hoe was het ook alweer: 1 smilie replies, TS is.. en oneliners zijn niet meer toegestaan op de KLB?quote:
Wat zij zegt.quote:
Boswachters mogen dat wel vanwege hun geniale ouvre.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer: 1 smilie replies, TS is.. en oneliners zijn niet meer toegestaan op de KLB?
Ik maak er geen gewoonte van om als een pubermeisje overal foto's van te maken met mijn mobiele telefoon. Dus helaas, geen foto's. Behalve dan van de baard, maar ja, die is hier al geplaatst.quote:
ik mag hopen dat het dan om vrouwen gaat in de Jofferquote:Op woensdag 24 september 2008 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De timeless ben ik vorig jaar ergens voor het eerst in jaren weer eens binnen geweest. Jankend weer naar buiten, wat een droevige bende.
Dit verhaal speelde zich af in De Docter en in De Joffer.
Zo beter ?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer: 1 smilie replies, TS is.. en oneliners zijn niet meer toegestaan op de KLB?
Je komt me overigens heel bekend voor, zonder die baard dan.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik maak er geen gewoonte van om als een pubermeisje overal foto's van te maken met mijn mobiele telefoon. Dus helaas, geen foto's. Behalve dan van de baard, maar ja, die is hier al geplaatst.
Hier stopte ik met lezen, grappenmakerquote:Zwolle is een echte studentenstad door het Windesheim, dus ook op een doordeweekse avond goed gezellig.
Dat kan, ik loop nu iets meer dan een maand met baard, de jaren er voor zonder baard rond in Zwollequote:Op woensdag 24 september 2008 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt me overigens heel bekend voor, zonder die baard dan.
Gisteren wel, kom er niet heel vaak meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:46 schreef Locusta het volgende:
Naar de Joffer geweest?
Ik kan hier geen punt aan zuigen?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
Joffer was dinsdag toch altijd 50 cent voor een biertje?
Ik ga vrijdagmiddag nog wel eens naar de joffer/timeless. Een walhallah van jonge chicks danen bier is 1.20 ofzo
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik kan hier geen punt aan zuigen?
Wil jij zeggen dat naast bazen als Misstique, beelz en de opperbaas Danny, jij OOK uit Zwolle komt. Of mag ik uitgaan in Zwolle koppelen aan de Ajax en concluderen dat je uit Wezep komt?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
Joffer was dinsdag toch altijd 50 cent voor een biertje?
Ik ga vrijdagmiddag nog wel eens naar de joffer/timeless. Een walhallah van jonge chicks danen bier is 1.20 ofzo
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat naast bazen als Misstique, beelz en de opperbaas Danny, jij OOK uit Zwolle komt. Of mag ik uitgaan in Zwolle koppelen aan de Ajax en concluderen dat je uit Wezep komt?
Homoquote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik kan hier geen punt aan zuigen?
Ik ben dan ook senior software engineer. Daarbij (en hoogstwaarschijnlijk veel belangrijker om te vermelden), loop ik niet met een label rond waar mijn functie op staat. Werk = werk, prive = prive (tenzij je een lekkere collega kan pakken).quote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef fathank het volgende:
trouwens, vrouwen die ruzie maken om een software-engineer
HOAX!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS had een trioOP lezen is moeilijk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij zijn trios voor het weekend, daar moet je de tijd voor nemen.
Twee mooie vrouwen?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:07 schreef Het_hupt het volgende:
begrijpelijk TS
had laatst ook zoiets in m'n fobo
Zit het daar nog steeds zo krap trouwens?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De timeless ben ik vorig jaar ergens voor het eerst in jaren weer eens binnen geweest. Jankend weer naar buiten, wat een droevige bende.
Dit verhaal speelde zich af in De Docter en in De Joffer.
Waar en wanneer?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Zit het daar nog steeds zo krap trouwens?
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Zit het daar nog steeds zo krap trouwens?
quote:
hehe, als kerel van 30 daar rondlopen is inderdaad vrij kansloos. Toch zie ik er wel eens zo'n gast in een rolstoel die volgens mij ook al minimaal 30 is in de timeless rondlopenrijdenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:24 schreef stbabylon het volgende:
TS is 30, TS gaat niet op vrijdagmiddag naar de kroeg kinderdisco. In de Joffer krijg ik dan niet eens een soco (tenminste, 5 jaar geleden niet, terwijl TS daar toenertijd leefde).
Tsja, zoals een wijs man ooit zei:quote:Op woensdag 24 september 2008 14:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en een is een favo userinnetje van mij
En toch he, toch, blijven meiden van 18 wel supergeil. Maar ja, daar houdt het dan wel mee op helaas.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
hehe, als kerel van 30 daar rondlopen is inderdaad vrij kansloos. Toch zie ik er wel eens zo'n gast in een rolstoel die volgens mij ook al minimaal 30 is in de timeless rondlopenrijden
rofl, ik moest lachenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, zoals een wijs man ooit zei:
Niks beter dan een mooie vrouw, anders dan twee mooie vrouwen.
(dat was overigens voor hij er achter kwam dat dat ook twee schoonmoeders betekende)
Truequote:Op woensdag 24 september 2008 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch he, toch, blijven meiden van 18 wel supergeil. Maar ja, daar houdt het dan wel mee op helaas.
De OP heb ik gelezen, kennelijk snap jij niet dat de TS vrouwloos naar huis ging alwaar hij was aangewezen op de geneugten van een ander soort trio (of je snapt niet wat een spoiler is, dat kan natuurlijk ook).quote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
OP lezen is moeilijk he?
Daarbij zijn trios voor het weekend, daar moet je de tijd voor nemen.
Ik ben de TS, ik weet wat ik bij thuis komst wel en/of niet heb gedaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De OP heb ik gelezen, kennelijk snap jij niet dat de TS vrouwloos naar huis ging alwaar hij was aangewezen op de geneugten van een ander soort trio (of je snapt niet wat een spoiler is, dat kan natuurlijk ook).
Die opmerking krijg ik opvallend vaak van mensen die (nog) geen volledige baard groei hebben...quote:
Ja 50 cent, heette dan vroeger piek-uur, maar de piek bestaat niet meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:22 schreef afcajos het volgende:
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op een vraag die ik eerder steldeJe was naar de Joffer? daar is het toch dinsdagavond/(nacht) bier voor 50 cent?
of is dat eens in de zoveel tijd.
Anders moet ik er dinsdagavond ook maar eens een kijkje nemen
Wil je nou een ballon?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben de TS, ik weet wat ik bij thuis komst wel en/of niet heb gedaan.
Daar stopte ik met het verhaal serieus te nemenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle is een echte studentenstad
Of je nou een Junior of Senior software engineer bent, je blijft een nerd. Waarschijnlijk loop je ook met tshirts met opdruk als "there's no place like 127.0.0.1"quote:Op woensdag 24 september 2008 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook senior software engineer. Daarbij (en hoogstwaarschijnlijk veel belangrijker om te vermelden), loop ik niet met een label rond waar mijn functie op staat. Werk = werk, prive = prive (tenzij je een lekkere collega kan pakken).
Als je niet weet wat een software engineer doet, zou ik oppassen met dat soort grappen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je nou een Junior of Senior software engineer bent, je blijft een nerd. Waarschijnlijk loop je ook met tshirts met opdruk als "there's no place like 127.0.0.1"
Link naar shirt?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je nou een Junior of Senior software engineer bent, je blijft een nerd. Waarschijnlijk loop je ook met tshirts met opdruk als "there's no place like 127.0.0.1"
Ja, maar voor hetzelfde geld was jij het geweest daar in die tent.quote:
De beste koeden staan op stal hoor!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld was jij het geweest daar in die tent.
ik heb even tussen het lange verhaal doorgelezen. vrouwen die ruzie maken om jou? hmmmm. of je bent echt heel lekker of je verzint hetquote:Op woensdag 24 september 2008 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Gisterenavond was ik in de stad (Zwolse benaming voor het gedeelte binnen de gracht waar het overgrote gedeelte van de kroegen zich bevinden), altijd gezellig op dinsdagavond. Zwolle is een echte studentenstad door het Windesheim, dus ook op een doordeweekse avond goed gezellig. In ieder geval, eerst even langs Domino (dus niet Domino's van de pizza) voor een raspatatje oorlog als extra bodem. En dan door naar de eerste kroeg. Even indrinken met het beste pils ter wereld: Hertog Jan. Daar al gelijk aandacht van twee vrouwen. Die baard doet het hem, niet iedereen houdt er van, maar die er wel van houden, kunnen maar bij één baas terecht (ja, bij mij dus).
Maar goed, de avond duurt nog lang en TS kan beter krijgen. Door naar de volgende kroeg waar al snel het 'euro-uur' zou beginnen. Daar ieders twee dienbladen bier gekocht (ik was met een maat), en eerlijk verdeeld over de arme studenten. Uiteraard zelf ook wat biertjes. Op dat moment komen er twee studentes bij mij staan. Goed gevormd en niet dom. Wij raken in gesprek en van het één komt het ander en TS slaat er één van de twee aan de haak. Toen begon de heibel. Die twee krijgen me daar een ruzie. Om mij nog wel. Nou ben ik wel wat gewend, maar zo'n ruzie tussen twee mooie dames om mij, dat is zo vlak voor mijn neus iets nieuws. Ik probeer het nog te sussen, maar helaas, de dames laten zich niet kalmeren. De meid waarmee ik niet stond te zoenen pakt haar jas en gaat er vandoor. Ik denk mooi, dan kan ik verder. Heeft die hoer er ook geen zin meer in.
'Beste vriendin, heb haar best gekwetst, ze is al zo'n tijd vrijgezel, ik ga maar naar huis, bla bla bla'. Dus omdat zo'n wijf al tijden geen kerel meer heeft mag ik dus niet neuken. Fijn is dat. Ach, ergens maar goed ook, moet vandaag gewoon werken en een hele nacht neuken is niet bevorderlijk voor mijn productiviteit.
Klacht: vrouwen die ruzie krijgen om mij en ik blijf met lege handen achter
ja is toch veel leuker dan altijd maar die koeien verhalenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef Misstique het volgende:
Koeden?
Mijn excuses meneer de Senior software engineerquote:Op woensdag 24 september 2008 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een software engineer doet, zou ik oppassen met dat soort grappen.
Senior zachtewaren ingenieur bekt ook zo lekkerquote:Op woensdag 24 september 2008 23:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn excuses meneer de Senior software engineer. Klinkt trouwens heel interessant zo'n engelstalige functiebenaming.
Geen, ik woon in Zwolle, en daar staat ook het Windesheim. Je hoeft niet te studeren om naar de kroeg te gaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:01 schreef Ici-Paris het volgende:
TS welke opleiding doe je op windesheim dan?
Ik heb het helaas ook niet bedacht. Ik ben al lang blij dat mijn functie nu al meer dan een jaar dezelfde benaming heeft. Was in het verleden nog wel eens anders. Maar goed, ik werk bij een officieel Engels bedrijf, dus dan mag het wel in het Engels.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn excuses meneer de Senior software engineer. Klinkt trouwens heel interessant zo'n engelstalige functiebenaming.
lijkt me stug, TS zijn baard is niet echt van het sinterklaas-materiaal. Voor de rest zou het kunnenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:14 schreef AlligatorNL het volgende:
Even vertalen naar een wat realistischer verhaal:
TS ziet 2 breezergurls. Hij lokt ze met zijn lokroep en de breezers komen op hem af. Breezer 1 zit beetje te flowen met TS maar haar beugel komt vast in TS zijn baard. Zij trekt drzelf los maar slaat daarbij breezer 2 op dr muil kopstoot liek. Die twee ruzie en gaan weg. TS moet zijn zoektocht opnieuw beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |