De timeless ben ik vorig jaar ergens voor het eerst in jaren weer eens binnen geweest. Jankend weer naar buiten, wat een droevige bende.quote:
Hoe was het ook alweer: 1 smilie replies, TS is.. en oneliners zijn niet meer toegestaan op de KLB?quote:
Wat zij zegt.quote:
Boswachters mogen dat wel vanwege hun geniale ouvre.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer: 1 smilie replies, TS is.. en oneliners zijn niet meer toegestaan op de KLB?
Ik maak er geen gewoonte van om als een pubermeisje overal foto's van te maken met mijn mobiele telefoon. Dus helaas, geen foto's. Behalve dan van de baard, maar ja, die is hier al geplaatst.quote:
ik mag hopen dat het dan om vrouwen gaat in de Jofferquote:Op woensdag 24 september 2008 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De timeless ben ik vorig jaar ergens voor het eerst in jaren weer eens binnen geweest. Jankend weer naar buiten, wat een droevige bende.
Dit verhaal speelde zich af in De Docter en in De Joffer.
Zo beter ?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer: 1 smilie replies, TS is.. en oneliners zijn niet meer toegestaan op de KLB?
Je komt me overigens heel bekend voor, zonder die baard dan.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik maak er geen gewoonte van om als een pubermeisje overal foto's van te maken met mijn mobiele telefoon. Dus helaas, geen foto's. Behalve dan van de baard, maar ja, die is hier al geplaatst.
Hier stopte ik met lezen, grappenmakerquote:Zwolle is een echte studentenstad door het Windesheim, dus ook op een doordeweekse avond goed gezellig.
Dat kan, ik loop nu iets meer dan een maand met baard, de jaren er voor zonder baard rond in Zwollequote:Op woensdag 24 september 2008 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt me overigens heel bekend voor, zonder die baard dan.
Gisteren wel, kom er niet heel vaak meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:46 schreef Locusta het volgende:
Naar de Joffer geweest?
Ik kan hier geen punt aan zuigen?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
Joffer was dinsdag toch altijd 50 cent voor een biertje?
Ik ga vrijdagmiddag nog wel eens naar de joffer/timeless. Een walhallah van jonge chicks danen bier is 1.20 ofzo
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik kan hier geen punt aan zuigen?
Wil jij zeggen dat naast bazen als Misstique, beelz en de opperbaas Danny, jij OOK uit Zwolle komt. Of mag ik uitgaan in Zwolle koppelen aan de Ajax en concluderen dat je uit Wezep komt?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
Joffer was dinsdag toch altijd 50 cent voor een biertje?
Ik ga vrijdagmiddag nog wel eens naar de joffer/timeless. Een walhallah van jonge chicks danen bier is 1.20 ofzo
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat naast bazen als Misstique, beelz en de opperbaas Danny, jij OOK uit Zwolle komt. Of mag ik uitgaan in Zwolle koppelen aan de Ajax en concluderen dat je uit Wezep komt?
Homoquote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik kan hier geen punt aan zuigen?
Ik ben dan ook senior software engineer. Daarbij (en hoogstwaarschijnlijk veel belangrijker om te vermelden), loop ik niet met een label rond waar mijn functie op staat. Werk = werk, prive = prive (tenzij je een lekkere collega kan pakken).quote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef fathank het volgende:
trouwens, vrouwen die ruzie maken om een software-engineer
HOAX!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS had een trioOP lezen is moeilijk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij zijn trios voor het weekend, daar moet je de tijd voor nemen.
Twee mooie vrouwen?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:07 schreef Het_hupt het volgende:
begrijpelijk TS
had laatst ook zoiets in m'n fobo
Zit het daar nog steeds zo krap trouwens?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De timeless ben ik vorig jaar ergens voor het eerst in jaren weer eens binnen geweest. Jankend weer naar buiten, wat een droevige bende.
Dit verhaal speelde zich af in De Docter en in De Joffer.
Waar en wanneer?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Zit het daar nog steeds zo krap trouwens?
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 13:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Zit het daar nog steeds zo krap trouwens?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |