quote:
Genee is ook wel een beetje een held aan het wordenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo zie je dat Genee af en toe stiekem ook wel humor heeft.
Dat tweede fragment blijft briljant.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:20 schreef HPayne het volgende:
Serieus waarquote:
Van zulke lui zou toch helemaal gek worden.quote:
omgquote:
Hoe kom je aan dat filmpje? je zat zelf in die auto he?quote:
Wat ik ervan begrijp is dat Genee te laat is voor een afspraak(met Johan?) door de filequote:Op maandag 6 oktober 2008 16:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat filmpje? je zat zelf in die auto he?![]()
overigens kon ik het niet helemaal verstaan. Een van die gasten vroeg "wat zei die?" en toen zei die ander iets dat ik niet kon verstaan.
dit is dan wel weer treurigquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef HPayne het volgende:
[..]
Genee is ook wel een beetje een held aan het worden
Tja...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:39 schreef belanov het volgende:
[..]
dit is dan wel weer treurig![]()
http://www.sprekersplatform.nl/film.asp?ID=71
Ze kan er ook een gezellige middag van makenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:01 schreef -J-D- het volgende:
Ook erg:
http://www.sprekersplatform.nl/film.asp?ID=333
http://www.sprekersplatform.nl/spreker.asp?ID=342
Nu begrijpen we dus waarom hij mislukt is als conferencier. Want hij is niet leuk. Was hij op het podium ook de enige die moest lachen om zichzelf? Of vond z'n zus achter de piano het ook grappig?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:39 schreef belanov het volgende:
[..]
dit is dan wel weer treurig![]()
http://www.sprekersplatform.nl/film.asp?ID=71
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef -J-D- het volgende:
'Vorm veel betere tweede keeper dan Timmer'
quote:Server Error
The following error occurred:
[code=SERVER_RESPONSE_RESET] The server response could not be read because of an error. Contact your system administrator.
"nou hij is er weer hoor"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:53 schreef -J-D- het volgende:
'Vorm veel betere tweede keeper dan Timmer'
Dat intro
"Heel de dag op je horloge kijken"
Ja, kan. Dan moet je een item in plaats van normaal te starten, openen in een nieuw venster. Je krijgt dan alleen het videogedeelte te zien. Vervolgens de html-code bekijken en zoeken naar '.wmv' (dat downloaden als txt-bestand en daar dan de echte downloadlink uithalen) of inderdaad gewoon heel simpel Orbit gebruiken (rechtermuisknop, 'Grab video by Orbit').quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Bklein het volgende:
Het is me nu eindelijk gelukt om alle filmpjes van Voetbal Insite en Best Johan te downloaden en op dvd te zetten, maar weet iemand of de filmpjes van Eredivisie Live ook zijn te downloaden?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef Bklein het volgende:
Johan is mijn idool.
Het is me nu eindelijk gelukt om alle filmpjes van Voetbal Insite en Best Johan te downloaden en op dvd te zetten, maar weet iemand of de filmpjes van Eredivisie Live ook zijn te downloaden?
www.johan-derksen.comquote:
Maar wat moet je er in godsnaam mee?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:19 schreef Bklein het volgende:
Ik heb er veel moeite voor moeten doen bij het archief te komen, alle oude topics hier zitten uitpluizen, en op de website van VI goed gezocht. Echt een pleuriswerk
Ja hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar wat moet je er in godsnaam mee?
Over een jaar filmpjes terugkijken die compleet achterhaald zijn?
Alsof je een Voetbal International van 2 jaar terug openslaat.
Zeker, het liefst nog ouder.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:20 schreef -J-D- het volgende:
Alsof je een Voetbal International van 2 jaar terug openslaat.
Was mooi ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:13 schreef DrDentz het volgende:
Gerrie Kattestaart, legendarische midvoor
wat een anekdote
Dan maakt hij de uitzending maar vanuit het café, lijkt me prachtig trouwens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef 9christensen het volgende:
hij zit al in 't cafe, het weekend vieren
goed planquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dan maakt hij de uitzending maar vanuit het café, lijkt me prachtig trouwens.
Shotje hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit een beetje te trillen heb mn dagelijkse portie Johan nodig
Nou idd.. Het zweet breekt me uit...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit een beetje te trillen heb mn dagelijkse portie Johan nodig
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:16 schreef venomsnake het volgende:
"Jan Kromkamp is niet goed genoeg voor PSV, laat staan voor Oranje"
Hoerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:16 schreef venomsnake het volgende:
2007 belde, ze willen hun grap terug.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:16 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Trouwens een redelijk briljante avatar. Johan door de jaren heen zou ook nog kunnen.
met natuurlijk dan als laatst plaatje de 'clown bassie'-lookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Trouwens een redelijk briljante avatar. Johan door de jaren heen zou ook nog kunnen.
Sprekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Een hoge aaibaarheidsfactor![]()
[ afbeelding ]
"Ik heb dat rapport gelezen van meneer de Burgemeester, maar daar worden alleen maar open deuren ingetrapt"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef DrDentz het volgende:
Een hoge aaibaarheidsfactor![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |