Hij roept maar wat , maar brengt het op een dusdanig leuke manier dat mensen het blijkbaar boeiend gaan vindenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:38 schreef Zero2Nine het volgende:
NEC was toch kansloos voor de UEFA-cup? Ja laatst zei hij dat ze wel een kans hadden maar dat was nadat de 1-0 in Nijmegen al bekend was. Daarvoor had hij een andere meningZou Johan dan toch een mens zijn?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:40 schreef Grulez het volgende:
Zo de herhalingsmodus gaat weer aan. Hij vond Maaskunt toch altijd een prutser?
De vraag was: Is Berg iets voor Ajax?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:49 schreef venomsnake het volgende:
Loopt weer lekker Berg de hemel in te prijzen.
Alleen mot ie eens ophouden over AZ, Berg heeft al lang aangegeven daar niet heen te willen.
Ja en nee. Het is precies hetzelfde format, alleen waren die filmpjes die eerst op VI waren niet hetzelfde als Doordekken. Ze bespreken gewoon andere dingen, maar het is nog steeds ~10 minuten Genee en Derksen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Is doordekken nou hetzelfde als wat er eerst te zien was op vi.nl om 14.30?
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Is doordekken nou hetzelfde als wat er eerst te zien was op vi.nl om 14.30?
Je hebt toch hopelijk wel in de gaten dat het gewoon een act is van genee en derksen? Ze geven het zelf nooit toe, maar het is natuurlijk gewoon een komisch duo. Dat maakt die filmpjes juist geinig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:42 schreef LuukBes het volgende:
Hij wordt altijd pissig als ie (terecht) geconfronteerd wordt met zijn waanvandedag-uitspraken uit het verleden, soms slechts enkele weken terug pas gedaan en nu al weer 180 graden om. Zo doorzichtig die man, pure opportunist die draait en kronkelt.
Maar vandaag werd ie wel heel pissig. 'Als jij graag de hoofdrol wil, krijg je hem, daar is de camera, ga je gang!'
Altijd afgeven op Louis en z'n stem verheffen, maar als ie zelf weer eens in het nauw zit, kan ie er ook wat van. Gene is natuurlijk ook de ideale relnicht voor Derksen, en peutert hem steeds wel wat onzin uit zijn snor waar ie dan weer op gepakt kan worden. Sja, het houdt je van de straat., dit soort voetbalpulp
Best wel respect als je dat vol kunt houden. Echt gezond afvallen lijkt het me trouwens ook weer niet, maar goed.quote:Een werkdag begint voor hem met tien kilometer hardlopen door de polder rond zijn huis in Oudewater, gevolgd door een toer op de racefiets. Want de man die ooit 112 kilo woog, wil nooit meer terug naar de tijd van hartkloppingen en hoge bloeddruk. Pikaar: "Sinds 31 december is Johan weer gestopt met eten. Hij raakt nu alleen nog magere yoghurt en fruit aan. Soms eet hij vier bakken kersen op een dag, al moeten ze uit Zimbabwe worden ingevlogen."
Het is geen act hoor het is denk ik gewoon in de tijd van Voetbal Insite of misschien wel eerder een bepaalde "klik" hebben opgebouwd en dat het oprecht is hoe ze met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel in de gaten dat het gewoon een act is van genee en derksen? Ze geven het zelf nooit toe, maar het is natuurlijk gewoon een komisch duo. Dat maakt die filmpjes juist geinig.
Briljantquote:
quote:
Genee is ook wel een beetje een held aan het wordenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo zie je dat Genee af en toe stiekem ook wel humor heeft.
Dat tweede fragment blijft briljant.quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:20 schreef HPayne het volgende:
Serieus waarquote:
Van zulke lui zou toch helemaal gek worden.quote:
omgquote:
Hoe kom je aan dat filmpje? je zat zelf in die auto he?quote:
Wat ik ervan begrijp is dat Genee te laat is voor een afspraak(met Johan?) door de filequote:Op maandag 6 oktober 2008 16:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat filmpje? je zat zelf in die auto he?![]()
overigens kon ik het niet helemaal verstaan. Een van die gasten vroeg "wat zei die?" en toen zei die ander iets dat ik niet kon verstaan.
dit is dan wel weer treurigquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef HPayne het volgende:
[..]
Genee is ook wel een beetje een held aan het worden
Tja...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:39 schreef belanov het volgende:
[..]
dit is dan wel weer treurig![]()
http://www.sprekersplatform.nl/film.asp?ID=71
Ze kan er ook een gezellige middag van makenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:01 schreef -J-D- het volgende:
Ook erg:
http://www.sprekersplatform.nl/film.asp?ID=333
http://www.sprekersplatform.nl/spreker.asp?ID=342
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |