da's beterquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb alle afleveringen van House gedownload zodat ik SBS kan vermijden
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef Agiath het volgende:
Waarom kijk je die kamper zender sowieso
Heb je moeite met lezen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef Agiath het volgende:
Waarom kijk je die kamper zender sowieso
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je moeite met lezen?
Staat in de OP.
Oplossingquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Je mist nog steeds het punt vriendelijke vriend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Oplossing
Geendankkthxbyeslotje
Ik heb em opgenomen, komt goed!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:01 schreef Djeez het volgende:
Haha, ik heb lekker wel Dukes of Hazzard gekeken! Toffe film, maar wat wil je met Sean William "Stifmeister" Scott, Willie Nelson en Jessica Simpson in hotpants?
Dan had je de film toch gelijk kunnen instarten toen je bemerkte dat PRdV op tv was, of heeft je HDD geen chase play?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb em opgenomen, komt goed!
Ik download zo'n beetje iedere serie. Geen reclame en geen gezeik met de programmering van al die kansloze zenders. RTL die alle afleveringen van CSI door elkaar husselt en zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Had gekund, maar geen zin om een onmiddelijke aktie te beginnen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:13 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan had je de film toch gelijk kunnen instarten toen je bemerkte dat PRdV op tv was, of heeft je HDD geen chase play?
Wat veel erger zou zijn:quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:17 schreef BobbyB het volgende:
Hebben ze serieus die kut reportage er tussen gepropt alleen maar omdat ie een prijs wint? De volgende keer als House een Emmy moet je ze ook maar aanschrijven dat ze al die andere kansloze programma's maar er af moeten mieteren omdat jij House wil kijken.
Of dat ze na een seizoen gewoon weer opnieuw beginnen omdat ze blijkbaar niet meer hebben aangekochtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:17 schreef BobbyB het volgende:
Ik download zo'n beetje iedere serie. Geen reclame en geen gezeik met de programmering van al die kansloze zenders. RTL die alle afleveringen van CSI door elkaar husselt en zo.
Pure minachting van de kijker, de omroep heeft er schijt aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef Henno het volgende:
[..]
Of dat ze na een seizoen gewoon weer opnieuw beginnen omdat ze blijkbaar niet meer hebben aangekocht
Dat weet je best, zolang je SBS maar mijdt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je mist nog steeds het punt vriendelijke vriend.
De programmering wordt gewoon voor ieder wissewasje omgegooid.
De afleveringen van House is wel aan te komen, no problem.
Maar je weet gewoon niet meer wat je kan verwachten van een avondje tv, als Gerard Joling op z'n stuitje is gevallen heb je bij wijze van spreken al een ingelaste uitzending.....
Je quote wel mijn reaktie op iemand anders en ik snap geen zak van je reaktie maar omdat je de moeite hebt genomen het volgende:quote:Op woensdag 24 september 2008 00:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat weet je best, zolang je SBS maar mijdt.
Ja, precies, en in 5.1 in plaats van dat bagger vervormde stereo geluid. En je kan lekker zelf bepalen wanneer je kijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef Henno het volgende:
[..]
Of dat ze na een seizoen gewoon weer opnieuw beginnen omdat ze blijkbaar niet meer hebben aangekocht
Met downloaden kan je vaak ook nog eens de kwaliteit bepalen, bijvoorbeeld 720p of beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |