Moooi zoquote:Op maandag 29 september 2008 17:47 schreef MeneerTim het volgende:
Swetsenegger, je PM mailbox zit vol, maar ik ben je ongelooflijk veel dank verschuldigd, dus hierbij en publique: Ik heb met Data Rescue II bijna alles terug kunnen vinden. Hoera! En duizend veren!
Lijkt me wel. Anders had onze maatschappij verder moeten functioneren zonder het verband tussen criminaliteit en post conflict development.quote:
ConceptDrawquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat is een goede vervanger voorMS Visio? Indesign doet het opzich ook wel, maar is er niet echt voor bedoeld natuurlijk. Het gaat vooral om wireframing. Omnigraffle ken ik wel, maar ik heb een hekel aan die losse-schermen-vibe die je helaas bij veel macprogramma's aantreft.
Ik hoop voor diegene van niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Had hier nu iemand eigenlijk aandelen AAPL...?
Ach wat is 25 dollar nu tegenwoordig ..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Had hier nu iemand eigenlijk aandelen AAPL...?
In VLC het bestand openen en op + of - drukken tijdens het afspelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet voor school een filmpje vertraagd iin mijn presentatie hebben. Ik zou alleen niet weten hoe dat vertragen voor elkaar ga krijgen. iMovie heb ik maar ik kan het niet vinden hoe het moet. Iemand hier een tip om dit snel even voor elkaar te krijgen?
Maar kan ik via VLC dan ook opslaan zodat ik het filmpje in powerpoint kan gooien?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:47 schreef Junkie het volgende:
[..]
In VLC het bestand openen en op + of - drukken tijdens het afspelen.
Weet het niet zosnel of het in iMovie 08 zit.
Maar iMovie 06 kan je downloaden.
En dan helpt dit schattige meisje je verder opweg.
Volgens mij niet. In VLC speel je het enkel versneld/vertraagd af op het moment van afspelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef -Menn0- het volgende:
Maar kan ik via VLC dan ook opslaan zodat ik het filmpje in powerpoint kan gooien?
Heb je OSX of Windows? Heb je onder OSX iets verplaatst/hernoemd? Beheer je je muziek handmatig of laat je iTunes dat doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:44 schreef frank07 het volgende:
gisteren was mijn iTunes bibliotheek ineens verdwenen.
Als ik nu weer ga syncen dan betekend dat dat ik alle muziek weer opnieuw in de bibliotheek moet gaan zetten, albumcovers zoeken etc.. Toen ik mn ipod aanschafte ben ik daar n aardig tijdje mee zoet geweest en ik heb niet zo'n zin om dit weer opnieuw te moeten doen..
is er een manier om de itunes bibliotheek weer op orde te krijgen zonder alles opnieuw te hoeven sorteren enzo?
Help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |