Nog niet, zal er komende week weer even naar kijken. Vanmiddag en morgen te druk, spelen, auto, bendequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn er trouwens al vorderingen met het beestje?
Doe maar rustig aan, ik heb het de komende weken toch druk met een bruiloft, helpen met klussen en helpen met verhuizen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:37 schreef Deansensitized het volgende:
Nog niet, zal er komende week weer even naar kijken. Vanmiddag en morgen te druk, spelen, auto, bende
Ja, dat wel maar ik heb gelukkig nog een andere staan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, maar het is wel een vet ding, je zal er toch wel eens op willen spelen
Helaas, ik krijg vanavond bezoek.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond gig
Wie komt er kijken?
Dat is net de verkeerde kant op manquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:03 schreef Aresdreams het volgende:
sorry, moet al naar antwerpen toe
Sorry.. moet van 6 tot 6 vannacht werkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond gig
Wie komt er kijken?
ja, i knowquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is net de verkeerde kant op man
Ach, dat is Strawelte ook gelukt, moet voor jullie dan ook wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Als wij ooit Friesland uit komen bedoel je
Sorry, ik loopt echt niet warm van die sharktooth inlaysquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
Heb hier idd een nek van een GRG170 DX, dus met van die sharktooth inlays liggen. Volgens mij gaat die wel passen. Kost gratis, mits ruilen, pm me maar even.
fuzz factory -> wah -> boss phaser -> fulltone fulldrive -> proco rat -> super hard on -> visual sound h2o -> tuner -> boss loop station.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef Riches het volgende:
Goeie collectie, wat is dat pedaal rechtsonder?
Mijn chain: Vox Wah -> Boss Ds-1 -> Proco Rat -> Korg Tuner -> Danelectro Reel Echo
Komt binnenkort een memoryman of Line 6 DL4 bij.
Waar?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond gig
Wie komt er kijken?
Ik raad niks. Ik weet dat gewoon.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
Heb hier idd een nek van een GRG170 DX, dus met van die sharktooth inlays liggen. Volgens mij gaat die wel passen. Kost gratis, mits ruilen, pm me maar even.
Ik heb een Zoom G9.2tt liggen, ik krijg er best wat geile geluiden uit... leuk om thuis mee te kloten. Maar ik zou er nooit de oefenruimte mee ingaan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:05 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik heb alleen een Zoom g1, maar dit jaar gaat er nog een cry baby bij komen, die zoom zuigt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |