Ja, mijn waardigheidquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, al leuke dingen gegrilld?.
Biefstuk... en courgette met olijfolie, dille en knoflook...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, al leuke dingen gegrilld?.
Niemand! Gitaar spelen is voor mietjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef KaMo het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk ook allemaal gitaar?
Wie niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef KaMo het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk ook allemaal gitaar?
Kan je beter een electrische met headset of oningeplugt spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Zijn er trouwens ook gedempte akoestische gitaren in de omloop? Ik wil echt heel graag gitaar leren spelen, maar ik wil niet te veel herrie schoppen
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Zijn er trouwens ook gedempte akoestische gitaren in de omloop? Ik wil echt heel graag gitaar leren spelen, maar ik wil niet te veel herrie schoppen
Er is niks leuks aan c**rg*tt*quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Biefstuk... en courgette met olijfolie, dille en knoflook...
Jawel hoor, Yamaha maakt er een:quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Doet me altijd denken aan zo'n crime scene met van die krijtlijnen. Zo van: "hier was eens een gitaarbody"..
Is wel origineel xDquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..
Of ligt dat nou aan mij?
Dat vind ik bij een Fender nu ook altijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..
Of ligt dat nou aan mij?
Ja lach maar!quote:
Ik ben ook 20 en speel ook pas een maandje, dus nooit te oud om te leren!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ja lach maar!![]()
Ik ben overigens sowieso te oud (20) om het goed te leren denk ik.
Een groot virtuoos worden is inderdaad onwaarschijnlijk, maar enigszins verdienstelijk leren spelen en vooral veel plezier hebben? Dat gaat nog uitstekendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben overigens sowieso te oud (20) om het goed te leren denk ik.
van het weekend toevallig 1 keer gedaan... kwan niet voorbij de solo van paranoidquote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef Cynic het volgende:
Over een paar jaar speelt niemand meer echt, dan heeft iedereen zo'n guitarhero ding
Ik heb nu Rock Band hier staan (geleend) en ben daarmee voornamelijk aan het drummen. Dat is op zich wel tof maar ook best lastig.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:19 schreef Aresdreams het volgende:
van het weekend toevallig 1 keer gedaan... kwan niet voorbij de solo van paranoid
dus hou het maar bij het echte gitaar spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |