denk dat timmmmmmmm wegggggggggggg is en het is vast goedquote:Op woensdag 24 september 2008 22:20 schreef Briggy het volgende:
Kanker
Google is snel...quote:Op woensdag 24 september 2008 22:53 schreef Etcetera het volgende:
omgals je caRcerforbie opzoekt krijg je maar 1 hit
en dat is dit topic
quote:
Jup.quote:
Punten in deel 1326quote:Op woensdag 24 september 2008 23:25 schreef Briggy het volgende:
Hond
Helemaal goed.quote:
veel gemaakte fout, daar zetelt de regering maar het is niet de hoofdstad.quote:
ik zat al op jou te wachten, ik ben niet zo actief meer hierquote:Op donderdag 25 september 2008 09:45 schreef timmmmm het volgende:
Als yuri om 4 uur nog aan het posten was, kunnen we er maar beter niet op rekenen dat ie nu een vraag stelt hè, als jij dat nu is doet
ik vind je laf... wees een man en stel gewoon een vraag in plaats het op anderen af te schuiven.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:55 schreef timmmmm het volgende:
nou ik ben ook niet zo actief hoor, soms heel erg, soms helemaal niet op een topic, stel jij em nu of ik, ik snap het niet meer
Ja mammaquote:Op donderdag 25 september 2008 09:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik vind je laf... wees een man en stel gewoon een vraag in plaats het op anderen af te schuiven.
hé Medquote:
quote:
quote:What a wanker you have for president
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |