Ik kan me niet losrukken van Working Girl terwijl ik toch nog een stapel Divx heb liggen waaronder Requim for a Dream en Gosford Park.
wil iemand 'herkenbaar' neerzetten?
quote:ja dat ook.
Op woensdag 20 maart 2002 22:06 schreef -Ma3stro- het volgende:alleen dan meer met cd's
Misschien komt het doordat wanneer je tv kijkt, je bediend wordt en als je zelf een divx'je op zet dat je dat zelf moet doen, etc. Het is ook leuker wanneer iemand eten voor je maakt, dan wanneer je het zelf moet doen (mwa, een beetje overdreven, maar toch )..
Tv is ook meer dynamisch, zeg maar, dan de monitor.. ik bedoel je kan de tv niet ff stil zetten als je naar de wc gaat. En je ziet de zeer sporadische leuke reclame ook niet op je pc.. Ook is het een leuke verassing als je weer een goede oude film op tv tegenkomt..
Maandag heb ik 'Private Parts' gekeken, terwijl het me géén leuke film leek en toen 'ie dat ook niet bleek te zijn, heb ik 'm toch nog afgekeken, met m'n lamme kop!
Ondertussen heb ik helemaal geen tijd om alle films die ik download te kijken...
Ik download altijd nieuwe films, maar kijk vaak toch nog eerst oude films... Die ik idd al vaker gezien heb...
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 22:04 schreef SunChaser het volgende:
Kennen jullie dat? Een kast vol films (of een bakje vol cd's) met films die je nog niet hebt gezien maar ipv iets op te zetten kijk je een oude film op tv die je al 10x hebt gezien. Of je zapt wat verveelt rond tot het te laat is alsnog iets op te zetten.Ik kan me niet losrukken van Working Girl terwijl ik toch nog een stapel Divx heb liggen waaronder Requim for a Dream en Gosford Park.
Dat heb ik nou ook!
quote:done.
Op woensdag 20 maart 2002 22:04 schreef SunChaser het volgende:
Een PC is een klote apparaat om te bedienen en als ik een film kijk, dan wil ik gemak snel en goed.
Op de TV gebeurt dat. Met divx niet. Ik moet dan de TV out op de fron in van me TV aansluiten, ik moet de tvtool aanslingeren, overschakelen op tv de divx starten fullscreen zetten (misschien nog wat flikkering wegwerken), en dan heb ik nog mazzel met een draadloze muis of uberhaupt een TV out.
Je hebt er ook bij die gaan gezellig op hun 17" divx zitten kijken. Ik liever niet . Vandaar een lichte aversie tegen divx (maar niet compleet, ik pak ook elke andere maand wel een divxje mee
).
Bij mij is 't toch echt "ken ik al, andere svp"
Meer het probleem dat ik teveel films heb en te weinig tijd om te kijken.
ik kijk ook veel makkelijker een film die ik al heb gezien. zelfs een divx of dvd die ik al heb gezien.
laatst concludeerde ik dat je dan precies weet wat je krijgt. bij een nieuwe film niet... en daar heb je niet altijd zin in.... teminste ik.
maar goed ik moet er binnenkort wel aan geloven aangezien mijn stapel niet gezienne films nogal uitbreidt.
quote:Precies, dan heb je helemaal geen zin om in een nieuw verhaal te komen.
Op donderdag 21 maart 2002 09:01 schreef zerosignal het volgende:laatst concludeerde ik dat je dan precies weet wat je krijgt. bij een nieuwe film niet... en daar heb je niet altijd zin in....
Wat Divx betreft, mijn pc staat continu op de tv aangesloten, ik hoef geen TV out aan te zetten of wat dan ook. Alleen PowerDvd op te starten en de film te selecteren. Gaat sneller dan een VHS opstarten.
Ik herken het wel dat je een, vaak slechte, film op tv kijkt terwijl je veel betere films in je kast staan. Bij mij is dat vooral aan luiheid te wijten.
Ik heb deze week al m'n videobanden de deur uit gedaan. Ik heb het meeste nog niet gezien, maar het gebeurt ook gewoon nooit...dus wat moet ik met die troep?
Ik denk gewoon at die films te lang duren en dat ik me daar niet voor klaar kan maken, in plaats daarvan wil ik meerdere dingen zien in dezelfde tijd.
quote:The Matrix al maanden hebben liggen en niet kijken? Ga jij je eigen eens HEEL ERG DIEP schamen !!!!!
Op maandag 24 maart 2003 23:27 schreef Stranger het volgende:
Ik had the matrix al maanden in huis, nooit gezien, heb hem uiteindelijk op SBS6 gekeken, mét alle reclame én hart van nederland ertussendoor
[edit]
quote:Ik ben blij dat ik niet de enige ben.
Op maandag 24 maart 2003 23:27 schreef Stranger het volgende:
Ik had the matrix al maanden in huis, nooit gezien, heb hem uiteindelijk op SBS6 gekeken, mét alle reclame én hart van nederland ertussendoor
(edit: ik lees nu dat meer mensen dat hebben)
Waar moet dat heen met deze wereld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |