Helaas heb je nog gelijk ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef Chocolate het volgende:
je moet gewoon zo een serie als As The World Turns gaan volgen, die loopt wel bijna oneindig door.
Daar ging de klacht niet over. TS is boos dat een serie niet oneindig doorloopt, niets over geweld of actie. Als je constant geweld of actie wil hebben kan dat bij andere series, deze lopen echter niet zo lang door.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:36 schreef switchboy het volgende:
Zit geen spanning en actie in en is dodelijk saai.
Ik ga nog liever gewoon dood.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:12 schreef TNA het volgende:
Als je House MD niet hebt gezien heb je nog niks gezien.
geweld is een pré. Het gaat mij meer om een echt wat dieper verhaal, spanning en er moet wat gebeuren in een aflevering (actie)quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:47 schreef Chocolate het volgende:
[..]
Daar ging de klacht niet over. TS is boos dat een serie niet oneindig doorloopt, niets over geweld of actie. Als je constant geweld of actie wil hebben kan dat bij andere series, deze lopen echter niet zo lang door.
ja dat bedoelde ik ook eigenlijk ...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:22 schreef switchboy het volgende:
[..]
geweld is een pré. Het gaat mij meer om een echt wat dieper verhaal, spanning en er moet wat gebeuren in een aflevering (actie)
Voorbeelden:
Prison Break
Jericho
Heroes
Maar daar gaan we bij offtopic. zijn geen internet series. (hoe ik ze kijk eigenlijk wel, maar dat ligt aan de nederlandse omroepen.)
true het zijn de betere series. Maar binnen enkele seizoenen uitgescheten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:22 schreef switchboy het volgende:
[..]
geweld is een pré. Het gaat mij meer om een echt wat dieper verhaal, spanning en er moet wat gebeuren in een aflevering (actie)
Voorbeelden:
Prison Break
Jericho
Heroes
Maar daar gaan we bij offtopic. zijn geen internet series. (hoe ik ze kijk eigenlijk wel, maar dat ligt aan de nederlandse omroepen.)
Dat vond ik ook. Helaas geen tweede seizoen, gelukkig wel William Fichtner in PBquote:
I feel your pain.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:08 schreef MouzurX het volgende:
de laatste aflevering gehad hebben....
Klacht: het feit dat series niet oneindig door gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |