quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef Agorias het volgende:
Je samenvatting is langer dan je klacht, PAUPER.
Nee, de brug. Lees maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
Huhhhh, volgens mij was jij juist diegene die dronken was!!![]()
![]()
volgens mij was ie te dronken om te lezen, net als de brugquote:
Kunnen bruggen lezen dan, als ze nuchter zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:01 schreef Angst het volgende:
[..]
volgens mij was ie te dronken om te lezen, net als de brug
Sodeju! Naar wat voor ziekenhuis ben jij geweest!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef fiekster het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier het resultaat.
Dat hebben ze vorig jaar al behandeld, maar bedankt voor je goeie zorgenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Bolter het volgende:
*Bekijkt fotoboek.
Ze hadden in bij de Eerste Hulp beter even naar je handen kunnen kijken, daar is ook iets mis mee.
Heb je al aangifte gedaan van die brug, ik bedoel denk je dat ie sinds kort weg is gegaan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:52 schreef fiekster het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorig jaar al behandeld, maar bedankt voor je goeie zorgen
Of juist niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef donpsp het volgende:
Kon je maar één keer de 't' in je naam gebruiken? fietster had je beter gestaan.
Alsdus de persoon zonder fotoboek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Bolter het volgende:
*Bekijkt fotoboek.
Ze hadden in bij de Eerste Hulp beter even naar je handen kunnen kijken, daar is ook iets mis mee.
Beter geen fotoboek dan eentje zonder foto's toch.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Alsdus de persoon zonder fotoboek.[ afbeelding ]![]()
Maar beterschap fiekster.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:27 schreef fiekster het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier het resultaat.
Of Wiekser.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef donpsp het volgende:
Kon je maar één keer de 't' in je naam gebruiken? fietster had je beter gestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |