Dat is mijn excuus al.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef skippy22 het volgende:
@ Foto,s sta ik er vaak echt 3x zo debiel op als anders
hardstyle topic ofzo, anders hem ik hem nooit gepost hier...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel eens gezien hiero!
Hiero is haaksbergen;)quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hardstyle topic ofzo, anders hem ik hem nooit gepost hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een toffe tekening gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op je hyves staat ie ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hardstyle topic ofzo, anders hem ik hem nooit gepost hier...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een toffe tekening gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik heb werkelijk geen idee, maar je komt me opzich best bekend voor!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las verkeerdwaar/wanneer heb je mij gezien dan?
jij heet Femke, maar hoe oud ben je? misschien dat ik jou kenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:13 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, maar je komt me opzich best bekend voor!
hehequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar had ik hem net ff snel vandaan
ik zou hem zelf ook niet kunnen maken nu, want op kantoor rolt hij gewoon uit de rapport-generatorquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hehe!
Heb je veel ervaring met t maken van een kasstroomoverzicht? Vind dat ook nog wel redelijk lastig of heeft dat te maken met het gewoon doen/ervaring?
17..quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij heet Femke, maar hoe oud ben je? misschien dat ik jou ken
Bij ons ook (zelfde verhaal met de ratio's) maar we moeten m wel kunnen interpreteren en m nu zelf kunnen maken (beetje inlevingsgevoel zeg maar)!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou hem zelf ook niet kunnen maken nu, want op kantoor rolt hij gewoon uit de rapport-generator
Ik wel, Femke!!@211!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:17 schreef Fems het volgende:
[..]
17..
Denk zoiezo dat je me niet van naam kent..!
genoeg Femke's in Haaksbergen, maar je ging pas naar 't Assink toen ik er klaar was, dus weinig kansquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:17 schreef Fems het volgende:
[..]
17..
Denk zoiezo dat je me niet van naam kent..!
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef Fems het volgende:
Zijn er maar een paar hoor!![]()
Hehe, maar ik kan me ook groeilijk vergissen! achja!
Ik ben weg!
x
te doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |