Hmm, recherche mag toch alleen vragen of een bepaalde hint op persoon X slaat óf hoeveel mafia op persoon X gestemd hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Robier het volgende:
Als we nou gewoon afspreken dat die rechergegast de eerste nacht de burgemeester checkt en de volgende dag wat zegt mocht het een weerwolf zijn en gewoon stil blijft als het een burger is.
Dan weet de maffia meteen wie de recherchegast is.. das ook niet erg tactisch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Robier het volgende:
Als we nou gewoon afspreken dat die rechergegast de eerste nacht de burgemeester checkt en de volgende dag wat zegt mocht het een weerwolf zijn en gewoon stil blijft als het een burger is.
En dit inderdaad..quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hmm, recherche mag toch alleen vragen of een bepaalde hint op persoon X slaat óf hoeveel mafia op persoon X gestemd hebben?
DAt heeft Trigalti goed duidelijk gemaakt, inderdaadquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:55 schreef Thieske het volgende:
Daarom vind ik dit spel zo leuk he, iedereen vliegt elkaar al in de haren zonder ook maar iets te kúnnen weten.
Nouja, dacht dat je in ieder geval wel zou willen weten of de burgemeester weerwolf mafia is vanwege de achterban en de vele stemmen, anders hebben ze in dit geval (6 maffia's) al 7 stemmen als ze gewoon allemaal samenwerken. Maar wist niet dat de recherge het niet kon dus nvmquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dan weet de maffia meteen wie de recherchegast is.. das ook niet erg tactisch?
We snappen wat je bedoeltquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef Robier het volgende:
Maffia trouwens, haal de regels en termen van de 2 spellen door elkaar.
Ik zit hier te genietenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:55 schreef Thieske het volgende:
Daarom vind ik dit spel zo leuk he, iedereen vliegt elkaar al in de haren zonder ook maar iets te kúnnen weten.
Lynches voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku. (5) Robier, debbie_19, Isdatzo, Thieske, tripack
Trigalti (2) Ladidadida, timmmm,
Yosander (0)
By the way, mag dorpsoudste nu ook al dubbel stemmen of is dat alleen bij lynches?
Wel jammer dat SG en Isdatzo nu niet kunnen bekvechten over voetbalquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:59 schreef Robier het volgende:
[..]
Gelukkig, tof dat je wilde het wilde organiseren deze ronde.
Jij weet alles al hèquote:
Moet jij eens oplettenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel jammer dat SG en Isdatzo nu niet kunnen bekvechten over voetbal
Er zijn er al 2? Als het goed is dan.. of 1.. maar dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:00 schreef Thieske het volgende:
Is het zo dat er straks nog 2 burgers gepromoveerd worden tot bodyguard?
Dus dan kan de burgemeester zijn eigen bodyguard zijn? Of mogen bodyguards zich niet verkiesbaar stellen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er zijn er al 2? Als het goed is dan..
Laatste rondes werden de bodyguards pas bekend gemaakt na de verkiezingquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er zijn er al 2? Als het goed is dan.. of 1.. maar dat weet ik niet.
Nee, daar ging mijn ronde fout. Puntenslijpsel was eik bodyguard maar die had zich al verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dus dan kan de burgemeester zijn eigen bodyguard zijn? Of mogen bodyguards zich niet verkiesbaar stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |