Jij steunt Hara veel te fanatiek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef Robier het volgende:
Ze heeft wel een punt yosander, waarom zouden we op jou stemmen?
Ik probeer alleen de verkiezing een beetje spannender te makenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij steunt Hara veel te fanatiek.
Yosanderquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn er nou genomineerd voor burgermeester?
Iedereen kan zichzelf kandidaat stellen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
Wie zijn er nou genomineerd voor burgermeester?
Lees anders de openingspost even.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Dan wil ik ook wel kandidaat zijn!! (leuk, wat doe je eigelijk als burgermeester:o)
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:23 schreef timmmmm het volgende:
Dan wil ik ook wel kandidaat zijn!! (leuk, wat doe je eigelijk als burgermeester:o)
quote:De burgemeester zal in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch kunnen instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden. Men mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester. Hij kan wel gelynched worden, en hij kan ook mafia zijn.
JIj wil mij altijd doodquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij steunt Hara veel te fanatiek.
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:00 schreef Robier het volgende:
##Ik stem Harajuku, ze lijkt veel ervaring te hebben.
Pas op, nu ben jij ook mafia!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moest eens weten![]()
![]()
iig, ik stem ook Harajuku-.. ze had 't de vorige keren ook vaak bij 't rechte eind qua clues enzo. En omdat tietfoto's![]()
## Harajuku-
Haha, ja, ik verdenk je ook altijd, geen idee waarom.quote:
Wat hebben we aan een burgemeester die gelynched wil worden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Nog geen stemmen voor mijen ik ben toch al zeker een minuut kandidaat
Oh ja? Nou! Jij weet dat ik goed ben, en dat maakt je bang als mafia. Én! daarom stem je nu op iemand zonder ervaring omdat hij mede mafia is!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, ja, ik verdenk je ook altijd, geen idee waarom.
Maar je bent me te verdacht
Ik ## Trigalti
Dat is ook wel weer waar, dan wil ik nu niet meer gelynched worden!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat hebben we aan een burgemeester die gelynched wil worden?
Wat moeten we met een burgemeester die niet weet wat hij wil?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, dan wil ik nu niet meer gelynched worden!
Erg handig joh, een burgemeester die zich gelijk laat ompraten en blijkbaar niet weet wat hij zelf wilquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, dan wil ik nu niet meer gelynched worden!
Oh, nu ben ík ineens maffiaquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja? Nou! Jij weet dat ik goed ben, en dat maakt je bang als mafia. Én! daarom stem je nu op iemand zonder ervaring omdat hij mede mafia is!
GMTAquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:30 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wat moeten we met een burgemeester die niet weet wat hij wil?
Nou vooruit jij je zin dan vote ik trigaltiquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:30 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wie de bal kaatstquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:30 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zo! Al 3 mafia gevonden, nog 3 to goquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou vooruit jij je zin dan vote ik trigalti
## trigalti
Ineens?quote:
Mensen die zich verkiesbaar stellen zijn sowieso verdachtquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie de bal kaatstIk vind mijn betichting wel logischer dan jouwe
Ik was ook zo serieusquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ineens?
't leek me vrij duidelijk eigenlijk
Mensen die 't hardste roepen mafia ontmaskerd te hebben etc etc![]()
![]()
![]()
Mensen die op een onervaren persoon stemmen ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mensen die zich verkiesbaar stellen zijn sowieso verdacht
Ik geloof je niet...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik beloof plechtig dat, met een beetje normale hints, en indien ik verkozen word, het eerste mafialid snel gevonden en opgehangen zal zijn. Scout's honor!
misschien kan je ze idd snel uitkiezen als je zelf maffia bentquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik beloof plechtig dat, met een beetje normale hints, en indien ik verkozen word, het eerste mafialid snel gevonden en opgehangen zal zijn. Scout's honor!
Ik weet gewoon zeker dat je maffia bent.. kan niet missen..quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, jij stemt niet.
Waarom danquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat je maffia bent.. kan niet missen..
Ze legt het er zo dík bovenop, alsof ze... wil laten zien dat ze maffia is ofzo..quote:
Met zulke uitspraken nergens op gebaseerd ben je echt een aanwinst inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat je maffia bent.. kan niet missen..
Ja, dat zou erg slim zijn!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:48 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien kan je ze idd snel uitkiezen als je zelf maffia bent
Ja, that would be the smartest thing to doquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:50 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ze legt het er zo dík bovenop, alsof ze... wil laten zien dat ze maffia is ofzo..
En reageert op iedereen, heel.. fake.
Thx, je beaamt mijn opmerking.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, that would be the smartest thing to do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |