quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
## ik stem op het harajuku meisje
Hmm jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Maar als er 5 waren mochten ze er toch ook 3 maken?
Of zie ik het nu verkeerd?
5/2 = 2.5 = 3...
Waarom? Waarom wil je de maffia zo graag aan de macht!?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
## ik stem op het harajuku meisje
sorry heb ik hints gemist dat iemand ook maar maffia is... misschien ben jij wel de maffia.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:42 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waarom? Waarom wil je de maffia zo graag aan de macht!?
Er valt nog niet veel te vinden, maar ik baseer het op je gedrag.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh komáán zegVerzin eens iets beters als je stemmen wil scoren of vind dingen om je beschuldigen te ondersteunen.
Als ik maffia ben, ben ik goed bezig!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry heb ik hints gemist dat iemand ook maar maffia is... misschien ben jij wel de maffia.
misschien ben ik wel de maffia?
Okai.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er valt nog niet veel te vinden, maar ik baseer het op je gedrag.
De gerechtigheid zal geschieden!
Ik zal de velddokter vast zoekenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:47 schreef -SG- het volgende:
Ohja, als er voor 19.00 de burgermeester bekend is kunnen we wel de dag lynch gaan doen maar dan moeten jullie lukraak stemmen zonder hints omdat die pas in de avond komen.
Dat is een begin, ja..quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat moet ik zeggen dan,,... dat ik me net geschoren heb dus geen gangster stoppelbaard heb?
Hoezo eventueel? MAFFIA ALERT!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef Susi het volgende:
Ik wil me eventueel ook verkiesbaar stellen
Oh, spemmerdespem
Oeh, smoothquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat moet ik zeggen dan,,... dat ik me net geschoren heb dus geen gangster stoppelbaard heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |