quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:20 schreef Biels het volgende:
Voordat iedereen komt om te haten op je taalgebruik wil ik graag zeggen dat de taal van de straat je goed afgaat.
Komen die gasten uit Drenthe ofzo? Uit welke gat zijn deze nerds vandaan gekropen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:20 schreef Biels het volgende:
Voordat iedereen komt om te haten op je taalgebruik wil ik graag zeggen dat de taal van de straat je goed afgaat.
Negers eten alleen kip en watermeloen, daarom stikt het ook van de bananenmensen bij de KFC.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik wel eens bij de KFC in Eindhoven naar binnen loer zie ik daar nooit een medelander in de rij staan. Meestal van die kempi's en figuren met bontkraag.
Toeval of is dat bij al die KFC's het geval ?!?
p.s. heb er nog nooit gegeten dus weet niet of het voer te pruimen is. BK FTW!
Ik zou daar zeker niet gaan snaaien! Pauper bedoeling, janktentquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik wel eens bij de KFC in Eindhoven naar binnen loer zie ik daar nooit een medelander in de rij staan. Meestal van die kempi's en figuren met bontkraag.
Goed bekeken, da's handelquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Molluck het volgende:
Je moet gewoon die ene zwerver die altijd met het Straatnieuws aan de ingang van Hoog Catherijne aan het Vredenburg staat (die van "Prettige dag nog verder") vragen of ie voor een euro ff voor jou een bucket hotwings gaat halen, hoef je die toko zelf niet meer naar binnen
de volgende (nr 20) is ziek!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:38 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.electricretard.com/0019.html
De meesten kunnen dan ook nog geen fatsoenlijk Nederlands schrijven en haten evengoed op perfecte straattaal.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:33 schreef Subversive het volgende:
[..]
Komen die gasten uit Drenthe ofzo? Uit welke gat zijn deze nerds vandaan gekropen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:55 schreef WeColoursEd het volgende:
Ik zeg alleen maar, Ik ken zijn kant van het verhaal niet, maar als het ging zoals jij verteld dan is het wel fokt op :S Stelletje gieren..
En voor al die andere mensen die meteen moeten beginnen te kraken op negers, jullie zijn een stelletje gvd hersenloze sukkels. Denk nou toch een keertje na, racisme heeft geen zin :S.
Maarja... Ik weet toevallig heel goed hoe rechts fok is dus ik hou me der voor de rest buiten.
Ga spelen, Jullie zijn geen kloot waard =D
Het is niet disciminerend om te zeggen dat negers alleen maar kip en meloen eten want dat is gewoon waar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:55 schreef WeColoursEd het volgende:
Ik zeg alleen maar, Ik ken zijn kant van het verhaal niet, maar als het ging zoals jij verteld dan is het wel fokt op :S Stelletje gieren..
En voor al die andere mensen die meteen moeten beginnen te kraken op negers, jullie zijn een stelletje gvd hersenloze sukkels. Denk nou toch een keertje na, racisme heeft geen zin :S.
Maarja... Ik weet toevallig heel goed hoe rechts fok is dus ik hou me der voor de rest buiten.
Ga spelen, Jullie zijn geen kloot waard =D
klaar en slotjequote:
Iemand heeft zijn pilletjes vanochtend niet ingenomen! Foei!!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:00 schreef WeColoursEd het volgende:
Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA
Google ads gaf mij ook deze suicidale christen advertentie bij dit topicquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef Dickbride het volgende:
Iemand heeft zijn pilletjes vanochtend niet ingenomen! Foei!!!
Ja, dat was me ook opgevallen. Is dat in andere steden ook?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Dude... het is een kipwinkel... wat denk je zelf?!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Toeval of is dat bij al die KFC's het geval ?!?!
Heul niks mis meequote:p.s. heb er nog nooit gegeten dus weet niet of het voer te pruimen is. BK FTW
TS staat op de witte lijstquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:15 schreef Croupouque het volgende:
Het valt me eigenlijk een beetje tegen dat er nog geen grapje gemaakt is over het feit dat de KFC een zwarte lijst heeft.
Ja dat dus, ik geef het minstens een acht. Chapeau. Vet en zo. Chill, ook.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:20 schreef Biels het volgende:
Héhéhéhéhéhéquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:33 schreef Subversive het volgende:
[..]
Komen die gasten uit Drenthe ofzo? Uit welke gat zijn deze nerds vandaan gekropen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |