Praten ze allemaal zo in belgenland of ruik ik een meer zuiderlijker accent?quote:"gebeld met deze nummer"
NAFFERquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Praten ze allemaal zo in belgenland of ruik ik een meer zuiderlijker accent?
check de SS noobquote:
Oeh Corky Tatcherquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:45 schreef MLI het volgende:
Ik zal eens vragen of mijn collegaatje een foto van hem heeft!. Best benieuwd hoe de domme kloot die dit soort sms-jes stuurt, eruit ziet.
Zoiets, misschien:
[ afbeelding ]
hey leuk, je hebt een quote van me in je sign staanquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Dickbride het volgende:
Is dit echt???
En zo zie je maar weer dat mannen zoiets niet eens zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
In plaats van sms-en met debielen zou ik je nagels eens gaan doen.
Ja, want dát is wél nuttig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
inplaats van dit te posten had je ook kunnen schijten SHE!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Nee, meisjes poepen niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
inplaats van dit te posten had je ook kunnen schijten SHE!
ownee... rozenblaadjes enzo... daar heb je me!quote:
In plaats van dit te typen had je ook heerlijk kunnen klaarkomenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Verzonden!quote:Hoi Olivier ik heb me toch nog bedacht en wil je graag weer spreken. Bel me, xxx K
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Verzonden!
Zie http://www.jouwnaam.be/
en dat stuur je dan anoniem ofzo?:Pquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Verzonden!
Zie http://www.jouwnaam.be/
je vind het wel spannendquote:
Nee ik heb jouw nummer erbij gezet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef makkie88 het volgende:
[..]
en dat stuur je dan anoniem ofzo?:P
Ooohh, boefje!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw nummer erbij gezet.
wie smst dit topic ff doorquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:01 schreef makkie88 het volgende:
+32477816096 wie gaaat hem smsen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Zo glazenwassert
OV: Wat.
ZH: Olivier toch?
Wat sms ik hierna?
Hehe goed werk, helaas kan ik via de jouwnaam.be geen reactie krijgen en ik heb geen Nederlands nummer (dwz ik ga hem niet smsen beetje dure grapquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Zo glazenwassert
OV: Wat.
ZH: Olivier toch?
Wat sms ik hierna?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |