quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Boeiendm,.. gewoon niet reageren?
Is niet jou probleem.
Nee, het is nog écht ook!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:28 schreef makkie88 het volgende:
whahahaa, ik zou bijna zeggen a thet een Hoax is!
Plaatje opslaan, quoten, nummer opslaan, oehhhhh.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, het is nog écht ook!
[ afbeelding ]
Lets spamquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens we hebben zijn nummer...
lets call the windowcleaner!
Praten ze allemaal zo in belgenland of ruik ik een meer zuiderlijker accent?quote:"gebeld met deze nummer"
NAFFERquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Praten ze allemaal zo in belgenland of ruik ik een meer zuiderlijker accent?
check de SS noobquote:
Oeh Corky Tatcherquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:45 schreef MLI het volgende:
Ik zal eens vragen of mijn collegaatje een foto van hem heeft!. Best benieuwd hoe de domme kloot die dit soort sms-jes stuurt, eruit ziet.
Zoiets, misschien:
[ afbeelding ]
hey leuk, je hebt een quote van me in je sign staanquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Dickbride het volgende:
Is dit echt???
En zo zie je maar weer dat mannen zoiets niet eens zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
In plaats van sms-en met debielen zou ik je nagels eens gaan doen.
Ja, want dát is wél nuttig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
inplaats van dit te posten had je ook kunnen schijten SHE!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Nee, meisjes poepen niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
inplaats van dit te posten had je ook kunnen schijten SHE!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |