quote:

Vieze ----->quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Baron bier owned jullie allemaal, vieze poepnegerts die jullie me er zijn

Waar zie je dat staan dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die andere mensen ''mietjes'' of ''geen echte mannen'' noemen omdat ze geen bier drinken

De jongens moeten nog mannen worden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die andere mensen ''mietjes'' of ''geen echte mannen'' noemen omdat ze geen bier drinken

Heul nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef gers het volgende:
kingofpop is gewoon gay die liever rose drinkt dan bier

quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het komt gewoon neer op jullie posts

Ik houd het altijd netjes bij.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef De_Ananas het volgende:
Ik stond net naakt voor de spiegel om me te scheren (kwam net uit de douche) en een kwaadaardig stemmetje zei heel even dat ik mijn schaamhaar moest scheren.
Gelukkig heb ik het niet gedaan aangezien iedereen weet dat het voor homo's is

Ik regel dat gedenkwaardig voor jullie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:57 schreef reetveter het volgende:
Hoe wou je gaan meeten als je geen bier lust

Of wanneer je vriendin een snor heeft. Anders is het tijdens orale seks net als klittenband.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef De_Ananas het volgende:
Ik stond net naakt voor de spiegel om me te scheren (kwam net uit de douche) en een kwaadaardig stemmetje zei heel even dat ik mijn schaamhaar moest scheren.
Gelukkig heb ik het niet gedaan aangezien iedereen weet dat het voor homo's is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |