Hmz. Zal niet je enige ban zijn vandaagquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:17 schreef Klautje het volgende:
Ik heb hem alBen gebanned van 4chan [ afbeelding ]
Die luister ik ook telkensquote:
Marseille en Liverpool thuis.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
de_boswachter? Wanneer ga je weer naar een CL wedstrijd van PSV? Of Uefa Cup wedstrijd
Alsof mij dat luktquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:05 schreef KingOfPop het volgende:
Hé, da mag nie hé. Jij moet op 1 morgen.
Ja, beetje leren enzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:17 schreef KingOfPop het volgende:
Joey, wat heb je toch een zwaar leven.
Als PSV in UC zit, ga ik iig wel. Zullen we dan samen rellen ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Marseille en Liverpool thuis.
Heb er nog aan getwijfeld om mee te gaan naar Marseille. Maar bus is iets van 14 uur ofzoen vliegreis en hotel zat ik op ¤300 euro dat is me iets te guitig.
Liverpool ben ik 2 jaar geleden in de CL al geweest en Madrid kwam me qua datum niet uit.
Hopen op een leuke tegestander in de UEFA CUP (als we dat halen). Hoop eigenlijk nog altijd op een Oostblokker, lijkt me wel vet.
0906-zoeenlekkernummertjequote:Op dinsdag 23 september 2008 14:15 schreef reetveter het volgende:
Nog meer mooie nummerts? Ik moet nog 2,5 uur
Uit bedoel je ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als PSV in UC zit, ga ik iig wel. Zullen we dan samen rellen ?
psv hebben geen hoolliesquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit bedoel je ?
Ja is goed.
Oh ja, jij gaat alleen uitquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit bedoel je ?
Ja is goed.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat staat er in je UI? Top Oss?![]()
![]()
Seiko SKX007 of SKX009 is een leuk klokje en niet te duurquote:
Ik weet niet meer wat ik daar ook alweer op moest zeggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:33 schreef reetveter het volgende:
HEUJ
Ik heb ook een Pulsar, een echt bazending.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:35 schreef reetveter het volgende:
guess
Wij hebben wel veel gemeen héquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook een Pulsar, een echt bazending.
PSVquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat hebben wij nog meer gemeen?Noem eens wat
quote:
Vieze ----->quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Baron bier owned jullie allemaal, vieze poepnegerts die jullie me er zijn
Waar zie je dat staan dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die andere mensen ''mietjes'' of ''geen echte mannen'' noemen omdat ze geen bier drinken![]()
De jongens moeten nog mannen worden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die andere mensen ''mietjes'' of ''geen echte mannen'' noemen omdat ze geen bier drinken![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef gers het volgende:
kingofpop is gewoon gay die liever rose drinkt dan bier
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het komt gewoon neer op jullie posts
Ik houd het altijd netjes bij.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef De_Ananas het volgende:
Ik stond net naakt voor de spiegel om me te scheren (kwam net uit de douche) en een kwaadaardig stemmetje zei heel even dat ik mijn schaamhaar moest scheren.
Gelukkig heb ik het niet gedaan aangezien iedereen weet dat het voor homo's is
Ik regel dat gedenkwaardig voor jullie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:57 schreef reetveter het volgende:
Hoe wou je gaan meeten als je geen bier lust
Of wanneer je vriendin een snor heeft. Anders is het tijdens orale seks net als klittenband.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef De_Ananas het volgende:
Ik stond net naakt voor de spiegel om me te scheren (kwam net uit de douche) en een kwaadaardig stemmetje zei heel even dat ik mijn schaamhaar moest scheren.
Gelukkig heb ik het niet gedaan aangezien iedereen weet dat het voor homo's is
Had ik net ook al ja.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:02 schreef reetveter het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Zit jij in één ruimte met Duitsers?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef reetveter het volgende:
tering, ik kon hem ook niet snel genoeg weg klikkennu gaan al de duitsers schreeuwen
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:12 schreef reetveter het volgende:
En oekraïners en letlanders en italianen en nog wat menschjes, en stop eens met het plaatsen van ricko
Die stuur ik naar sma's op msn zodat ik ze kan zien vingerequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:14 schreef KingOfPop het volgende:
[ afbeelding ]
Ricko, maak jij altijd van die pics van jezelf?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
nu moet ik echt kankersnel scrollen
Eigen schuld!!!!!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
nu moet ik echt kankersnel scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |