Veel plezierquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga naar school, ben er over een uurtje wel weer
Veel plezier.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga naar school, ben er over een uurtje wel weer
over?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:13 schreef Reflectionne het volgende:
Trio-zucht..
Ik kijk mee in het zwart.. Of is het bij jou over?
Zolang je mij maar niet citeertquote:
Helaas..quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
over?
Wees daar maar niet bang voor
Okquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet citeert
Raak je aan gewendquote:
Bij jou wel hoorquote:
Samen zuchtenquote:
Zo snel gaat dat niet denk ikquote:Ik kijk mee in het zwart.. Of is het bij jou over?
Was te hopen..quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Samen zuchten![]()
[..]
Zo snel gaat dat niet denk ik![]()
Jij hebt me snel doorquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:19 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je hebt het wel te pakken he??
ahh. het gaat niet echt lekker hequote:
Met jou kan ik pratenquote:
Goed hequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:20 schreef G.Fawkes het volgende:
ahh. het gaat niet echt lekker he
*knuffel*
* Cuegirllie geeft een huge knuff aan Pilesquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
Met mij praten, met G. knuffelen. Ik vind het niet eerlijk
Nee daarom juistquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
TsjaOok helemaal niet duidelijk ofzo!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie geeft een huge knuff aan Piles
En ik helemaal niksquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Met mij praten, met G. knuffelen. Ik vind het niet eerlijk
Jij kunt met met mij en Piles praten als je zwart kijktquote:
Dat voelt al beter!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij praat met met mij als je zwart kijkt
* Cuegirllie geeft ook Reffie een dikke knffel
Verklaart veelquote:Actuele storingen
Uitval alle producten in postcodegebied 6533
23-09-2008
Momenteel is er een storing op alle producten van UPC.
Aahquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:30 schreef mash_ het volgende:
nee!! want ik zie haar pas over 3 wekendus ben niet tevreden
En aan beide kan de rest hier niks doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:30 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil hier weg, alleen zijn of met vriendlief en verder helemaal niks
Ik zal me weer inhoudenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil geen zwartkijkers in dit topic iedereen een kusje
en niet sip doen
dan is het mooi dat ik pauze ga houdenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil geen zwartkijkers in dit topic iedereen een kusje
en niet sip doen
Die heb ik ook, alleen iets andersquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik ben verliefd
eetsmakelijk, babequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan is het mooi dat ik pauze ga houden
Die horloges zijn echt veel te groot. Dat kun je niet aan onder een pakquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen iets anders.
Er zit niet voor niks een klokje op je mobielquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef Piles het volgende:
Een horloge, das lang geleden
Misschien moet ik er ook weer eens één gaan dragen
Precies, werkt prima hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
Er zit niet voor niks een klokje op je mobiel
kijk jij snapt hemquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
Er zit niet voor niks een klokje op je mobiel
Chagrijnigquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zijn er vast meer
[..]
Hoezo niet?
Nee hoor, je hebt twee maten in die collectiequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die horloges zijn echt veel te groot. Dat kun je niet aan onder een pak
Nog met je verslag bezig?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
ChagrijnigGeen zin meer hierin enzo
Gezellig zo met drie redelijk chago personenquote:
Dus: herkenbaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:29 schreef Reflectionne het volgende:
Zou moeten ja, maarja mijn motivatie en zin is ver te zoeken..
Eindelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig zo met drie redelijk chago personen![]()
we hebben de vrolijkheid eruit geschopt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Ondertussen is m'n verslag al 34 pagina's lang geworden, meer dan verwacht
Leuk voor de restquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig zo met drie redelijk chago personen![]()
we hebben de vrolijkheid eruit geschopt
Nee! toen was ik nog niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie nu ook zo'n flashback naar een paar maanden geleden![]()
[..]
Uhm, wat wat er toen ook alweer?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
Hebben jullie nu ook zo'n flashback naar een paar maanden geleden![]()
Daar hebben wij toch schijt aanquote:
Welke restquote:
En ik nog niet zo chagrijnig, maar dat bedoelde ik nietquote:
Mijn stageverslagquote:
Had ik toch goed gegoktquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm, wat wat er toen ook alweer?
Grr Mash is terug![]()
niet gemeend hoor![]()
In juli was het toch alquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Had ik toch goed gegokt
Maar dat vind ik meer weken
Gewoon schijt aan de rest. Punt!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:36 schreef Reflectionne het volgende:
Oke, schijt aan de rest die er toch niet is?
De dag gaat inderdaad zo ontzettend lanzaamquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Men daarnet dan.. op een gegeven moment ik: he half 1, dat is relaxed! Dag gaat snel!
Kom ik na een half uur erachter dat het nog geen 12 uur was![]()
![]()
Dag gaat helemaal niet snel
Moet je leren klokkijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Men daarnet dan.. op een gegeven moment ik: he half 1, dat is relaxed! Dag gaat snel!
Kom ik na een half uur erachter dat het nog geen 12 uur was![]()
![]()
Dag gaat helemaal niet snel
Oke.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan de rest. Punt!
Moet je ook nog boodschappen doen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:38 schreef Reflectionne het volgende:
De dag gaat inderdaad zo ontzettend lanzaam
En dan meot ik als ik eindelijk eens thuis komen ook nog koken voor m'n huisgenotenAl word ik hopelijk wel weer vrolijker als ik weg ben hier..
Nee die had ik gelukkig gisteren al gedaan * Veegt zweet van het voorhoofd afquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je ook nog boodschappen doen?
Blij dat ik lang ben blijven liggen vanochtendquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:38 schreef Reflectionne het volgende:
De dag gaat inderdaad zo ontzettend lanzaam
Koken voor huisgenotenquote:En dan meot ik als ik eindelijk eens thuis komen ook nog koken voor m'n huisgenotenAl word ik hopelijk wel weer vrolijker als ik weg ben hier..
Pff, dat scheelt een hoop!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef Reflectionne het volgende:
Nee die had ik gelukkig gisteren al gedaan * Veegt zweet van het voorhoofd af
Scheelt mij weer de andere dagen met kokenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Blij dat ik lang ben blijven liggen vanochtend
[..]
Koken voor huisgenoten![]()
Dat doen ze maar lekker zelf
Dan moet je bij ons komen wonenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:43 schreef Piles het volgende:
Koken voor huisgenoten![]()
Dat doen ze maar lekker zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Gezellig joh! Samen met leeftijdsgenoten eten, Can't buy me love kijken, koffie drinken, bier drinken, bierspel doen, kaarten etc! Ja dat kan met vrienden ook, maar ik vind het heerlijk om niet bij m'n ouders te wonen en daarbij ook nog eens gezellig samen te eten enzo!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:46 schreef Piles het volgende:
Ik sla dat hele studentenhuis-gedoe gewoon lekker over. Moet er niet aan denken eigenlijk
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Over mooie nummers gesproken: (volgens mij had ik hem hier nog niet gepost: Doe maar! )Ja, die heb je hier ook gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorryquote:
Heb idd zo'n studentenhuis gehad en was zeker erg gezelligquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:48 schreef Reflectionne het volgende:
Gezellig joh! Samen met leeftijdsgenoten eten, Can't buy me love kijken, koffie drinken, bier drinken, bierspel doen, kaarten etc! Ja dat kan met vrienden ook, maar ik vind het heerlijk om niet bij m'n ouders te wonen en daarbij ook nog eens gezellig samen te eten enzo!
Ik hoop niet dat deze dat wel doetquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry
Kon zo snel geen nummer bedenken die mijn stemming goed weergeeft
Ik zei niet voor niks niet: zo snel geen ander nummerquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat deze dat wel doet
Nee, dat het even duidelijk isquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zei niet voor niks niet: zo snel geen ander nummer
Ach, wie weet zou ik het zelfs leuk vinden, maar kan het me niet zo goed voorstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb idd zo'n studentenhuis gehad en was zeker erg gezellig![]()
Nu in een huis waarin we niks samendoen en je gewoon op jezelf bent. En vind dat ook wel erg lekker
achja, wisseling van spijt doet eten heniet dat dat hierbij past, maar toch
Pappie en mammie zijn ook wel makkelijk he? :pquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat het even duidelijk is
[..]
Ach, wie weet zou ik het zelfs leuk vinden, maar kan het me niet zo goed voorstellen eigenlijk
Waarschijnlijk zal iedereen zeggen: ik wou dat ik het eerder had gedaan en/of ik ga nooit meer terug naar m'n oudersquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
Ach, wie weet zou ik het zelfs leuk vinden, maar kan het me niet zo goed voorstellen eigenlijk
Dat ook, al heb ik het hier nu wel een eind gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pappie en mammie zijn ook wel makkelijk he? :p
quote:
Weken, je bent nogal optimistischquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]die vraag hoef je de komende weken niet te stellen wss .. antwoord is toch nee
ahh.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]die vraag hoef je de komende weken niet te stellen wss .. antwoord is toch nee
Waarom niet op kamers dan??quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ook, al heb ik het hier nu wel een eind gezien eigenlijk
Op je zelf wonenquote:
School is dichtbij genoeg, zit nog prima hier. En moet nog maar een half jaar school + half jaar afstuderen (hopelijk). Daarna kijk ik verderquote:
Ik hou de optie nog open voor eventuele veranderingen, dus maanden zou ik net niet willen zeggenquote:
Dichtbij genoeg? Hoor ik jou niet altijd zeggen dat je fucking lang moet reizen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
School is dichtbij genoeg, zit nog prima hier. En moet nog maar een half jaar school + half jaar afstuderen. Daarna kijk ik verder
Hmm oke! Nee, dan zou ik ook eerst even afwachten wat het wordt na het afstuderenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Op je zelf wonen
[..]
School is dichtbij genoeg, zit nog prima hier. En moet nog maar een half jaar school + half jaar afstuderen (hopelijk). Daarna kijk ik verder
Het is nu een beetje minder idd, maar voor die 3 / 4 dagen in de week best te doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg? Hoor ik jou niet altijd zeggen dat je fucking lang moet reizen?
Nee oke, maar dat ik het wel goed verstaan hadquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is nu een beetje minder idd, maar voor die 3 / 4 dagen in de week best te doen
Jij bent niet de enige die graag klaagtquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat ik het wel goed verstaan had
Jij altijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:05 schreef Reflectionne het volgende:
Mag ik nog een keer alle frustratie eruit zuchten?
U gaat uw gangquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:05 schreef Reflectionne het volgende:
Mag ik nog een keer alle frustratie eruit zuchten?
Er zijn er meer die het leuk vindenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
Jij bent niet de enige die graag klaagt
kom je ook lekker snel achterquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
He bij een quote zie je ook de PI
Dankje: Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht.. Pffffffffffffffffffffffffffquote:
Dankje: Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht.. Pffffffffffffffffffffffffffquote:
Daar heb je dan gezellig huisgenoten voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga of samenwonen of blijf bij mijn ouders wonen. Alleen thuiskomen.... Blehh
Daar zit ik niet zo mee. Samenwonen was wel ideaalquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
Ik ga of samenwonen of blijf bij mijn ouders wonen. Alleen thuiskomen.... Blehh
Ik heb gezellige huisgenoten... mijn oudersquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Daar heb je dan gezellig huisgenoten voor
Okequote:Op dinsdag 23 september 2008 14:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb gezellige huisgenoten... mijn ouders
*gooit dekentje toe!quote:
Verkeerde SC?quote:
Dank uquote:
Geduldquote:ik wou bijna gaan zeggen dat de ouders een topic killer waren![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef Reflectionne het volgende:
Goedzo!
Wil je nu de mijne doen??
PM ze wel evenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Heeft hier iemand trouwens nog het mail adres van cali die mij even gepm-t kan worden? ik kan niet op m'n gmail om zelf te kijken(en/of die van milou)
Jammerquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Heb nog genoeg te doen.. presentatie enzo
Dank jequote:
sorryquote:
Dat is nou net wat ik zelf ook doe..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je
[..]
sorry![]()
Het gaat je vast wel lukkenEn ik zou er bij jou hoogstens wat onzin in kunnen vertellen
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ga ik nu lekker met een kop soep beneden zitten
Ksst, wegblijvenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:33 schreef Reflectionne het volgende:
Of straks, als 't niet zo gaat als ik wil..
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:38 schreef Reflectionne het volgende:
Nu al mislukt! Maar ik klik zo weer weg
Astuquote:
Door m'n stageverslag wat later in te leverenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe heb jij je stage goed voltooid dan?
Ik denk het bij mij ook en woensdag zo rond 14.00 begint mijn weekend gevoel alweer.. Dus ik ben van woensdag ochtend tot woensdag middag 14.00 een beetje productief..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Larry-Laffer het volgende:
Het schiet hier weer voor geen meter op vandaag. Ik las laatst in de krant dat er veel mensen zijn die pas woensdag weer bijgekomen zijn van het weekend. Dat is ook zeker op mij toepasbaar.
Ik had op vrijdagmiddag altijd, op stagequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik denk het bij mij ook en woensdag zo rond 14.00 begint mijn weekend gevoel alweer.. Dus ik ben van woensdag ochtend tot woensdag middag 14.00 een beetje productief..
Wat had je op vrijdagmiddag?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had op vrijdagmiddag altijd, op stage
Dat ik productief wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wat had je op vrijdagmiddag?
Hm ja ik ben donderdag's meestal ook nog wel redelijk productief, maar de vrijdag kunnen ze voor mij ook net goed afschaffen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik denk het bij mij ook en woensdag zo rond 14.00 begint mijn weekend gevoel alweer.. Dus ik ben van woensdag ochtend tot woensdag middag 14.00 een beetje productief..
Neequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Productief in uren aftellen tot aan het weekend?
Ja, vrijdag moet ook gewoon een vrije dag wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Hm ja ik ben donderdag's meestal ook nog wel redelijk productief, maar de vrijdag kunnen ze voor mij ook net goed afschaffen.
En maandag = geen dag.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, vrijdag moet ook gewoon een vrije dag worden
Dan gebeurt er op donderdag niksquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, vrijdag moet ook gewoon een vrije dag worden
Die staan er zeker in jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
dank u Cue
Heb al wel een paar spelfouten gespottoen ik er even snel overheen ging kijken
Ik twijfel ook zeker neit aan het briljant-zijn-gehalte hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef Californium het volgende:
mijn verslag was briljant! alleen niet bedoeld voor leken![]()
Ja, dat was ook wat ik dacht!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
Maar ik dacht dat jij aan je verslag ging werken
Maar het is net als gister hopeloosquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wat ik dacht!
Ja..quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar het is net als gister hopeloos
19:30u Can't buy me lovequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeh, me heeft ingeving!
* Cuegirllie gaat vast naar tvgids.nl om te kijken voor vanavond
Vind het wel gezellig hoorquote:
Je leert het eindelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeh, me heeft ingeving!
* Cuegirllie gaat vast naar tvgids.nl om te kijken voor vanavond
Ik voer ook weer helemaal niks uit hierquote:
Is niet zo best he..quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voer ook weer helemaal niks uit hier
Ik kom de club joinen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Je leert het eindelijk
[..]
Ik voer ook weer helemaal niks uit hier
Alledrie:quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
9:05 - 19:30 Friends Veronica
21:30 - 22:35 Herman den Blijker: Herrie aan de horizon RTL 4
22:35 - 23:05 De rijdende rechter Nederland 1 Waarschuw mij voor dit programma
Ik vergeet het altijd, omdat ik er meestal pas naar kijk als ik niet meer weet waar ik naar mioet kijkenquote:
Nee, 't is moeilijjk he. Veranderingen in het leven?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, haat het, maar verander er niks aan
Haha nee, maar ik ben er aan verslaafd.. Best leuk, leedvermaakquote:
Prima. Maar in mijn ogen is een stagiair die wel veel uitvoert ook geen echte stagiair.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zullen we de club wel geheim houden? Ik ben er niet zo trots op
Is dat echt zo??quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:30 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Prima. Maar in mijn ogen is een stagiair die wel veel uitvoert ook geen echte stagiair.
Dit hele topic is die club hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zullen we de club wel geheim houden? Ik ben er niet zo trots op
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wist niet dat er een friensmarathon bezig was
Ja, dat ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Reflectionne het volgende:
Nee, 't is moeilijjk he. Veranderingen in het leven?![]()
Meestal wel, maar ditquote:Haha nee, maar ik ben er aan verslaafd.. Best leuk, leedvermaak
Jij bent de uitzondering op de regel hé.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
Ik wordt dus niet gekwalificeerd als echte stagiair!!!Ik wordt iig slimmer met de dag
Jij bent gemeen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:42 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
We houden ons express stil zodat de tijd voor jou nog langzamer gaat.
54 minutenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:42 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
We houden ons express stil zodat de tijd voor jou nog langzamer gaat.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:38 schreef Reflectionne het volgende:
53 minuten..
Stagiair zijn is niet leuk..
quote:
quote:
Ik moet nog tot half 6 nog 2 uur dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:38 schreef Reflectionne het volgende:
53 minuten..
Stagiair zijn is niet leuk..
Je blijft niet aftellen hèquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik kan al eens niet meer tellen..
43 minuten nog.
quote:
Beter pannekoeken dan negerzoenenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een pannekoeken moest ik vandaag training geven
Maar ik moet mezelf motiveren.. Het wordt steeds minder, dat geeft een fijn gevoelquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je blijft niet aftellen hè
Want dan ben ik er de komende 3 kwartier niet
Ook die waren d'r!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter pannekoeken dan negerzoenen
Snel je bericht wijzigenquote:
Fok is al de hele middag sloomquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Reflectionne het volgende:
Aarhg, heel Fok wordt sloom van dat horloge!
Lang leve mensen met een 28k modemquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Reflectionne het volgende:
Aarhg, heel Fok wordt sloom van dat horloge!
56kv6turbopowerrquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lang leve mensen met een 28k modem
Ligt niet aan mij, ligt aan de stage!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lang leve mensen met een 28k modem
Met booooost-knopquote:
En die priegele inbelgeluidjes altijdquote:
Oh man, dat we daar geen gehoorbeschadiging van opgelopen hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En die priegele inbelgeluidjes altijd
Heeft iedereen een kutdag vandaag ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:57 schreef Milou__ het volgende:
Grr. kutschool. Internet deed het weer eens niet
Die hoor ik nog wel eens op mn werkquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En die priegele inbelgeluidjes altijd
Gebroederlijk hequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft iedereen een kutdag vandaag ofzo
Hehe, en ureeeeeeeeeeeen en ureeeen ingesprek zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh man, dat we daar geen gehoorbeschadiging van opgelopen hebben
Wie heeft er nog meer een kutdag dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft iedereen een kutdag vandaag ofzo
Hier valt het ook wel meequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wie heeft er nog meer een kutdag dan?
Bij mij valt het verder wel mee hoor
Ik mocht voor ADSL nooit veel langer dan een half uur achter elkaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, en ureeeeeeeeeeeen en ureeeen ingesprek zijn.
En mijn ouders dan maar mobiel bellen, euhm ben je in gesprek?
En ik moet er strax doorgheen fietsenquote:
Ik ben net thuisquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik moet er strax doorgheen fietsen
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik moet er strax doorgheen fietsen
komt wel goedquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef Reflectionne het volgende:
Ik val bijna in slaap, nog een kwartier volhouden Ref..
Dus jij hebt ISDN gehad, als 1 van de weinige mensen in Nederland?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:08 schreef Yesse het volgende:
Wij hebben thuis maar één maand inbelinternet gehadToen mijn ouders opeens een vette rekening kregen (die ik heb meebetaald) zijn we maar gauw op kabel overgestapt, en later ADSL.
Wat fijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
en Milou.. natuurlijk denk ik aan je
Ik over 11quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Larry-Laffer het volgende:
Over 14 minuutjes zeg ik de toko hier ook weer vaarwel.
We zullen wel moeten, het stopt toch niet de komende tijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ga er wel doorheen fietsen.. Ik wil niet nog langer wachten..
Alles zit ons tegen we zijn heeel heeel zieligquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ze willen Reffie en mij gewoon bozer maken
Dat modem geluidjequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij hebt ISDN gehad, als 1 van de weinige mensen in Nederland?
Als jullie nou heeeel boos worden verdampt de regen zodra het jullie raaktquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ze willen Reffie en mij gewoon bozer maken
uhuquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Alles zit ons tegen we zijn heeel heeel zielig
Jij ook succes!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou ik ga er doorheen.. succes Reffie!!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:24 schreef Reflectionne het volgende:
Ik druf niet meer te posten, straks moet ik een nieuw topic openen
Posten jijquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:24 schreef Reflectionne het volgende:
Ik druf niet meer te posten, straks moet ik een nieuw topic openen
I has tricked himquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |