Misschien heeft ie wel een heel groot hoofdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets centraler ik dacht meer aan ghjkl
in dit geval welquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus m'n moeder is even jong als mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Er staan bij mij teveel bedrijfsgerelateerde iconen op m'n desktop..dus die hou ik even achterwegequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef renedis het volgende:
wat ik me afvroeg.. hoe ziet jullie desktop er uit op het werk
hier de mijne:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef tripack het volgende:
[..]
in dit geval welgeestelijke moeder he
niet degene waar je uit bent gekropen
Gekropen? Mijn vader zei altijd " we hebben het kindje weggegooid en de nageboorte opgevoed "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:13 schreef tripack het volgende:
in dit geval welgeestelijke moeder he
niet degene waar je uit bent gekropen
Houden we het wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach jaa heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er staan bij mij teveel bedrijfsgerelateerde iconen op m'n desktop..dus die hou ik even achterwege
En een screenshot maken van een dualscreen wordt een beetje irritant
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik heb gewoon standaard windows background
ik gebruik mn desktop niet eens hierquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:10 schreef renedis het volgende:
wat ik me afvroeg.. hoe ziet jullie desktop er uit op het werk
hier de mijne:
[ afbeelding ]
ik 2 1/2 uurquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nou ik moet nog 1uur en 26min!
Is je film al afgelopen ja?quote:
houd je bek sletquote:
waar had je op geboden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het meer over mijn bod op ebay
Je kostbare tijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ok die nieuwe X-files movie zuigt best wel zeg.
Heeft geen hol met de oude x-files te maken...
* Dr.Droxz boos is nu!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja als je niet van voetbal kunt genieten, ga je maar naar AZ he
Gelukkig dus ook niet naar de bios geweest!quote:
Lekker geslapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |