t is kwart voor 1 schat! wtf!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:44 schreef Logician het volgende:mogguh mensen
..
OEh!! ik sta er bij
Truste, en tot strakkies!!!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:42 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ga weer lekker verder brak zijn in bed
Pas om 7 uur weer weg dus heb te tijd
jah iddquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed he!
Ik heb zo mijn momenten... ofzo...
Ja maar... ... ...quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is kwart voor 1 schat! wtf!
owjaquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idddroxz gaat zelfs veranderen
![]()
Tja als je niet van voetbal kunt genieten, ga je maar naar AZ hequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:31 schreef tripack het volgende:
[..]
sjeez zo'n korte operatie... en zo'n lange revalidatie![]()
ga je naar AZ?
ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:00 schreef crazy987 het volgende:
ik kom hier echt te weinig de laatste tijd
wordt gewoon genergeert![]()
![]()
Ik ga hier niet alles op tafel gooien hequote:Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
Dat wel, kijk er wel tegen op zeg maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
Droxz! Goed nieuws dat je in ieder geval terecht kunt met je pols![]()
Ga er gewoon vanuit dat het goed komt
Hij's dus gewoon dik gepwndquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
Bij mij eigenlijk ook niet, (aantal x aan m'n knie geopereerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat wel, kijk er wel tegen op zeg maar
Positief denken over operatie's enzo is bij mij niet zo makkelijk
Nee!quote:
Grapje jongenquote:
Volgens mij heb ik er nu al 4 op zitten, 1 x pols (zware operatie) en 2 x knie (waarvan 1 ook zwaar),quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk ook niet, (aantal x aan m'n knie geopereerd) maar ik vind het zo lullig om dat te gaan uiten, terwijl ik gewoon echt hoop dat ze het op kunnen lossen
Heuh, wij zijn echt van die bouwpakketjes gewordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nu al 4 op zitten, 1 x pols (zware operatie) en 2 x knie (waarvan 1 ook zwaar),
, 1 x keel/neus shit van vroeger, tussendoor nog wat nierstenen gehad, wreef verplaatst (auto + voet = au!) , nieren zwaar verneukt door fietsongeluk, tussendoor nog een klein botje in mijn pols gebroken (in mijn slaap gedaan... best knap!)... zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Oja, positief denken
Middag!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Lekker gegeten?
Je kunt niet altijd geluk hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nu al 4 op zitten, 1 x pols (zware operatie) en 2 x knie (waarvan 1 ook zwaar),
, 1 x keel/neus shit van vroeger, tussendoor nog wat nierstenen gehad, wreef verplaatst (auto + voet = au!) , nieren zwaar verneukt door fietsongeluk, tussendoor nog een klein botje in mijn pols gebroken (in mijn slaap gedaan... best knap!)... zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Oja, positief denken
Middag LLquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Lekker gegeten?
hahahahaquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh, wij zijn echt van die bouwpakketjes geworden![]()
Knie, kaak, rug, scheenbeen, oogkas (ya rly)
Heb jij ook dat als je niest, alles rammelt?![]()
Ik hou er al rekening mee, 1 keer per 4 jaar onder het mesquote:
Ikke wel en jullie?!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Lekker gegeten?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar... ... ...Ik ben vrij vandaag!
Kijk uit met je polsquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
* Dr.Droxz geeft hand!
Zoiets ja hahaha
Wat heb je met je oogkas gedaan dan als ik vragen mag?
m'n water!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je alleen lag is het zonde van je tijd
* Crazy-M kijkt verbaasd naar het stompje van Droxz.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha
* Dr.Droxz geeft hand!
Zoiets ja hahaha
Wat heb je met je oogkas gedaan dan als ik vragen mag?
Mag ik ook ? alsjeblieft?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is weer helemaal op en toppie fittie pittie
Ik doe alles met 1 hand/arm hequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk uit met je pols
Eerhm..oogkas verhaaltje staat in je PM
hahahaha, als ik hem de 23e maar weer terughebquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt verbaasd naar het stompje van Droxz.
Je hand man, wtf, wie heeft die nu weer
ik heb nog wel wat voor je!quote:
Wacht even...dat ziet er wat vreemd uitquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat voor je!
Lastig typen andersquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, als ik hem de 23e maar weer terugheb
Water! nartuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wacht even...dat ziet er wat vreemd uit
water, what elsequote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je alleen lag is het zonde van je tijd
quote:
quote:1, twee, okay vooruit dan
Ik breng de binnenlandse folk op verzoek
Die gaat erin als koek
Ik zet stoute rappers in de hoek
Want ik ben jullie meester, weet je nog die wist er van
Hiphop is een vak en Extince is de vakman
quote:
kutklusjesquote:
quote:
Die ontgaat me even compleet?quote:
Zoete inval is ook wel geinigquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed de meester X
ik vind 4voeters trouwens beter
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik plaag je toch alleen maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |