quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je alleen lag is het zonde van je tijd
quote:
quote:1, twee, okay vooruit dan
Ik breng de binnenlandse folk op verzoek
Die gaat erin als koek
Ik zet stoute rappers in de hoek
Want ik ben jullie meester, weet je nog die wist er van
Hiphop is een vak en Extince is de vakman
quote:
kutklusjesquote:
quote:
Die ontgaat me even compleet?quote:
Zoete inval is ook wel geinigquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed de meester X
ik vind 4voeters trouwens beter
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik plaag je toch alleen maar!
Djeez, ik ken dat nummer nog uit mijn hoofd manquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:08 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden
lyricsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Pics or it...ik bedoel..eeh... niet vallen enzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:08 schreef Logician het volgende:
Ik ga maar eens douchen en aankleden
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
lyricsDat bedoel ik..die kon ik dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Die gast woonde bij m'n oom in de straatquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, ik ken dat nummer nog uit mijn hoofd man
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, ik ken dat nummer nog uit mijn hoofd man
Die is dan ook wel heul vetquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook mijn nare gewoonte... ik kan rapnummers oneindig lang onthouden
hoorde laatst orgineel amsterdam van de OP. die kende ik ook nog woord voor woord
Hhahaha, sommige nummers van hem waren best geinig voor die tijd hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die gast woonde bij m'n oom in de straatHij praat ook echt zoals hij rapt..geen gehoor
Ik denk dat ik van 80% van alle nummers van OP de texten ken,quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook mijn nare gewoonte... ik kan rapnummers oneindig lang onthouden
hoorde laatst orgineel amsterdam van de OP. die kende ik ook nog woord voor woord
Welke film?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hhahaha, sommige nummers van hem waren best geinig voor die tijd hoor
Djeez, ik probeer een film te volgen hier hahaha
shit, ik blijf hier ook maar F5enquote:
Ohja, die moet ik ook nog kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
shit, ik blijf hier ook maar F5en
Die nieuwe x-files movie.
nja echte fan was ben ik niet.. maar ik had wel een paar nummers van ze die ik erg vet vind.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van 80% van alle nummers van OP de texten ken,
mag ook wel als je een groot OP fan bent
ow dan ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 23 september 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja, die moet ik ook nog kijken
Tja ik F5 me ook suf_!
wie niet?quote:
quote:
* Dr.Droxz zet koffie, thee, fris, water (want jullie blijven het uitspugen hier), en droxz specialsquote:
wat zit er in je specials droxz?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet koffie, thee, fris, water (want jullie blijven het uitspugen hier), en droxz specials
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |