Het gaat me niet om sequels of de introductie van een nieuw genre. Een game als LBP zal gruwelijk verkopen,... ook zonder mij. Het gaat me even meer om de ervaring. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen dat ik Gears of War 2 dan voorbij zou laten varen,.... die lijkt me het minst vernieuwend.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, wil je niet tenminste één game spelen die geen sequel is? Nieuwe games moeten ook gesteund worden. Anders halen we volgend jaar Fable 3, Gears 3, Fallout 4...
Ik snap die ontwikkelaars niet. Zoveel aanbod in oktober en november. Er gaan onherroepelijk goede games die het verdienen om een succes te worden floppen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Het gaat me niet om sequels of de introductie van een nieuw genre. Een game als LBP zal gruwelijk verkopen,... ook zonder mij. Het gaat me even meer om de ervaring. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen dat ik Gears of War 2 dan voorbij zou laten varen,.... die lijkt me het minst vernieuwend.
Maar Far Cry 2 biedt me echt alles wat ik zoek in een spel momenteel. Daar heb ik echt zin in. En ik wacht al op een Oblivion beater sinds in het spel uitspeelde,... dus ook Fallout 3 is voor mij een musthave. De sprookjes sfeer die Fable 2 op je tv tovert is ongekend. Ook die game, die in mijn ogen de Fable is die Peter wilde maken is voor mij een must-have.
Als ik een ander spel zou moeten proberen dan zou het een van onderstaande titels zijn:
Valkyrie Of The Battlefield
Dead Space
Left For Dead
Maar serieus Gijs,.... ik wil echt eerst voor die vier super games gaan. Ik laat zelfs Lara voorbij varen, aangezien ik de afgelopen 2 jaar al 2 titels gespeeld heb van haar. Die kan ook nog wel even wachten.
[ afbeelding ]
Ik krijg vandaag pas mijn nieuwe zwarte 360 pad! Van Playasia,... kans ik groot dat ik alsnog invoerrechten moet betalen. Had ik hem net zo goed hier kunnen halenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds aan het wachten op Yakuza 2. Eerste keer dat VGP me teleurstelt qua leveringstijd. –O-
Beter haal je leuke films Gijs.quote:
Daar vond ik niet veel aan Gijs. Zelfs Daan en Jort liepen wegquote:
Dat is het toch ook? Het ziet er alleen fantastisch uit, het zal best een ervaring zijn om dit op je HD te spelen met surround. Schitterende kleuren als de avond valt.. maar persoonlijk kijk ik dan liever een natuurdocu om te genieten van het zonlicht in Afrika dan dat ik het spel zou spelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
, ik ben namelijk bang dat het besluipen/aanvallen van vijandelijke dorpen op den duur eentonig wordt.
Zo om gelachen Gijs, zo droogquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beter haal je leuke films Gijs.
Bij mij lopen ze weg bij die carwash film, sharktale .. blijf ik zittenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar vond ik niet veel aan Gijs. Zelfs Daan en Jort liepen weg
Ik had Yakuza 2 ook beter bij Play kunnen halen. Goedkoper en als de PS3 ooit nog eens backward compatible zou worden kan ik hem ook daar op spelen. Wel jammer aangezien dat mijn game zou zijn die ik tot Fable 2 wilde spelen. Nu verdwijnt hij waarschijnlijk op de backlog stapel voor als ik ooit werkloos zou raken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg vandaag pas mijn nieuwe zwarte 360 pad! Van Playasia,... kans ik groot dat ik alsnog invoerrechten moet betalen. Had ik hem net zo goed hier kunnen halen
Het ziet er echt fantastisch uit. Ik moet er wel bijzeggen dat de vuurgevechten in Halo me ook nooit gingen vervelen. Dus als ze dat weten te recreëren is het wel goed.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Bastard het volgende:
Dat is het toch ook? Het ziet er alleen fantastisch uit, het zal best een ervaring zijn om dit op je HD te spelen met surround. Schitterende kleuren als de avond valt.. maar persoonlijk kijk ik dan liever een natuurdocu om te genieten van het zonlicht in Afrika dan dat ik het spel zou spelen.
Het is mooi meegenomen, maar dat went snel .. en dan heb je de gameplay over, dorpen aanvallen en move on to the next village.
Zeg me dat het niet zo is
Okquote:
Je maakt de gameplay zelf,... alleen is het niet zo liniear als Haloquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het ziet er echt fantastisch uit. Ik moet er wel bijzeggen dat de vuurgevechten in Halo me ook nooit gingen vervelen. Dus als ze dat weten te recreëren is het wel goed.
Dat is waar... dat zou inderdaad erg cool zijn, helemaal als de AI zelf ook nadenkt en niet in een open veld blijft staan, dat je shootouts gaat krijgen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het ziet er echt fantastisch uit. Ik moet er wel bijzeggen dat de vuurgevechten in Halo me ook nooit gingen vervelen. Dus als ze dat weten te recreëren is het wel goed.
* Bastard thuis checktquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok! Het gaat om zoveel meer dan dorpen aanvallen Gijs
Maar ieder zijn ding,... als het je niet ligt kan niemand je overhalen. Maar check deze interviews maar eens en luister wat ze te zeggen hebben over de missie structuur, het verhaal, de open wereld, de buddies, de negen speelbare characters, de sub missies en de extra's.
http://www.gametrailers.com/player/36555.html
http://www.gametrailers.com/player/39279.html
Gijs hoe gaat het met Orange Box?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is waar... dat zou inderdaad erg cool zijn, helemaal als de AI zelf ook nadenkt en niet in een open veld blijft staan, dat je shootouts gaat krijgen.
Maar de basis is denk ik, sneaky spelen, target uitschakelen.
Maar goed, zelf vind ik het ook een leuke titel hoor.. ik snap wel dat mensen hem gaan halen!
Had hem ook wel gehaald als Fallout 3 niet kwam.. nu wacht ik er gewoon mee en zie wel later.
There will be Bloodquote:
Serieus,.. echt doen. Misschien dat je deze later als classic kan halen dan ofzo,.... denk echt dat het wat voor je is!quote:
Ik heb in het vliegtuig stiekem heel erg om Kung Fu Panda moeten lachen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef Bastard het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)le-Pack/Product.html
Deze is ook wel leuk denk ik voor ze. :0
Ja prima op zich.. weet ff niet waar ik gestopt ben met gamen eerlijk gezegd, je ziet zoveel dingen en het gaat maar door. Echt een soort van rollercoasterquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs hoe gaat het met Orange Box?
Vond Iron Man erg cool overigens,... zelfs de Hulk was gaaf! The Bank Job is echt uberquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
There will be Blood
No Country for Old Men
Iron Man
Gone Baby Gone
The Bank Job
Doomsday
Cloverfield
Love Caution
Rec
Assembly
Allemaal goede films die al verschenen zijn of binnenkort uitkomen.
Ken ze allemaal niet vlgs mij.. tis wel een hoop geld om het allemaal ff te kopen, zal Gijsje eens lief aankijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
There will be Blood
No Country for Old Men
Iron Man
Gone Baby Gone
The Bank Job
Doomsday
Cloverfield
Love Caution
Rec
Assembly
Dark Knight is ook fantastisch. Deze kerst op DVD!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Vond Iron Man erg cool overigens,... zelfs de Hulk was gaaf! The Bank Job is echt uberen ohhhhhhh There will be blood en No country for old men
Doomsday is als film op zich best slecht, maar gezien als eerbetoon aan jaren ’80 film als Escape from New York, Aliens, Mad Max (echt een paar van mijn lievelingsfilms) vind ik hem geweldig. Ook is de film behoorlijk onsamenhangend, maar er zitten best een paar leuke stukjes tussen. Met als hoogtepunt de achtervolgingscene met die Bentley.quote:Ik trok echter Doomsday niet Gijs,... WTF gebeurde er. Zoooo'n cool concept,... maar ineens ging het van WOW en een I am Legend setting naar Escape from LA? WTF is dat ineens met die jaren '80 punker groepIk trok hem niet,......
No Country For Old Men mag je blind kopen,......................................... !quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ken ze allemaal niet vlgs mij.. tis wel een hoop geld om het allemaal ff te kopen, zal Gijsje eens lief aankijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Die komt net voor de verjaardag van Jasmijn uit, mooi meenemen danquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb in het vliegtuig stiekem heel erg om Kung Fu Panda moeten lachen.
Mijn nichtje is net 3 geworden, en die zit heel erg in een prinsessenfase. We hebben voor haar wat kleurboeken van Disney gekocht en Enchanted op DVD.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die komt net voor de verjaardag van Jasmijn uit, mooi meenemen dan
God, wat wil een meisje van 3 eigenljk hebben voor dr verjaardag... ben aan het kijken naar speelgoed van little people ofzo,dat vind ze wel leuk bij haar nichtje om mee te spelen.
Pop en kinderwagen krijgt ze al van oma... iemand anders een idee![]()
Gijs ik heb twee jongens,..... ik zou het niet weten voor je. Maar dit artikel is erg populair momenteel!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die komt net voor de verjaardag van Jasmijn uit, mooi meenemen dan
God, wat wil een meisje van 3 eigenljk hebben voor dr verjaardag... ben aan het kijken naar speelgoed van little people ofzo,dat vind ze wel leuk bij haar nichtje om mee te spelen.
Pop en kinderwagen krijgt ze al van oma... iemand anders een idee![]()
Die is wel leuk voor Amber!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb twee jongens,..... ik zou het niet weten voor je. Maar dit artikel is erg populair momenteel!
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=150423
OK!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is wel leuk voor Amber!
Ja zij moet dan ook een kado krijgen natuurlijk, kan je niet alleen Jasmijn doen..
De multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,... wat vinden jullie het beste sprookje ooit? Repelsteeltje,.... De Gelaarsde Kat,... De Put Van Vrouw Holle?, etc. etc.
Zooooooooooooooooooooooo scherpquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De multiculturele samenleving.
Maar even serieus, ik vind zelf de verhalen uit de Griekse mythologie altijd het meest boeiende. Qua westerse sprookjes heb ik altijd een zwak gehad voor Hans & Grietje en Roodkapje.quote:
Ik ga voor de standaard editions, anders wordt het echt een te duur najaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Even fappen!
Maroc Rock?![]()
Thanks Gijs,... dat wilde ik horen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik vind zelf de verhalen uit de Griekse mythologie altijd het meest boeiende. Qua westerse sprookjes heb ik altijd een zwak gehad voor Hans & Grietje en Roodkapje.
Ik verzamelen ze,..... echt mijn fetish. Heb al mijn LE's nogquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga voor de standaard editions, anders wordt het echt een te duur najaar.
Maar las ik net dat er verschillende characters in Far Cry 2 zijn? Je bent dus geen anonieme hoofdpersoon?
5 euro??? damm...quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OK!
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=181881
Ik verzamelen ze,..................quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik verzamelen ze,..... echt mijn fetish. Heb al mijn LE's nog
Ik vind ze allemaal geweldig, maar sneeuwitje heb ik een zwak voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,... wat vinden jullie het beste sprookje ooit? Repelsteeltje,.... De Gelaarsde Kat,... De Put Van Vrouw Holle?, etc. etc.
Je bent de droom van elke marketingman.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Ik verzamelen ze,..... echt mijn fetish. Heb al mijn LE's nog
Ik had dat ook van de weekquote:
Je hebt toch zo’n film over sprookjes? Brothers Grim geloof ik? Is dat wat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal geweldig, maar sneeuwitje heb ik een zwak voor
Daarom kan ik de LE halen volgende maand. Mijn laatste game die ik in de winkel kocht was Metal Gear Solid!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent de droom van elke marketingman.Nee, ik heb toch geen plek voor al die zooi en vindt “gewone” games eigenlijk al duur genoeg.
![]()
Ben nu wel aan het twijfelen om Force Unleashed maar te halen voor de rest van de maand. Het schijnt een middelmatige game te zijn, maar het is wel Star Wars...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Daarom kan ik de LE halen volgende maand. Mijn laatste game die ik in de winkel kocht was Metal Gear Solid!
Setting is geweldig,.... verhaal grappig. Een samensmelting van diverse sprookjes. Heb hem toevallig vorige week gezien. Echt een huurfilm,.... niet de beste film op aarde, maar ook niet slecht. De humor was alleen niet grappig soms en Matt Damon die zwak overkomt klopt op een of andere manier niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt toch zo’n film over sprookjes? Brothers Grim geloof ik? Is dat wat?
Maar serieus Gijs,... ja het is Star Wars,... maar kom op. De gameplay is gewoon matig. Vind het geen waardige titel voor je collectie. Snel uitgespeeld,... kort,.... en hop,.. weg 55 euro!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijne was Guitar Hero 3 en Condemned van Gijsje.
Ja, je hebt gelijk. Ik vis hem wel een keer uit de budgetbak of uit V&A.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus Gijs,... ja het is Star Wars,... maar kom op. De gameplay is gewoon matig. Vind het geen waardige titel voor je collectie. Snel uitgespeeld,... kort,.... en hop,.. weg 55 euro!
Kheb hem gelukkig nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt toch zo’n film over sprookjes? Brothers Grim geloof ik? Is dat wat?
Rattenvanger van Hamelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Kun je niet op freelance basis voor Fok!games reviews schrijven?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste tegenslag voor Roy-O-Rama is daarIk heb geen reviewcode gekregen voor MegaMan 9 op XBLA, ze vragen om cijfers die kunnen aantonen dat ik meer dan 200.000 unieke bezoekers per maand trek
![]()
![]()
Na Castle Crashers en nu Feeding Frenzy II zal ik MegaMan 9 dus zelf moeten kopen denk ik
Nee, daar zit je met een quotum waar ik geen zin in heb (vooral nieuws) en het feit dat je af en toe crapgames krijgt te reviewen. Voor mn blog kan ik doen wat ik wil en komen mijn eigen games niet in gevaar. Vroeger zou ik GTAIV bijv nooit uitgespeeld hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je niet op freelance basis voor Fok!games reviews schrijven?
Die games die jij gewoonlijk speelt wil toch niemand.
Stemmen dan ook hequote:Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou trouwens voor de Hema-bon gaan. Je weet nooit wanneer je een nieuwe binnenband voor je fiets nodig hebt. En ze hebben tegenwoordig best een aardige wijnafdeling.
Gecondoleerd Gijs...quote:
thanx Gijsjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver.... plots ook?
gecondoleerd.. sterkte Gijs
Gisteren 10.000 BC gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
There will be Blood
No Country for Old Men
Iron Man
Gone Baby Gone
The Bank Job
Doomsday
Cloverfield
Love Caution
Rec
Assembly
Circuit ziet er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef kepler het volgende:
http://www.redbullracing.com/4th-Sector/Webber-Singapore/
mooi filmpje en mooi circuit
yup, 14:00 onze tijd, 20:00 Singapore tijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Circuit ziet er zeker goed uit.
Filmpje hebben ze leuk gedaan.
As zondag racen ze hier toch?
Wilde hem laatst huren op tele2 maar imdb cijfer was te laagquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gisteren 10.000 BC gezien.
Zekers een aanrader.
Je zou eens om moeten rekenen voor de grap hoeveel energie het kost om dat circuit te verlichten, en hoeveel bos daarvoor gekapt moet worden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef kepler het volgende:
http://www.redbullracing.com/4th-Sector/Webber-Singapore/
mooi filmpje en mooi circuit
Tering...twee wereldoorlogen meegemaakt, de economische crisis van de jaren '30, de wederopbouw, de koude oorlog, de maanlanding...en da wordt je op die leeftijd nog door zo'n petrat beroofd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:02 schreef Chocobo het volgende:
100 jaar en dan wordt je nog door een kenkermaroc beroofd
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=37945
http://www.geenstijl.nl/
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Keukentje
Jort over 20 jaar:
[ afbeelding ]
dit ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zou eens om moeten rekenen voor de grap hoeveel energie het kost om dat circuit te verlichten, en hoeveel bos daarvoor gekapt moet worden.
Nutteloze versplilling vind ik het.
Ik wilde vroeger altijd Bakker wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jort word echt kok later. Bij mijn ouders haalt hij altijd de kookboeken uit de kast. En als ik hier thuis aan het koken ben moet hij ook altijd een pannetje en een lepel hebben. Dan doe ik wat pasta erin en een beetje water. En het kind is gelukkig
Oh ze pikt de speelgoed boekjes al uit de post hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:12 schreef Quinny het volgende:
Neet en Randa gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)vader. Sterkte de komende periode.
B. geef Jasmijn het intertoysboekje kan ze zelf aangeven wat ze leuk vindt. Wat ook misschien leuk is, een keukentje. Die krijgt Jort ook van ons. Cho is daar wel niet zo blij mee, maar hij heeft pechSorry schat hou nog wel van je hoor
Doomsday dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wilde hem laatst huren op tele2 maar imdb cijfer was te laag
Die film suckedquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Doomsday dan?
[ afbeelding ]
Vandaag gezien, praat film.
Had hem anders verwacht.
Alles ziet er nu goed uit op zn nieuwe tvquote:Op woensdag 24 september 2008 08:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die film suckeden over 10.000 BC wil ik niet eens nadenken
![]()
Maar misschien moet ik BC maar eens proberen als jij hem zo goed vind.
Nou dat ben je ook geworden, koekenbakker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd Bakker worden
Speciaal voor jou het Hans en Grietje luistersprookje toegevoegd!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik vind zelf de verhalen uit de Griekse mythologie altijd het meest boeiende. Qua westerse sprookjes heb ik altijd een zwak gehad voor Hans & Grietje en Roodkapje.
Nu zou ik gewoon WILLEN dat Bastard 'Doomsday' gaat kijkenquote:
Ik ben tegenwoordig meer visueel ingesteld Gijs.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Speciaal voor jou het Hans en Grietje luistersprookje toegevoegd!
Niemand is perfect!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer visueel ingesteld Gijs.
Ik heb de babyblauwequote:Op woensdag 24 september 2008 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Hopelijk vandaag mijn matzwarte 360 pad binnen!
[ afbeelding ]
Ik wilde de roze maar dat trok Daan niet,... hij mocht een kleur kiezen. Tevens vind je moeilijk de bijpassende battery pack in kleur!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de babyblauwe
[ afbeelding ]
Dim Plus in Delft had zowel de controller als de battery pack. Verkoper kwam er zelf mee, ik had er nog niet over nagedachtquote:Op woensdag 24 september 2008 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde de roze maar dat trok Daan niet,... hij mocht een kleur kiezen. Tevens vind je moeilijk de bijpassende battery pack in kleur!
Geef m maarquote:Op woensdag 24 september 2008 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu zou ik gewoon WILLEN dat Bastard 'Doomsday' gaat kijken
Wahahahahahahahahahaha...die blik van die hond!quote:
Hee, mag ik ook kluivenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wahahahahahahahahahaha...die blik van die hond!![]()
![]()
Ik laat me verrassen Gijs. Wil niet alles bij voorbaat weten.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef Chocobo het volgende:
OHHHHHHHH SHIIIITTTTT,... dat oude wapen,... die mogelijkheden!!!!!
FALLOUT 3![]()
http://xbox360.ign.com/do(...)3weapons_092208.html
Ik zal je eens verrassen!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen Gijs. Wil niet alles bij voorbaat weten.
* niet op klikt vanaf werk-PC*quote:
Die natte kont deed het toch wel bij mequote:Op woensdag 24 september 2008 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
* niet op klikt vanaf werk-PC*
Geen idee,... ben wel klaar met de WWII setting eerlijk gezegd. CoD5 verhuisd van Europa naar de Pacific geloof ik. Voor mij geen CoD titels meerquote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef Bastard het volgende:
Maw, is het een soort van CoD4 maaaar dan in WO2 setting?
Ik stap weer in als ze komen met Call of Duty: Tales of the Waffen SS.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee,... ben wel klaar met de WWII setting eerlijk gezegd. CoD5 verhuisd van Europa naar de Pacific geloof ik. Voor mij geen CoD titels meerHet is leuk geweest.
Fantastisch is die jaquote:Op woensdag 24 september 2008 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gewichthef_fail.html![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Gijs, wij behoren gewoon niet meer tot de doelgroep van Nintendo. Ik heb wel respect voor ze hoor. Ze hebben de markt voor games ontzettend verbreed. Mensen die normaal gesproken nooit zouden gamen zitten zich nu suf te zwaaien. En misschien is voor een deel van die mensen de overstap naar een Gears 2 niet zo groot meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:47 schreef Chocobo het volgende:
Ben eerlijk gezegd helemaal klaar met de Wii Gijs. Ben klaar met Nintendo,... wat een afgang die laatste E3En hun nieuwe klantenkring,.... toch. Hier gaan ze spijt van krijgen. De huidige klanten zijn geen blijvers,.... het is een gadget geworden,.. iets wat iedereen 'even' wilt,... maar gamers worden in de steek gelaten...... gaan ze voelen op den duur.
Dan moet je niet de nieuwe Escapist gaan kijken,... Zoooo waarquote:
Gijs,.. Eurogamer laat nog meer nieuwe dingen zienquote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Cho,
Eurogamer heeft een preview van Far Cry 2![]()
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=243363
06 52 ?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan moet je niet de nieuwe Escapist gaan kijken,... Zoooo waar
Maar bel of sms me gewoon de volgende keer Gijs,... ik zat echt doelloos op mijn bank net naar niks te staren. Niks is TV in deze,.... kansloze programmering,.... wat een drama die TV uitzendingen.
Neem volgende week wel wat films voor je mee.quote:
Silent Witness op Ned.1 was wel leuk.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:37 schreef Chocobo het volgende:
Dan moet je niet de nieuwe Escapist gaan kijken,... Zoooo waar
Maar bel of sms me gewoon de volgende keer Gijs,... ik zat echt doelloos op mijn bank net naar niks te staren. Niks is TV in deze,.... kansloze programmering,.... wat een drama die TV uitzendingen.
Thanks Gijs!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Neem volgende week wel wat films voor je mee.
As weekend ff copies maken.
Hoop Iron Man deze week ook te krijgen.
Zitten geen duiters hierin?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik stap weer in als ze komen met Call of Duty: Tales of the Waffen SS.
Zo klinkt heerlijk zeg!! Ff een weekendje normandie... ga je zelf rijden?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, dagje werken en vanavond naar Maastricht. Morgenvroeg naar Normandië. Lekker weekendje weg.
Jawel, helft van het spel speelt zich in Berlijn '45 af.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
Zitten geen duiters hierin?
Alleen jappen zeker.. verder dan de 'zero' vind ik er weinig aan.
Ja, met een vriend van me en zijn vader.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
Zo klinkt heerlijk zeg!! Ff een weekendje normandie... ga je zelf rijden?
quote:Op donderdag 25 september 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, helft van het spel speelt zich in Berlijn '45 af.
Het is daar ook zo tastbaar.. alsof het pas geleden gebeurd is.. of dat het echt gebeurd is.. vond het zelf erg bijzonder iig.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, met een vriend van me en zijn vader.
Allemaal een beetje WW2-gek.
Normandie en Bretagne zijn inderdaad prachtig. Ik wil er ooit nog eens in het voorjaar heen. Gewoon beetje rondtrekken van stad naar stad.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:20 schreef Bastard het volgende:
Het is daar ook zo tastbaar.. alsof het pas geleden gebeurd is.. of dat het echt gebeurd is.. vond het zelf erg bijzonder iig.
Maar zoiezo is het een prachtige omgeving, helemaal in het voorjaar denk ik als alle bloemen in de velden in bloei staan.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://yosander.110mb.com/
VEEEEEEL meer gifjes ook
Te druk voor je ouwe?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gifjes zijn leuk als je er een of twee tegelijk laat zien.
Nu is het een grote brei van bewegende plaatjes.
voor mij ook, eigenlijk meer mn laptop. Alles is zooooo traag als ik die site bekijkquote:
Teveel prikkelsquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eentje speciaal voor Strolie dan:
[ afbeelding ]
Gewoon een stunt, McCain wil inderdaad wat dingen uitstellen, maar hij heeft het niet over de verkiezingen gehad.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:53 schreef Chocobo het volgende:
Stunt,... of is er nu echt shit aan de hand? Wat gebeurd er in deze wereld allemaal,........![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_usa_uitgesteld.html
WTF? Het leger? Marshall Law vanaf 1 oktober????
Alleen maar goed dusquote:Beginning Oct. 1 for 12 months, the 1st BCT will be under the day-to-day control of U.S. Army North, the Army service component of Northern Command, as an on-call federal response force for natural or manmade emergencies and disasters, including terrorist attacks.
It is not the first time an active-duty unit has been tapped to help at home. In August 2005, for example, when Hurricane Katrina unleashed hell in Mississippi and Louisiana, several active-duty units were pulled from various posts and mobilized to those areas.
Precies,.......... !!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef kepler het volgende:
[..]
En wat moet het leger doen in Amerika? Het leger zal echt niet helpen tegen de financiele crisis
[..]
wordt altijd zo lekker overdreven door geenstijlquote:Op donderdag 25 september 2008 21:14 schreef Chocobo het volgende:
Vind het gewoon raar,.... snap het allemaal even niet meer!Gekke wereld dit hoor,.... erg hangt zo'n rare spanning overal,............
Ik begrijp het dramaqueen gehalte van geenstijl,... maar ik begrijp de wereld gewoon af en toe niet,... zit in zo'n fase,.. en ik ben dronken!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:18 schreef kepler het volgende:
[..]
wordt altijd zo lekker overdreven door geenstijl
Zover ik het begrijp is het gewoon een verkiezings-stunt van McCain, om meer aandacht te krijgen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze de verkiezingen uitstellen, zeker niet omdat Bush verantwoordelijk is voor de huidige malaise. Als de verkiezingen uitgesteld worden dan komen er echt rellen
Gaan een rumoerige tijd tegemoet..quote:Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begrijp het dramaqueen gehalte van geenstijl,... maar ik begrijp de wereld gewoon af en toe niet,... zit in zo'n fase,.. en ik ben dronken!
Ik voel het ook,.............quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaan een rumoerige tijd tegemoet..
Je zou eens een boek moeten lezen over de maya kalender Gijs.. in 2006 wist ik al dat er in 2008 een probleem zou komen omtrent financieen.. geld word niks meer waard.. dat is de crisis waar we in komen.quote:
?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Geen game-nieuws? Geen discussies? Geen chicks?
Ik ga me ook zo vermaken met de 360 map editorquote:
kijk eens een blad terug danquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef Bastard het volgende:
Oh ja zal je IGn es checken
En chicks, ik heb struik al een tijdje niet gezien
Gijs geen idee,.... ik mis hem ook!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs geen idee,.... ik mis hem ook!
Gijs zo ga ik standaard naar mijn werk!quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze vent is het kanaal overgevlogen met zelfgemaakte vleugels![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.bndestem.nl/al(...)iegt-Kanaal-over.ece
Heb zo'n vreselijk veel zin in dit spelquote:Op zondag 28 september 2008 10:57 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.xboxonly.nl/videos/2155/Far_Cry_2/
Gijs, dat is nog niks vergeleken met dit filmpje:quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:23 schreef Chocobo het volgende:
KeplerCheck dit:
http://xbox360.ign.com/do(...)o_Albion_092508.html
Verdomme,... alsof Anton Pieck er aan gewerkt heeft!!quote:Op zondag 28 september 2008 12:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Gijs, dat is nog niks vergeleken met dit filmpje:
http://www.gamersyde.com/news_7136_en.html
Serieus echt onder de indruk![]()
Weinig pop-up, prachtige sfeer, supermooi art-direction, prachtige muziek (in jouw filmpje dan)
Was wel een aardige race he.quote:Op zondag 28 september 2008 14:37 schreef Bastard het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee. die brandslanG!!!
Sukkelquote:Op maandag 29 september 2008 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was wel een aardige race he.
Die Raikkonen.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:13 schreef kepler het volgende:
Toch geniet ik nog steeds het meeste van alles er om heen
Ja het circus er om heen is gewoon gaaf, en je kent de coureurs een beetje dat geeft wel kleur. Altijd lachen om gekke kamikaze Sato bijvoorbeeld.quote:
ik zie niksquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Bastard het volgende:
Maar dan nog, kijk DTM, WTCC is gewoon eerlijker en naar mijn idee gaver om te zien.. en die mercedes is gewoon geil!
[ afbeelding ]
Ja prachtig momentje ook toen die monteurs van Ferrari met die slang op hun schouders terug wandelen langs al die boxen .. hoongelach van hun collega's natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 12:33 schreef kepler het volgende:
geniaal plaatje trouwens
[ afbeelding ]
Fortis zag je al van mijlenver aankomen, ik had eerlijk gezegd vorige week mn aandelen al verkocht!quote:Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh.
Pffff...druk weekend achter de rug. Vanochtend vanuit Maastricht naar het werk en hier meteen een vergadering.
En al dat nieuws:Fortis onderuit Debat McCain en Obama Paul Newman overleden.
hij kreeg die straf voor het hinderen van die andere coureur, niet eens voor het meenemen van die brandslangquote:Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja prachtig momentje ook toen die monteurs van Ferrari met die slang op hun schouders terug wandelen langs al die boxen .. hoongelach van hun collega's natuurlijk
Maar toch.. die gast krijgt een drive through met zn lekkende brandstof door de pitlane, schampt nog bijna een andere coureur toen hij wegreed.. was een hele explosieve situatie en die andere een stop/go... tis toch weer ferrari matsen, keer op keer, dat wordt ik eerlijk gezegd ook beu.
Ze kunnen het beter de FerrariF1 league noemen
Ik besefte me vandaag eigenlijk pas dat ABN-AMRO ook bij Fortis zit, en al mijn geld staat bij de ABNquote:
Fortis kan de kosten van de overname van ABN Amro niet ophoesten. En door de huidige kredietcrisis is geen enkele andere bank zo gek om ze nu geld te lenen. Om faillissement te voorkomen nemen de Nederlandse en Belgische overheden nu voor 11 mld een flink aandeel in Fortis. De ABN Amro wordt straks verkocht aan de ING Bank voor 10 mld, 14 mld minder dan Fortis ervoor heeft betaald.quote:Op maandag 29 september 2008 14:46 schreef kepler het volgende:
Ik besefte me vandaag eigenlijk pas dat ABN-AMRO ook bij Fortis zit, en al mijn geld staat bij de ABN![]()
Ik vraag me eigenlijk af dat als Fortis failliet gaat nu, of ABN dan ook failliet is? Of zijn het twee verschillende bedrijven ofzo
Nee, qua spaargeld zit ik nog goed (helaasquote:Op maandag 29 september 2008 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fortis kan de kosten van de overname van ABN Amro niet ophoesten. Overheden schieten 11 mld bij, en de ABN Amro wordt straks verkocht aan de ING Bank voor 10 mld, 14 mld minder dan Fortis ervoor heeft betaald.
Spaargeld tot 10.000 euro is verzekerd via de overheid. Of heb je meer? Ik heb nog wat spaarloon bij Fortis staan.
Die bedragen trouwens, net als de 700 mld die de Amerikaanse overheid in hun economie pompen. Gaat elk voorstellingsvermogen te boven.
Gek genoeg zijn die bedragen vooral psychologisch. Ze moeten weer voor vertrouwen zorgen in het economisch stelsel. Als ik echter naar de koers van Fortis kijk en de berichten uit de V.S. lees wil dat nog niet echt lukken. Geruchten gaan dat Dexia ook om omvallen staat.quote:Op maandag 29 september 2008 15:09 schreef kepler het volgende:
Die bedragen zijn echt bizar... Vraag me af of dat echt zal helpen
Gelukkig heb ik nog een flinke backlogquote:Op maandag 29 september 2008 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
Als je al denkt dat het leven nu duur is...![]()
![]()
Ach, en we kunnen allebei de buikriem nog wel wat verder aantrekken.quote:Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelukkig heb ik nog een flinke backlog
Per rekening 20.000 euro soieso vergoed,quote:Op maandag 29 september 2008 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fortis kan de kosten van de overname van ABN Amro niet ophoesten. En door de huidige kredietcrisis is geen enkele andere bank zo gek om ze nu geld te lenen. Om faillissement te voorkomen nemen de Nederlandse en Belgische overheden nu voor 11 mld een flink aandeel in Fortis. De ABN Amro wordt straks verkocht aan de ING Bank voor 10 mld, 14 mld minder dan Fortis ervoor heeft betaald.Fortis wordt nu dus weer een staatsbedrijf (is oorspronkelijk ontstaan uit een of andere Belgische overheidsspaarbank).
Je spaargeld is trouwens tot 10.000 euro verzekerd via de Nederlandse Bank geloof ik. Of heb je meer? Ik heb nog wat spaarloon bij Fortis staan.
Die bedragen trouwens, net als de 700 mld die de Amerikaanse overheid in hun economie pompen. Gaat elk voorstellingsvermogen te boven.
Die zit vanaf februari in zijn wereldreisquote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, en we kunnen allebei de buikriem nog wel wat verder aantrekken.
Kep daarentegen.
Historisch gezien wordt elke economische depressie wel gevolgd door een flinke oorlog. Maar nu? Wie tegen wie? De economieën van de V.S., Europa, Rusland en China zijn zo met elkaar vervlochten dat men er niks mee zou opschieten.quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef Bastard het volgende:
Nee, er gaat hier een oorlog uit voortvloeien..
Daar trapt niemand meer in, plus: ze hebben niet genoeg materiaal en manschappen meer voor nog een oorlog.quote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef Bastard het volgende:
Ach een oorlog is zo begonnen door de Amerikanen Strol, kijk naar Irak, je fingeerd wat plaatjes, bazuint rond dat er kernwapens zijn en hop zonder toestemming van Europa wordt gewoon ongestraft een miljardenkostende oorlog gestart. No problemo.
Als wij besluiten geen gas en olie meer van Rusland te kopen is het met de grote bek van Poetin en zijn marionet ook snel klaar.quote:Wie hebben we nog over,.. nou een potentieel kandidaat zou een grootmacht als rusland wel kunnen zijn.. die Poetin is voor niks bang Gijs.
Goed nieuws is dat de PvdA hierdoor nu wel op net zoveel zetels staat als de PVV.quote:Op maandag 29 september 2008 16:00 schreef Bastard het volgende:
Ach we zien ook wel.. voorlopig kunnen we veilig gaan slapen vlgs Wouter de Boskabouter, de kridietscrisis zou hier geen effect hebben.
quote:
Statistisch gezien niet geheel onjuist van B. Tevens is het ook nog eens een zooitje op Aarde!quote:
Toen ik het hoorde gingen Quinny en ik meteen uit elkaar,..... en als ik hem ziequote:Op maandag 29 september 2008 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
WTF![]()
![]()
![]()
'Bassie maakt 31-jarige vrouw zwanger'
Gijs je moet solliciteren bij geenstijl.nl. Je schrijft zo heerlijk!!quote:Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
Als werkende moet je je trouwens meer zorgen maken over de situatie in de V.S. dan over Fortis. Veel Nederlandse pensioenfondsen zitten vuistdiep in de Amerikaanse huizenmarkt. Dat wordt straks een flink hogere pensioenpremie betalen om de verliezen te dekken.![]()
Voorlopig niet ben ik bang Gijs. Sommige mensen spreken zelf over een terugkeer naar de jaren '80 met rentes van 12%.quote:Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer gaat de hypotheekrente weer omlaag
Ben 32 hoor, ei!quote:Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde gingen Quinny en ik meteen uit elkaar,..... en als ik hem zie
quote:Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer gaat de hypotheekrente weer omlaag
maar iemand heeft dat huis gekocht, en die komt dan in de problemenquote:Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef Magneet het volgende:
soms he is het toch wel relaxed om gehuurd te zitten
quote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/176(...)reddingsplan_af.html
is dit nu goed of slecht?
hmm, het staat er nu niet meer, maar blijkbaar is de meerderheid van de bevolking tegen het reddings-plan (omdat de hoge mensen nu gered worden, terwijl zij de schuld hebben)quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik moet nooit in de aandelen gaan
Ik heb nog wel een pizza voor je in de vriezerquote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/176(...)_Amro_Nederland.html
nu word ik wel zenuwachtig
ik ook sinds gisterenquote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pizza voor je in de vriezer
Heb je de rode cijfers gezien van de beurzen in Amerikaquote:Op maandag 29 september 2008 23:19 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ook sinds gisteren
Ik ben echt benieuwd wat er morgen gaat gebeuren met Europese beurzen, dit kan wel eens een hele zwarte dag gaan worden... Maar goed, ik heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/176(...)_Amro_Nederland.html
nu word ik wel zenuwachtig
Moest zelf ook zooooo lachen Gijs,....quote:
Dat valt wel mee. Financiële sector wordt nu gedeeltelijk weer opgekocht door de overheid en de bemoeienis en regels zullen toenemen. Zelf zul je vooral merken dat veel zaken duurder zullen worden (pensioenpremie, hypotheek, etc.), je huis zal minder waard worden en de werkloosheid zal toenemen. Wel zal de olieprijs flink dalen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
Alles gaat naar de klote.. het hele financiele fundament wordt afgebroken, de teller op 0 gezet worden.
Dit betekent onrust voor de mensen die zich aan het materialistische denkbeeld willen vasthouden, dat zou weer oorlogen kunnen veroorzaken.
Maar eerst moet alles kapot, zodat er weer iets moois en nieuws kan opbloeien.
geweldige tijd leven we in!
Dat weet ik. Ik zie de link alleen met dat plaatje niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uit de beste filmopening ooit.. reservoir dogs.
Mn hypotheek staat voor de komende 30 jaar vast, geen probleem..quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Financiële sector wordt nu gedeeltelijk weer opgekocht door de overheid en de bemoeienis en regels zullen toenemen. Zelf zul je vooral merken dat veel zaken duurder zullen worden (pensioenpremie, hypotheek, etc.), je huis zal minder waard worden en de werkloosheid zal toenemen. Wel zal de olieprijs flink dalen.
Zolang je je huis niet verkoopt doet de waarde er eigenlijk niet toe. Als je huis over de komende 20 jaar eerst 50.000 in waarde daalt, en vervolgens weer 75.000 in waarde stijgt. Merk je dat dan? Het is alleen kut als je je hypotheek moet oversluiten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
Mn hypotheek staat voor de komende 30 jaar vast, geen probleem..
Maar waarom zou de olieprijs dalen als de vraag groeit, en het steeds duurder word om de olie te produceren. Plus dan die geintjes bij shell in afrika waar 20% minder kan worden gepompt door die zulu's die aanvallen. Enige aandeel wat de komende periode blijft groeien is Shell juist denk ik..
Point proven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)lan_VS__.html?p=21,1
Ergens is het misschien wel goed dat dit gebeurt. Klinkt misschien een beetje soft links. Maar dat ongeremde consumeren wat we in het Westen doen gaat ten kosten van het milieu en de derde Wereldlanden. Wat in die landen ook weer erg veel haat oplevert tegen ons. We zijn als volk gewoon koopziek. Je zei het laatst zelf nog toen we het over reclames hadden. We worden gek gemaakt om geld te lenen om spullen te kopen die we niet nodig hebben. Iedereen zeikt over de euro, maar op zaterdag zien de winkelstraten zwart van de mensen met grote tassen. We moeten echt toe naar een duurzame economie toe en een wat betere spreiding van welvaart.quote:
Juist, zo is dat.. dat inzicht moet er komen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ergens is het misschien wel goed dat dit gebeurt. Klinkt misschien een beetje soft links. Maar dat ongeremde consumeren wat we in het Westen doen gaat ten kosten van het milieu en de derde Wereldlanden. Wat in die landen ook weer erg veel haat oplevert tegen ons. We zijn als volk gewoon koopziek. Je zei het laatst zelf nog toen we het over reclames hadden. We worden gek gemaakt om geld te lenen om spullen te kopen die we niet nodig hebben. Iedereen zeikt over de euro, maar op zaterdag zien de winkelstraten zwart van de mensen met grote tassen. We moeten echt toe naar een duurzame economie toe en een wat betere spreiding van welvaart.
Als de prijzen dalenquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben het ZO eens met jullie maar over een paar dagen is iedereen dit weer vergeten en zit op kieskeurig.nl nieuwe HD TV's te vergelijken of is op lease-sites aan het surfen,.... op zoek naar die nieuw kleur of resolutie.
Precies. Ik erger me al jaren aan mensen die ECHT lopen te huilen en klagen over geld maar wel wekelijks voor honderd euro bier in hun Tokkie-lijf gooien of boodschappen doen bij de Albert Heijn op de hoek met hun autoquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben het ZO eens met jullie maar over een paar dagen is iedereen dit weer vergeten en zit op kieskeurig.nl nieuwe HD TV's te vergelijken of is op lease-sites aan het surfen,.... op zoek naar die nieuw kleur of resolutie.
Dat is sowieso een goed idee, niet alleen omdat je het niet breed hebt. Iedereen zou dat moeten doen, dat is het hele idee van concurrentie! Ik ga binnenkort ook weer kijken naar m'n zorgverzekeraar bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb het ook niet breed met twee kinderen maar kan zeker wel zo nu en dan een game kopen. Ik ben wel van energie leverancier overgestapt en heb mijn autoverzekering over gezet. Dit bespaard me toch een dikke 100 euro in de maand puur door even goed te vergelijken. Ben nu overal aan het kijken waar ik kan besparen!
Ik moet ook eens goed kijken naar mijn verzekeringen en en energierekeningen. Heb je nog tips of goede vergelijkingssites?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb het ook niet breed met twee kinderen maar kan zeker wel zo nu en dan een game kopen. Ik ben wel van energie leverancier overgestapt en heb mijn autoverzekering over gezet. Dit bespaard me toch een dikke 100 euro in de maand puur door even goed te vergelijken. Ben nu overal aan het kijken waar ik kan besparen!
Ik eet ook niet meer in de kantine,.... doe boodschappen bij de Aldi,... hetzelfde voor minder geld zeg maar. Maar je hebt wel gelijk. Heel veel mensen klagen maar lopen allemaal met Adidas en H&M tassen in het centrum van Den Haag op een zondag bvquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet ook eens goed kijken naar mijn verzekeringen en en energierekeningen. Heb je nog tips of goede vergelijkingssites?
Voor de rest? Bij de supermarkten letten op de prijzen en aanbiedingen, minder vaak in de kantine eten maar brood meenemen, en 1 game per maand kopen! Wordt komende maanden wel moeilijk. Maar ik begin met Fable 2, en daarna zien we wel.
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Fable 2 eens bestellen bij Dim Plus trouwens. Wat zit er allemaal in de L.E. Cho?
Thanks.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus disc with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from the soundtrack, and a new behind-the-scenes making-of video
Collectible Hobbe figure
Five Fate cards
Bonus in-game content
Exclusive limited softbox cover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |