abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:19:36 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61843743
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gijs, wil je niet tenminste één game spelen die geen sequel is? Nieuwe games moeten ook gesteund worden. Anders halen we volgend jaar Fable 3, Gears 3, Fallout 4...
Het gaat me niet om sequels of de introductie van een nieuw genre. Een game als LBP zal gruwelijk verkopen,... ook zonder mij. Het gaat me even meer om de ervaring. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen dat ik Gears of War 2 dan voorbij zou laten varen,.... die lijkt me het minst vernieuwend.

Maar Far Cry 2 biedt me echt alles wat ik zoek in een spel momenteel. Daar heb ik echt zin in. En ik wacht al op een Oblivion beater sinds in het spel uitspeelde,... dus ook Fallout 3 is voor mij een musthave. De sprookjes sfeer die Fable 2 op je tv tovert is ongekend. Ook die game, die in mijn ogen de Fable is die Peter wilde maken is voor mij een must-have.

Als ik een ander spel zou moeten proberen dan zou het een van onderstaande titels zijn:

Valkyrie Of The Battlefield
Dead Space
Left For Dead

Maar serieus Gijs,.... ik wil echt eerst voor die vier super games gaan. Ik laat zelfs Lara voorbij varen, aangezien ik de afgelopen 2 jaar al 2 titels gespeeld heb van haar. Die kan ook nog wel even wachten.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:29:22 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61843911
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:37:16 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844049

dinsdag 23 september 2008 @ 09:46:47 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844225
Happy feet nog kopen.
The truth was in here.
pi_61844245
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Het gaat me niet om sequels of de introductie van een nieuw genre. Een game als LBP zal gruwelijk verkopen,... ook zonder mij. Het gaat me even meer om de ervaring. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen dat ik Gears of War 2 dan voorbij zou laten varen,.... die lijkt me het minst vernieuwend.

Maar Far Cry 2 biedt me echt alles wat ik zoek in een spel momenteel. Daar heb ik echt zin in. En ik wacht al op een Oblivion beater sinds in het spel uitspeelde,... dus ook Fallout 3 is voor mij een musthave. De sprookjes sfeer die Fable 2 op je tv tovert is ongekend. Ook die game, die in mijn ogen de Fable is die Peter wilde maken is voor mij een must-have.

Als ik een ander spel zou moeten proberen dan zou het een van onderstaande titels zijn:

Valkyrie Of The Battlefield
Dead Space
Left For Dead

Maar serieus Gijs,.... ik wil echt eerst voor die vier super games gaan. Ik laat zelfs Lara voorbij varen, aangezien ik de afgelopen 2 jaar al 2 titels gespeeld heb van haar. Die kan ook nog wel even wachten.

[ afbeelding ]
Ik snap die ontwikkelaars niet. Zoveel aanbod in oktober en november. Er gaan onherroepelijk goede games die het verdienen om een succes te worden floppen.

Ik ga zelf in elk geval absoluut voor Fable 2 en Fallout 3. Far Cry 2 begin ik langszaam voor gehyped te worden. Maar ik wacht tof de reviews af, ik ben namelijk bang dat het besluipen/aanvallen van vijandelijke dorpen op den duur eentonig wordt. Maar ik laat me graag overtuigen dat dit niet zo is! Gameplay en graphics zien er in elk geval fantastisch uit. Eigenlijk vertegenwoordigen deze drie games next-gen gaming zoals het zou moeten zijn: een prachtige, gedetailleerde wereld waar je naast een hoofd verhaallijn ook veel side quests hebt.

Gears of War 2 haal ik ook, maar die ga ik co-op doorlopen met een aantal vrienden. Dat betekent dat ik dat spel een á twee keer in de week zal spelen. Die is er dus meer voor erbij. Zelfde geldt eigenlijk voor Left4Dead. Online game die je even een half uur intensief speelt om af te reageren.

Valkyrie Of The Battlefield wordt mijn must have voor december. Een tactische JRPG van de makers van Skies of Arcadia met een prachtige en originele art style. Dat is echt wat voor mij! Voor de DS wil ik Chrono Cross nog halen. Maar goed, dat zijn dus 7 games (!) in 2 maanden tijd.

*centjes telt*

Mirror’s Edge, Tomb Raider, Dead Space, Alone in the Dark, Prince of Persia en Little Big Planet hebben mijn interesse, maar die haal ik later waarschijnlijk wel een keer. Heeft geen haast.

Pffff…mijn projectplanning om het werk is er niks bij vergeleken.

Ik ben trouwens nog steeds aan het wachten op Yakuza 2. Eerste keer dat VGP me teleurstelt qua leveringstijd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:50:52 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844312
En Kebab connection
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:51:13 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844319
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben trouwens nog steeds aan het wachten op Yakuza 2. Eerste keer dat VGP me teleurstelt qua leveringstijd. –O-
Ik krijg vandaag pas mijn nieuwe zwarte 360 pad! Van Playasia,... kans ik groot dat ik alsnog invoerrechten moet betalen. Had ik hem net zo goed hier kunnen halen
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:51:48 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844335
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
En Kebab connection
Twee omgekeerde 'd' 's !
pi_61844342
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
En Kebab connection
Beter haal je leuke films Gijs.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:53:25 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844376
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:46 schreef Bastard het volgende:
Happy feet nog kopen.
Daar vond ik niet veel aan Gijs. Zelfs Daan en Jort liepen weg
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:53:50 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844391
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:

, ik ben namelijk bang dat het besluipen/aanvallen van vijandelijke dorpen op den duur eentonig wordt.
Dat is het toch ook? Het ziet er alleen fantastisch uit, het zal best een ervaring zijn om dit op je HD te spelen met surround. Schitterende kleuren als de avond valt.. maar persoonlijk kijk ik dan liever een natuurdocu om te genieten van het zonlicht in Afrika dan dat ik het spel zou spelen.
Het is mooi meegenomen, maar dat went snel .. en dan heb je de gameplay over, dorpen aanvallen en move on to the next village.
Zeg me dat het niet zo is
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:54:32 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844410
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Beter haal je leuke films Gijs.
Zo om gelachen Gijs, zo droog
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:55:35 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844430
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Daar vond ik niet veel aan Gijs. Zelfs Daan en Jort liepen weg
Bij mij lopen ze weg bij die carwash film, sharktale .. blijf ik zitten
The truth was in here.
pi_61844483
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg vandaag pas mijn nieuwe zwarte 360 pad! Van Playasia,... kans ik groot dat ik alsnog invoerrechten moet betalen. Had ik hem net zo goed hier kunnen halen
Ik had Yakuza 2 ook beter bij Play kunnen halen. Goedkoper en als de PS3 ooit nog eens backward compatible zou worden kan ik hem ook daar op spelen. Wel jammer aangezien dat mijn game zou zijn die ik tot Fable 2 wilde spelen. Nu verdwijnt hij waarschijnlijk op de backlog stapel voor als ik ooit werkloos zou raken.

Ik vermaak me intussen nog prima met C&C3. Blijft een tof spel! Ben tussendoor ook nog steeds Guitar Hero 3 aan het spelen. Wel een fantastisch spel hoor! Je merkt ook dat je oog/hand coördinatie gaandeweg steeds beter wordt. Maar na een half uur heb ik meestal pijn aan mijn vingers.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:58:24 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844484
http://www.play.com/DVD/D(...)le-Pack/Product.html

Deze is ook wel leuk denk ik voor ze. :0
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:58:29 #16
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61844491
Ik ga dit jaar voor Fable 2, Gears 2 en heel misschien FallOut 3

Ik kan alle games bij Gamehubs bestellen, dan kan ik een derde game bestellen. Maar dan moet ik wel een week wachten op Fable 2
The line is a dot to you!
pi_61844519
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Bastard het volgende:
Dat is het toch ook? Het ziet er alleen fantastisch uit, het zal best een ervaring zijn om dit op je HD te spelen met surround. Schitterende kleuren als de avond valt.. maar persoonlijk kijk ik dan liever een natuurdocu om te genieten van het zonlicht in Afrika dan dat ik het spel zou spelen.
Het is mooi meegenomen, maar dat went snel .. en dan heb je de gameplay over, dorpen aanvallen en move on to the next village.
Het ziet er echt fantastisch uit. Ik moet er wel bijzeggen dat de vuurgevechten in Halo me ook nooit gingen vervelen. Dus als ze dat weten te recreëren is het wel goed.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:00:49 #18
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844545
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ok ! Het gaat om zoveel meer dan dorpen aanvallen Gijs Maar ieder zijn ding,... als het je niet ligt kan niemand je overhalen. Maar check deze interviews maar eens en luister wat ze te zeggen hebben over de missie structuur, het verhaal, de open wereld, de buddies, de negen speelbare characters, de sub missies en de extra's.

http://www.gametrailers.com/player/36555.html

http://www.gametrailers.com/player/39279.html
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:02:10 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het ziet er echt fantastisch uit. Ik moet er wel bijzeggen dat de vuurgevechten in Halo me ook nooit gingen vervelen. Dus als ze dat weten te recreëren is het wel goed.
Je maakt de gameplay zelf,... alleen is het niet zo liniear als Halo En persoonlijk trek ik dit 10x meer dan Halo overigens,... was met de vorige Far Cry alleen al uren zoet met de level-creator.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:02:50 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844607
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat is waar... dat zou inderdaad erg cool zijn, helemaal als de AI zelf ook nadenkt en niet in een open veld blijft staan, dat je shootouts gaat krijgen.
Maar de basis is denk ik, sneaky spelen, target uitschakelen.

Maar goed, zelf vind ik het ook een leuke titel hoor.. ik snap wel dat mensen hem gaan halen!
Had hem ook wel gehaald als Fallout 3 niet kwam.. nu wacht ik er gewoon mee en zie wel later.
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:03:45 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844634
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ok ! Het gaat om zoveel meer dan dorpen aanvallen Gijs Maar ieder zijn ding,... als het je niet ligt kan niemand je overhalen. Maar check deze interviews maar eens en luister wat ze te zeggen hebben over de missie structuur, het verhaal, de open wereld, de buddies, de negen speelbare characters, de sub missies en de extra's.

http://www.gametrailers.com/player/36555.html

http://www.gametrailers.com/player/39279.html
* Bastard thuis checkt
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:03:56 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844639
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is waar... dat zou inderdaad erg cool zijn, helemaal als de AI zelf ook nadenkt en niet in een open veld blijft staan, dat je shootouts gaat krijgen.
Maar de basis is denk ik, sneaky spelen, target uitschakelen.

Maar goed, zelf vind ik het ook een leuke titel hoor.. ik snap wel dat mensen hem gaan halen!
Had hem ook wel gehaald als Fallout 3 niet kwam.. nu wacht ik er gewoon mee en zie wel later.
Gijs hoe gaat het met Orange Box?
pi_61844641
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef Bastard het volgende:
Zo om gelachen Gijs, zo droog
There will be Blood
No Country for Old Men
Iron Man
Gone Baby Gone
The Bank Job
Doomsday
Cloverfield
Love Caution
Rec
Assembly

Allemaal goede films die al verschenen zijn of binnenkort uitkomen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:04:25 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844653
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

* Bastard thuis checkt
Serieus,.. echt doen. Misschien dat je deze later als classic kan halen dan ofzo,.... denk echt dat het wat voor je is!
pi_61844660
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef Bastard het volgende:
http://www.play.com/DVD/D(...)le-Pack/Product.html

Deze is ook wel leuk denk ik voor ze. :0
Ik heb in het vliegtuig stiekem heel erg om Kung Fu Panda moeten lachen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:06:31 #26
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844692
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gijs hoe gaat het met Orange Box?
Ja prima op zich.. weet ff niet waar ik gestopt ben met gamen eerlijk gezegd, je ziet zoveel dingen en het gaat maar door. Echt een soort van rollercoaster
Heb nu zo'n gravity gun, dat spelen met die hond was echt een OMG moment.. ik zit gewoon een balletje te gooien naar een robot.. die gewoon loopt naar de bal.......
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:06:32 #27
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844693
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

There will be Blood
No Country for Old Men
Iron Man
Gone Baby Gone
The Bank Job
Doomsday
Cloverfield
Love Caution
Rec
Assembly

Vond Iron Man erg cool overigens,... zelfs de Hulk was gaaf! The Bank Job is echt uber en ohhhhhhh There will be blood en No country for old men

Ik trok echter Doomsday niet Gijs,... WTF gebeurde er. Zoooo'n cool concept,... maar ineens ging het van WOW en een I am Legend setting naar Escape from LA? WTF is dat ineens met die jaren '80 punker groep Ik trok hem niet,......
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:09:36 #28
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844753
quote:

[..]

There will be Blood
No Country for Old Men
Iron Man
Gone Baby Gone
The Bank Job
Doomsday
Cloverfield
Love Caution
Rec
Assembly

Ken ze allemaal niet vlgs mij.. tis wel een hoop geld om het allemaal ff te kopen, zal Gijsje eens lief aankijken
The truth was in here.
pi_61844781
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Vond Iron Man erg cool overigens,... zelfs de Hulk was gaaf! The Bank Job is echt uber en ohhhhhhh There will be blood en No country for old men
Dark Knight is ook fantastisch. Deze kerst op DVD!
quote:
Ik trok echter Doomsday niet Gijs,... WTF gebeurde er. Zoooo'n cool concept,... maar ineens ging het van WOW en een I am Legend setting naar Escape from LA? WTF is dat ineens met die jaren '80 punker groep Ik trok hem niet,......
Doomsday is als film op zich best slecht, maar gezien als eerbetoon aan jaren ’80 film als Escape from New York, Aliens, Mad Max (echt een paar van mijn lievelingsfilms) vind ik hem geweldig. Ook is de film behoorlijk onsamenhangend, maar er zitten best een paar leuke stukjes tussen. Met als hoogtepunt de achtervolgingscene met die Bentley. Ik heb hem weggeclassificeerd als vermakelijke onzin voor de zondagmiddag.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:11:33 #30
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844791
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ken ze allemaal niet vlgs mij.. tis wel een hoop geld om het allemaal ff te kopen, zal Gijsje eens lief aankijken
No Country For Old Men mag je blind kopen,......................................... !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:11:54 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844799
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb in het vliegtuig stiekem heel erg om Kung Fu Panda moeten lachen.
Die komt net voor de verjaardag van Jasmijn uit, mooi meenemen dan

God, wat wil een meisje van 3 eigenljk hebben voor dr verjaardag... ben aan het kijken naar speelgoed van little people ofzo,dat vind ze wel leuk bij haar nichtje om mee te spelen.
Pop en kinderwagen krijgt ze al van oma... iemand anders een idee
The truth was in here.
pi_61844833
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

God, wat wil een meisje van 3 eigenljk hebben voor dr verjaardag... ben aan het kijken naar speelgoed van little people ofzo,dat vind ze wel leuk bij haar nichtje om mee te spelen.
Mijn nichtje is net 3 geworden, en die zit heel erg in een prinsessenfase. We hebben voor haar wat kleurboeken van Disney gekocht en Enchanted op DVD.

Disney doet het altijd goed.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:13:53 #33
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844846
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gijs ik heb twee jongens,..... ik zou het niet weten voor je. Maar dit artikel is erg populair momenteel!

http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=150423
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:16:32 #34
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844896
Serieus,.. hoe KOMEN ze hierbij Die beschrijving ook

http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=232&productID=174436
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:16:49 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61844903
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gijs ik heb twee jongens,..... ik zou het niet weten voor je. Maar dit artikel is erg populair momenteel!

http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=150423
Die is wel leuk voor Amber!

Ja zij moet dan ook een kado krijgen natuurlijk, kan je niet alleen Jasmijn doen..
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:17:38 #36
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61844919
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die is wel leuk voor Amber!

Ja zij moet dan ook een kado krijgen natuurlijk, kan je niet alleen Jasmijn doen..
OK!

http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=181881
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:24:42 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845074
Vraagje,... wat vinden jullie het beste sprookje ooit? Repelsteeltje,.... De Gelaarsde Kat,... De Put Van Vrouw Holle?, etc. etc.
pi_61845118
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Vraagje,... wat vinden jullie het beste sprookje ooit? Repelsteeltje,.... De Gelaarsde Kat,... De Put Van Vrouw Holle?, etc. etc.
De multiculturele samenleving.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:29:32 #39
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845186
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

De multiculturele samenleving.
Zooooooooooooooooooooooo scherp
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:29:56 #40
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845194

Even fappen!

Maroc Rock?
pi_61845227
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zooooooooooooooooooooooo scherp
Maar even serieus, ik vind zelf de verhalen uit de Griekse mythologie altijd het meest boeiende. Qua westerse sprookjes heb ik altijd een zwak gehad voor Hans & Grietje en Roodkapje.
pi_61845237
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]

Even fappen!

Maroc Rock?
Ik ga voor de standaard editions, anders wordt het echt een te duur najaar.

Maar las ik net dat er verschillende characters in Far Cry 2 zijn? Je bent dus geen anonieme hoofdpersoon?
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:32:41 #43
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845254
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Maar even serieus, ik vind zelf de verhalen uit de Griekse mythologie altijd het meest boeiende. Qua westerse sprookjes heb ik altijd een zwak gehad voor Hans & Grietje en Roodkapje.
Thanks Gijs,... dat wilde ik horen!
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:33:26 #44
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845274
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ga voor de standaard editions, anders wordt het echt een te duur najaar.

Maar las ik net dat er verschillende characters in Far Cry 2 zijn? Je bent dus geen anonieme hoofdpersoon?
Ik verzamelen ze,..... echt mijn fetish. Heb al mijn LE's nog
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:33:40 #45
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61845279
quote:
5 euro??? damm...
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:34:28 #46
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845295
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik verzamelen ze,..................

OK,... vroeg naar bed vanavond!
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:34:59 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61845305
quote:
Ik vind ze allemaal geweldig, maar sneeuwitje heb ik een zwak voor
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:35:29 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61845320
Sneeuw itje
Sneu witje
The truth was in here.
pi_61845392
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Je bent de droom van elke marketingman. Nee, ik heb toch geen plek voor al die zooi en vindt “gewone” games eigenlijk al duur genoeg.

Ben nu wel aan het twijfelen om Force Unleashed maar te halen voor de rest van de maand. Het schijnt een middelmatige game te zijn, maar het is wel Star Wars...
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:39:20 #50
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845403
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:35 schreef Bastard het volgende:
Sneeuw itje
Sneu witje
Ik had dat ook van de week Geeeeen idee meer
pi_61845423
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal geweldig, maar sneeuwitje heb ik een zwak voor
Je hebt toch zo’n film over sprookjes? Brothers Grim geloof ik? Is dat wat?
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:40:48 #52
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845432
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:38 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je bent de droom van elke marketingman. Nee, ik heb toch geen plek voor al die zooi en vindt “gewone” games eigenlijk al duur genoeg.

Ben nu wel aan het twijfelen om Force Unleashed maar te halen voor de rest van de maand. Het schijnt een middelmatige game te zijn, maar het is wel Star Wars...
Daarom kan ik de LE halen volgende maand. Mijn laatste game die ik in de winkel kocht was Metal Gear Solid!
pi_61845440
Oeh, pinguins!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61845443
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Daarom kan ik de LE halen volgende maand. Mijn laatste game die ik in de winkel kocht was Metal Gear Solid!

Mijne was Guitar Hero 3 en Condemned van Gijsje.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:42:50 #55
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845460
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Setting is geweldig,.... verhaal grappig. Een samensmelting van diverse sprookjes. Heb hem toevallig vorige week gezien. Echt een huurfilm,.... niet de beste film op aarde, maar ook niet slecht. De humor was alleen niet grappig soms en Matt Damon die zwak overkomt klopt op een of andere manier niet.

Toch,.. achteraf gezien wel genoten, maar ik had een moment van oh oh in het begin,.... ging gelukkig ineens beter. Huur hem eens een keer
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:43:53 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61845476
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mijne was Guitar Hero 3 en Condemned van Gijsje.
Maar serieus Gijs,... ja het is Star Wars,... maar kom op. De gameplay is gewoon matig. Vind het geen waardige titel voor je collectie. Snel uitgespeeld,... kort,.... en hop,.. weg 55 euro!
pi_61845537
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus Gijs,... ja het is Star Wars,... maar kom op. De gameplay is gewoon matig. Vind het geen waardige titel voor je collectie. Snel uitgespeeld,... kort,.... en hop,.. weg 55 euro!
Ja, je hebt gelijk. Ik vis hem wel een keer uit de budgetbak of uit V&A.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:47:12 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61845552
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Kheb hem gelukkig niet

Gezien, vond m te vaag, niet boeien.
The truth was in here.
pi_61845584
Keertje downloaden dus.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:53:36 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61845692
Jezus, rustig op werk ofzo?

Ik ga dit jaar voor maar twee console games Fable II en Guitar Hero World Tour. En ja, ik zal filmpjes online zetten van mijn drumkunsten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:19:11 #61
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61846173
quote:
Rattenvanger van Hamelen
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:24:19 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61846290
De eerste tegenslag voor Roy-O-Rama is daar Ik heb geen reviewcode gekregen voor MegaMan 9 op XBLA, ze vragen om cijfers die kunnen aantonen dat ik meer dan 200.000 unieke bezoekers per maand trek

Na Castle Crashers en nu Feeding Frenzy II zal ik MegaMan 9 dus zelf moeten kopen denk ik
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_61846332
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste tegenslag voor Roy-O-Rama is daar Ik heb geen reviewcode gekregen voor MegaMan 9 op XBLA, ze vragen om cijfers die kunnen aantonen dat ik meer dan 200.000 unieke bezoekers per maand trek

Na Castle Crashers en nu Feeding Frenzy II zal ik MegaMan 9 dus zelf moeten kopen denk ik
Kun je niet op freelance basis voor Fok!games reviews schrijven?
Die games die jij gewoonlijk speelt wil toch niemand.
pi_61846390
Ik zou trouwens voor de Hema-bon gaan. Je weet nooit wanneer je een nieuwe binnenband voor je fiets nodig hebt. En ze hebben tegenwoordig best een aardige wijnafdeling.
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:32:32 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61846474
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Kun je niet op freelance basis voor Fok!games reviews schrijven?
Die games die jij gewoonlijk speelt wil toch niemand.
Nee, daar zit je met een quotum waar ik geen zin in heb (vooral nieuws) en het feit dat je af en toe crapgames krijgt te reviewen. Voor mn blog kan ik doen wat ik wil en komen mijn eigen games niet in gevaar. Vroeger zou ik GTAIV bijv nooit uitgespeeld hebben.

Daarnaast, FOK is me te vaak traag...
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou trouwens voor de Hema-bon gaan. Je weet nooit wanneer je een nieuwe binnenband voor je fiets nodig hebt. En ze hebben tegenwoordig best een aardige wijnafdeling.
Stemmen dan ook he
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:34:58 #66
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61846530
Ik ga ook gewoon voor de HEMA-bon
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:07:55 #67
8372 Bastard
Persona non grata
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:57:45 #68
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_61850889
schoonpa gister overleden
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:11:32 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61851194
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:57 schreef Magneet het volgende:
Gecondoleerd Gijs...
pi_61851293
Gecondoleerd Neet...
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:19:40 #71
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61851348
quote:
Gecondoleerd!
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:20:33 #72
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61851359
quote:
Sterkte...
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:33:56 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61851656
quote:
Godver.... plots ook?

gecondoleerd.. sterkte Gijs
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:57:18 #74
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_61852258
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Godver.... plots ook?

gecondoleerd.. sterkte Gijs
thanx Gijsjes

Hij had feitelijk al meer dan zijn halve leven last van reuma en is daardoor gaan drinken. Laatste jaar heeft hij al een keer een tia gehad. Sinds een maand had hij alle verschijnselen van korsakov maar aangezien hij overleden is door een hartinfarct zou dan ook wel eens een zwaardere tia of hersenbloeding oid geweest kunnen zijn.
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:16:15 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61852724
Damm .. zonde
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:24:54 #76
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61854511
quote:

[..]

There will be Blood
No Country for Old Men
Iron Man
Gone Baby Gone
The Bank Job
Doomsday
Cloverfield
Love Caution
Rec
Assembly

Gisteren 10.000 BC gezien.
Zekers een aanrader.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:32:08 #77
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61854714
Gecondoleerd Magneet.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:32:09 #78
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61854715
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:36:24 #79
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61854830
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef kepler het volgende:
http://www.redbullracing.com/4th-Sector/Webber-Singapore/

mooi filmpje en mooi circuit
Circuit ziet er zeker goed uit.
Filmpje hebben ze leuk gedaan.
As zondag racen ze hier toch?
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:56:09 #80
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61855227
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:36 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Circuit ziet er zeker goed uit.
Filmpje hebben ze leuk gedaan.
As zondag racen ze hier toch?

yup, 14:00 onze tijd, 20:00 Singapore tijd
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:02:00 #81
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61855330
100 jaar en dan wordt je nog door een kenkermaroc beroofd

http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=37945

http://www.geenstijl.nl/
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:15:25 #82
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61855603
Zooooooooooooo,.... een aantal creatieve gasten hebben gewoon een Shadow of the Colossus level gemaakt in LBP

http://www.ps3fanboy.com/(...)e-littlebigcolossus/
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:22:12 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61855740
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Gisteren 10.000 BC gezien.
Zekers een aanrader.
Wilde hem laatst huren op tele2 maar imdb cijfer was te laag
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:23:09 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61855759
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef kepler het volgende:
http://www.redbullracing.com/4th-Sector/Webber-Singapore/

mooi filmpje en mooi circuit
Je zou eens om moeten rekenen voor de grap hoeveel energie het kost om dat circuit te verlichten, en hoeveel bos daarvoor gekapt moet worden.
Nutteloze versplilling vind ik het.
The truth was in here.
pi_61855779
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:02 schreef Chocobo het volgende:
100 jaar en dan wordt je nog door een kenkermaroc beroofd

http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=37945

http://www.geenstijl.nl/
Tering...twee wereldoorlogen meegemaakt, de economische crisis van de jaren '30, de wederopbouw, de koude oorlog, de maanlanding...en da wordt je op die leeftijd nog door zo'n petrat beroofd.

Zal wel weer koeltoer zijn.
pi_61858808
Neet en Randa gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)vader. Sterkte de komende periode.

B. geef Jasmijn het intertoysboekje kan ze zelf aangeven wat ze leuk vindt. Wat ook misschien leuk is, een keukentje. Die krijgt Jort ook van ons. Cho is daar wel niet zo blij mee, maar hij heeft pech Sorry schat hou nog wel van je hoor
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_61858937
Keukentje

Jort over 20 jaar:

pi_61859050
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Keukentje

Jort over 20 jaar:

[ afbeelding ]

Jort word echt kok later. Bij mijn ouders haalt hij altijd de kookboeken uit de kast. En als ik hier thuis aan het koken ben moet hij ook altijd een pannetje en een lepel hebben. Dan doe ik wat pasta erin en een beetje water. En het kind is gelukkig
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:54:55 #89
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61860114
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je zou eens om moeten rekenen voor de grap hoeveel energie het kost om dat circuit te verlichten, en hoeveel bos daarvoor gekapt moet worden.
Nutteloze versplilling vind ik het.
dit ook

Nee, het hele F1-circus kost natuurlijk geen energie (overal heen vliegen, dure niet-duurzame materialen, 1:0.5 rijden, volledige windtunnels die evenveel energie gebruiken als een kleine stad) Daar zullen die paar lichtjes niet veel extra toevoegen hoor

edit: de F1 heeft trouwens speciale bossen laten aanleggen ter compensatie van alle CO2 uitstoot en ze zijn bezig met het KERS-systeem, waarmee ze energie kunnen opslaan die vrijkomt bij het remmen (en ooit ook naar de normale auto's zal komen)
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:57:07 #90
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61860190
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:21 schreef Quinny het volgende:

[..]

Jort word echt kok later. Bij mijn ouders haalt hij altijd de kookboeken uit de kast. En als ik hier thuis aan het koken ben moet hij ook altijd een pannetje en een lepel hebben. Dan doe ik wat pasta erin en een beetje water. En het kind is gelukkig
Ik wilde vroeger altijd Bakker worden

Hele spreekbeurten over gehouden
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:17:16 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61860940
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:12 schreef Quinny het volgende:
Neet en Randa gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)vader. Sterkte de komende periode.

B. geef Jasmijn het intertoysboekje kan ze zelf aangeven wat ze leuk vindt. Wat ook misschien leuk is, een keukentje. Die krijgt Jort ook van ons. Cho is daar wel niet zo blij mee, maar hij heeft pech Sorry schat hou nog wel van je hoor
Oh ze pikt de speelgoed boekjes al uit de post hoor
Gaat ze zitten en zit ze dagen in te bladeren, ze vind alles wel mooi om te hebben, dan wrijft ze over hele pagina heen. Maar vooral bij de poppen... die krijgt ze ook straks met een mclaren wandelwagen
The truth was in here.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:21:50 #92
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_61863304
Merlijn vind spelen met zijn keukentje geweeeeldig. Cho je weet dat dat de meeste top-koks mannen zijn hé
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:54:32 #93
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61866632
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wilde hem laatst huren op tele2 maar imdb cijfer was te laag
Doomsday dan?

Vandaag gezien, praat film.
Had hem anders verwacht.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 24 september 2008 @ 08:26:28 #94
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61869102
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Doomsday dan?
[ afbeelding ]
Vandaag gezien, praat film.
Had hem anders verwacht.
Die film sucked en over 10.000 BC wil ik niet eens nadenken

Maar misschien moet ik BC maar eens proberen als jij hem zo goed vind.
  woensdag 24 september 2008 @ 08:40:48 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61869266
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die film sucked en over 10.000 BC wil ik niet eens nadenken

Maar misschien moet ik BC maar eens proberen als jij hem zo goed vind.
Alles ziet er nu goed uit op zn nieuwe tv
The truth was in here.
  woensdag 24 september 2008 @ 08:41:37 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61869277
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik wilde vroeger altijd Bakker worden
Nou dat ben je ook geworden, koekenbakker.
The truth was in here.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:05:31 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61869612
Koekenbakker
The truth was in here.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:47:24 #98
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61870389
pi_61871195
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Die film sucked
Nietus
  woensdag 24 september 2008 @ 10:44:36 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61871784
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Speciaal voor jou het Hans en Grietje luistersprookje toegevoegd!
  woensdag 24 september 2008 @ 10:45:16 #101
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61871807
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:20 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nietus
Nu zou ik gewoon WILLEN dat Bastard 'Doomsday' gaat kijken
pi_61871840

pi_61871914
quote:
Ik ben tegenwoordig meer visueel ingesteld Gijs.
  woensdag 24 september 2008 @ 10:55:42 #104
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61872059
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben tegenwoordig meer visueel ingesteld Gijs.
Niemand is perfect!
  woensdag 24 september 2008 @ 10:55:59 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61872065
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]

OMG!!!!!
  woensdag 24 september 2008 @ 11:00:18 #106
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61872162
Hopelijk vandaag mijn matzwarte 360 pad binnen!

woensdag 24 september 2008 @ 11:03:39 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61872234
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Hopelijk vandaag mijn matzwarte 360 pad binnen!

[ afbeelding ]
Ik heb de babyblauwe

woensdag 24 september 2008 @ 11:06:40 #108
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61872304
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb de babyblauwe

[ afbeelding ]
Ik wilde de roze maar dat trok Daan niet,... hij mocht een kleur kiezen. Tevens vind je moeilijk de bijpassende battery pack in kleur!
  woensdag 24 september 2008 @ 11:26:20 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61872808
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik wilde de roze maar dat trok Daan niet,... hij mocht een kleur kiezen. Tevens vind je moeilijk de bijpassende battery pack in kleur!
Dim Plus in Delft had zowel de controller als de battery pack. Verkoper kwam er zelf mee, ik had er nog niet over nagedacht
  woensdag 24 september 2008 @ 11:28:48 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61872882
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nu zou ik gewoon WILLEN dat Bastard 'Doomsday' gaat kijken
Geef m maar
The truth was in here.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:36:02 #111
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61873085
schrap

BoB, Hell's Highway is short on surprises after the first few hours. It's by no means a failure, but simply lacks the inspiration to make it a must-have.

7/10
  woensdag 24 september 2008 @ 11:36:09 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61873090
  woensdag 24 september 2008 @ 11:36:55 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61873111
WKF

WegKijkFilmpie
The truth was in here.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:37:18 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61873122
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
WTF
The truth was in here.
pi_61873191
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Wahahahahahahahahahaha...die blik van die hond!
  woensdag 24 september 2008 @ 11:42:05 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61873265
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wahahahahahahahahahaha...die blik van die hond!
Hee, mag ik ook kluiven
The truth was in here.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:44:54 #117
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61873350
pi_61873455
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:44 schreef Chocobo het volgende:
*fap fap fap*
  woensdag 24 september 2008 @ 11:48:53 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61873469
OHHHHHHHH SHIIIITTTTT,... dat oude wapen,... die mogelijkheden!!!!!

FALLOUT 3

http://xbox360.ign.com/do(...)3weapons_092208.html
pi_61873512
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef Chocobo het volgende:
OHHHHHHHH SHIIIITTTTT,... dat oude wapen,... die mogelijkheden!!!!!

FALLOUT 3

http://xbox360.ign.com/do(...)3weapons_092208.html
Ik laat me verrassen Gijs. Wil niet alles bij voorbaat weten.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:55:44 #121
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61873687
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik laat me verrassen Gijs. Wil niet alles bij voorbaat weten.
Ik zal je eens verrassen!
  woensdag 24 september 2008 @ 11:56:16 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61873699
pi_61873876
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik zal je eens verrassen!
* niet op klikt vanaf werk-PC*
  woensdag 24 september 2008 @ 12:08:06 #124
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61874005
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:02 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

* niet op klikt vanaf werk-PC*
Die natte kont deed het toch wel bij me
pi_61876175
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.jpg

Uiterst irritante vent, maar wel een goede column.
  woensdag 24 september 2008 @ 16:05:40 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61879455
Sig geupdate
  woensdag 24 september 2008 @ 16:09:21 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61879544
Word die nieuwe CoD ook met dat perk systeem en upgrades gedaan?

Maw, is het een soort van CoD4 maaaar dan in WO2 setting?
The truth was in here.
  woensdag 24 september 2008 @ 16:09:40 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61879553
wordt
The truth was in here.
  woensdag 24 september 2008 @ 16:10:54 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61879592
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef Bastard het volgende:

Maw, is het een soort van CoD4 maaaar dan in WO2 setting?
Geen idee,... ben wel klaar met de WWII setting eerlijk gezegd. CoD5 verhuisd van Europa naar de Pacific geloof ik. Voor mij geen CoD titels meer Het is leuk geweest.
  woensdag 24 september 2008 @ 16:13:59 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61879659
Ik hou wel van games die hetzelfde blijven.. daarmee bedoel ik dan dat ik de levels ken van velden voor de shooters, of de auto's en circuits in racers, golfterreinen dat vind ik leuker spelen dan steeds op 'onbekend terrein' komen en afgeschoten worden.
Ik heb FAILangst waarschijnlijk.. dus als het dezelfde MP heeft dan CoD4 dan is het wel weer erg verslavend
The truth was in here.
pi_61880733
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee,... ben wel klaar met de WWII setting eerlijk gezegd. CoD5 verhuisd van Europa naar de Pacific geloof ik. Voor mij geen CoD titels meer Het is leuk geweest.
Ik stap weer in als ze komen met Call of Duty: Tales of the Waffen SS.
pi_61880978
  woensdag 24 september 2008 @ 18:00:35 #133
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61882270
quote:
Fantastisch is die ja
pi_61883162
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Fantastisch is die ja
Iets voor jou?

woensdag 24 september 2008 @ 18:47:12 #135
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61883348
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Iets voor jou?

[ afbeelding ]

Ben eerlijk gezegd helemaal klaar met de Wii Gijs. Ben klaar met Nintendo,... wat een afgang die laatste E3 En hun nieuwe klantenkring,.... toch. Hier gaan ze spijt van krijgen. De huidige klanten zijn geen blijvers,.... het is een gadget geworden,.. iets wat iedereen 'even' wilt,... maar gamers worden in de steek gelaten...... gaan ze voelen op den duur.
pi_61887801
Cho,

Eurogamer heeft een preview van Far Cry 2

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=243363
pi_61887929
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:47 schreef Chocobo het volgende:

Ben eerlijk gezegd helemaal klaar met de Wii Gijs. Ben klaar met Nintendo,... wat een afgang die laatste E3 En hun nieuwe klantenkring,.... toch. Hier gaan ze spijt van krijgen. De huidige klanten zijn geen blijvers,.... het is een gadget geworden,.. iets wat iedereen 'even' wilt,... maar gamers worden in de steek gelaten...... gaan ze voelen op den duur.
Gijs, wij behoren gewoon niet meer tot de doelgroep van Nintendo. Ik heb wel respect voor ze hoor. Ze hebben de markt voor games ontzettend verbreed. Mensen die normaal gesproken nooit zouden gamen zitten zich nu suf te zwaaien. En misschien is voor een deel van die mensen de overstap naar een Gears 2 niet zo groot meer.

Maar de Wii voor ons "core audience" zoals Nintendo ons noemt? Nee, dat is voorbij.
Gamecube had nog wel coole titels, maar voor de Wii zie ik die niet meer verschijnen. Zeker als je de verkoopcijfers van Zelda, Metroid en Mario Galaxy vergelijkt met Mario Kart of Carnival Games.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:25:15 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61887956
Sjo, Strol? Castle Crashers?
  woensdag 24 september 2008 @ 21:25:39 #139
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61887970
Strol kom gamen dan met je aarsch!
pi_61888344
Kuiken is TV aan het kijken.
Ik denk dat ik sowieso even op de patch wacht. Laatst met een vriend gespeeld en alleen maar vastlopers gehad.
pi_61888638
  woensdag 24 september 2008 @ 22:30:53 #142
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61890493
Shit mensen helemaal vergeten,........................... Echt helemaal vergeten!!
  woensdag 24 september 2008 @ 22:33:32 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61890596

Teleurgesteld! Dat ben ik!
  woensdag 24 september 2008 @ 22:37:16 #144
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61890748
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

Teleurgesteld! Dat ben ik!
Dan moet je niet de nieuwe Escapist gaan kijken,... Zoooo waar

Maar bel of sms me gewoon de volgende keer Gijs,... ik zat echt doelloos op mijn bank net naar niks te staren. Niks is TV in deze,.... kansloze programmering,.... wat een drama die TV uitzendingen.
  woensdag 24 september 2008 @ 22:38:31 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61890805
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Cho,

Eurogamer heeft een preview van Far Cry 2

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=243363
Gijs,.. Eurogamer laat nog meer nieuwe dingen zien Ohhhhh dit wordt er een hoor. Verdorie nog an toe! Dit worden hoge scores! Wat een geweldig spel lijkt me dit,... heerlijke preview!
  woensdag 24 september 2008 @ 22:53:42 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61891400
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Maar bel of sms me gewoon de volgende keer Gijs,... ik zat echt doelloos op mijn bank net naar niks te staren. Niks is TV in deze,.... kansloze programmering,.... wat een drama die TV uitzendingen.
06 52 ?

En nee, Escapist vind ik irritant, word zwaaaaar zenuwachtig van 'm
  woensdag 24 september 2008 @ 23:36:38 #147
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61892980
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geef m maar
Neem volgende week wel wat films voor je mee.
As weekend ff copies maken.
Hoop Iron Man deze week ook te krijgen.
Halo Stats
360 Blog
pi_61895853
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:37 schreef Chocobo het volgende:

Silent Witness op Ned.1 was wel leuk.
Soort Britse CSI.
  donderdag 25 september 2008 @ 07:58:08 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61896148
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:36 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Neem volgende week wel wat films voor je mee.
As weekend ff copies maken.
Hoop Iron Man deze week ook te krijgen.
Thanks Gijs!
The truth was in here.
pi_61896218
Zo, dagje werken en vanavond naar Maastricht. Morgenvroeg naar Normandië. Lekker weekendje weg.
  donderdag 25 september 2008 @ 08:09:34 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61896229
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik stap weer in als ze komen met Call of Duty: Tales of the Waffen SS.
Zitten geen duiters hierin?
Alleen jappen zeker.. verder dan de 'zero' vind ik er weinig aan.
The truth was in here.
  donderdag 25 september 2008 @ 08:13:42 #152
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61896275
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, dagje werken en vanavond naar Maastricht. Morgenvroeg naar Normandië. Lekker weekendje weg.
Zo klinkt heerlijk zeg!! Ff een weekendje normandie... ga je zelf rijden?
The truth was in here.
pi_61896300
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
Zitten geen duiters hierin?
Alleen jappen zeker.. verder dan de 'zero' vind ik er weinig aan.
Jawel, helft van het spel speelt zich in Berlijn '45 af.
pi_61896303
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
Zo klinkt heerlijk zeg!! Ff een weekendje normandie... ga je zelf rijden?
Ja, met een vriend van me en zijn vader.
Allemaal een beetje WW2-gek.
  donderdag 25 september 2008 @ 08:19:27 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61896317
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jawel, helft van het spel speelt zich in Berlijn '45 af.

Heb er net wat plaatjes van gezien.. leek me al niet op de pacific lijken
The truth was in here.
  donderdag 25 september 2008 @ 08:20:44 #156
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61896333
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, met een vriend van me en zijn vader.
Allemaal een beetje WW2-gek.
Het is daar ook zo tastbaar.. alsof het pas geleden gebeurd is.. of dat het echt gebeurd is.. vond het zelf erg bijzonder iig.
Maar zoiezo is het een prachtige omgeving, helemaal in het voorjaar denk ik als alle bloemen in de velden in bloei staan.
The truth was in here.
pi_61896507
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:20 schreef Bastard het volgende:
Het is daar ook zo tastbaar.. alsof het pas geleden gebeurd is.. of dat het echt gebeurd is.. vond het zelf erg bijzonder iig.
Maar zoiezo is het een prachtige omgeving, helemaal in het voorjaar denk ik als alle bloemen in de velden in bloei staan.
Normandie en Bretagne zijn inderdaad prachtig. Ik wil er ooit nog eens in het voorjaar heen. Gewoon beetje rondtrekken van stad naar stad.
pi_61898227

donderdag 25 september 2008 @ 10:20:08 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61898304
Die vogel
The truth was in here.
  donderdag 25 september 2008 @ 10:28:27 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61898493
http://yosander.110mb.com/

VEEEEEEL meer gifjes ook
pi_61898772
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://yosander.110mb.com/

VEEEEEEL meer gifjes ook

Gifjes zijn leuk als je er een of twee tegelijk laat zien.
Nu is het een grote brei van bewegende plaatjes.
  donderdag 25 september 2008 @ 10:44:45 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61898835
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gifjes zijn leuk als je er een of twee tegelijk laat zien.
Nu is het een grote brei van bewegende plaatjes.
Te druk voor je ouwe?
  donderdag 25 september 2008 @ 10:46:23 #163
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61898869
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Te druk voor je ouwe?
voor mij ook, eigenlijk meer mn laptop. Alles is zooooo traag als ik die site bekijk
pi_61898872
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Te druk voor je ouwe?
Teveel prikkels

Wist je trouwens dat ons brein nu per dag meer indrukken te verwerken heeft dan iemand uit de Middeleeuwen in zijn hele leven? Dan spreek je over 600 jaar geleden. Evolutionair gezien helemaal niks.
  donderdag 25 september 2008 @ 10:49:29 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61898923
Eentje speciaal voor Strolie dan:

pi_61899042
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eentje speciaal voor Strolie dan:

[ afbeelding ]
  donderdag 25 september 2008 @ 10:58:15 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61899128
6 gratis! Die verpakkingen hebben ze in NL niet
  donderdag 25 september 2008 @ 20:09:02 #168
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61913311

donderdag 25 september 2008 @ 20:12:22 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61913402
Ohhhhh heb er ZO'N zin in

Far Cry 2 Xbox 360 gameplay

http://www.computerandvideogames.com/player.php?mode=article&id=1916
  donderdag 25 september 2008 @ 20:26:34 #170
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61913827
Dead Space,.... erg cool. Haal ik zodra er even niks te gamen is,... ergens in een rustige periode. Is die hopelijk ook meteen wat goedkoper. Maar het ziet er erg cool uit tot nu toe!

http://www.computerandvideogames.com/player.php?mode=article&id=1942

donderdag 25 september 2008 @ 20:29:10 #171
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61913887
pi_61914485
  donderdag 25 september 2008 @ 20:53:49 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61914496
Stunt,... of is er nu echt shit aan de hand? Wat gebeurd er in deze wereld allemaal,........

http://www.geenstijl.nl/m(...)_usa_uitgesteld.html

WTF? Het leger? Marshall Law vanaf 1 oktober????
  donderdag 25 september 2008 @ 21:02:05 #174
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61914723
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:53 schreef Chocobo het volgende:
Stunt,... of is er nu echt shit aan de hand? Wat gebeurd er in deze wereld allemaal,........

http://www.geenstijl.nl/m(...)_usa_uitgesteld.html

WTF? Het leger? Marshall Law vanaf 1 oktober????
Gewoon een stunt, McCain wil inderdaad wat dingen uitstellen, maar hij heeft het niet over de verkiezingen gehad.

En wat moet het leger doen in Amerika? Het leger zal echt niet helpen tegen de financiele crisis
quote:
Beginning Oct. 1 for 12 months, the 1st BCT will be under the day-to-day control of U.S. Army North, the Army service component of Northern Command, as an on-call federal response force for natural or manmade emergencies and disasters, including terrorist attacks.

It is not the first time an active-duty unit has been tapped to help at home. In August 2005, for example, when Hurricane Katrina unleashed hell in Mississippi and Louisiana, several active-duty units were pulled from various posts and mobilized to those areas.
Alleen maar goed dus

Tis trouwens Martial Law, geen Marshall Law. Dat was het Marshall-plan, na WO2
  donderdag 25 september 2008 @ 21:14:06 #175
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61915061
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef kepler het volgende:

[..]

En wat moet het leger doen in Amerika? Het leger zal echt niet helpen tegen de financiele crisis
[..]
Precies,.......... !!
  donderdag 25 september 2008 @ 21:14:43 #176
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61915081
Vind het gewoon raar,.... snap het allemaal even niet meer! Gekke wereld dit hoor,.... erg hangt zo'n rare spanning overal,............
  donderdag 25 september 2008 @ 21:18:58 #177
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61915207
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:14 schreef Chocobo het volgende:
Vind het gewoon raar,.... snap het allemaal even niet meer! Gekke wereld dit hoor,.... erg hangt zo'n rare spanning overal,............
wordt altijd zo lekker overdreven door geenstijl

Zover ik het begrijp is het gewoon een verkiezings-stunt van McCain, om meer aandacht te krijgen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze de verkiezingen uitstellen, zeker niet omdat Bush verantwoordelijk is voor de huidige malaise. Als de verkiezingen uitgesteld worden dan komen er echt rellen
  donderdag 25 september 2008 @ 21:44:45 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61916055
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:18 schreef kepler het volgende:

[..]

wordt altijd zo lekker overdreven door geenstijl

Zover ik het begrijp is het gewoon een verkiezings-stunt van McCain, om meer aandacht te krijgen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze de verkiezingen uitstellen, zeker niet omdat Bush verantwoordelijk is voor de huidige malaise. Als de verkiezingen uitgesteld worden dan komen er echt rellen
Ik begrijp het dramaqueen gehalte van geenstijl,... maar ik begrijp de wereld gewoon af en toe niet,... zit in zo'n fase,.. en ik ben dronken!
  vrijdag 26 september 2008 @ 03:15:31 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61922567
Potentietopic: Arme bal
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:00:28 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61923168
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:44 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik begrijp het dramaqueen gehalte van geenstijl,... maar ik begrijp de wereld gewoon af en toe niet,... zit in zo'n fase,.. en ik ben dronken!
Gaan een rumoerige tijd tegemoet..
The truth was in here.
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:16:46 #181
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61923283
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gaan een rumoerige tijd tegemoet..
Ik voel het ook,.............
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:23:38 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61923352
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik voel het ook,.............
Je zou eens een boek moeten lezen over de maya kalender Gijs.. in 2006 wist ik al dat er in 2008 een probleem zou komen omtrent financieen.. geld word niks meer waard.. dat is de crisis waar we in komen.
Calleman, transformatie van het menselijk bewustzijn (titel bij benadering) gelezen.
The truth was in here.
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:25:37 #183
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61923378
Life sucked.

Morge Gijsjes.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:09:48 #184
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61928263
Geen game-nieuws? Geen discussies? Geen chicks?
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:21:56 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61928585
Oh ja zal je IGn es checken

En chicks, ik heb struik al een tijdje niet gezien
The truth was in here.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:25:28 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61928693
ok. Lukt dus niet om de movie te bekijken moet flashplayer installeren en er komt niks geen activex vraag.. geen tijd geen zin andere laptop
The truth was in here.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:44:08 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61929168
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Geen game-nieuws? Geen discussies? Geen chicks?
?
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:44:47 #188
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61929186
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:03:04 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61929619
quote:
Ik ga me ook zo vermaken met de 360 map editor
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:38:46 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61930466
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:36:43 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61931738

Dell support bellen.. 3 kwartier in de wacht, mn collega belt een ander (direct)nummer, dus kon meteen geholpen worden.
Wat is er aan de hand, aha ok ik stuur een mail om je bios te updaten en voor de nieuwste Nvidea drivers, als dat niet helpt bel maar terug.

Ok, install bios (of flashen heet het) reboot,
blauw scherm "SYSTEM MALFUNCTION" doet nog minder nu.

Mailtje terug:

Middag Jos,

BIOS update uitgevoerd, systeem reboot.. mooi blauw scherm
"HARDWARE MALFUNCTION system has halted"

Uitgezet, aangezet, DELL scherm, start windows normal.. flikkerend scherm verder helemaal niets meer.

Please advise.

Dimitri
The truth was in here.
pi_61932972
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef Bastard het volgende:
Oh ja zal je IGn es checken

En chicks, ik heb struik al een tijdje niet gezien
kijk eens een blad terug dan
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:39:57 #193
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61933132
Hoe zou het toch met struik zijn?
The truth was in here.
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:50:03 #194
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61933421
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef Bastard het volgende:
Gijs geen idee,.... ik mis hem ook!
pi_61933689
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef Bastard het volgende:
pi_61933704
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gijs geen idee,.... ik mis hem ook!
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:15:37 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61934017
Heb ineens trek in kipfile
The truth was in here.
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:33:26 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61936046
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:02 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:43:49 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61948477
G,..... Gijsjes

Zat Strol nou lekker met zijn hoofd in Normandie dit weekend,.... de klootzak
pi_61949178
Deze vent is het kanaal overgevlogen met zelfgemaakte vleugels

http://www.bndestem.nl/al(...)iegt-Kanaal-over.ece
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:51:50 #201
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61949325
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze vent is het kanaal overgevlogen met zelfgemaakte vleugels

[ afbeelding ]

http://www.bndestem.nl/al(...)iegt-Kanaal-over.ece
Gijs zo ga ik standaard naar mijn werk!
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:07:25 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61949522
Fallout 3 IGN preview:

Fallout 3 Week: Six Hours of Exploring: This game is massive.

As my six hours with Fallout 3 came to a close, I brought up the map to see how much ground I had covered. It turned out that I didn't see anything from the entire northern half. Even with limiting my travels to the southern region, there were still large areas I hadn't yet had a chance to explore. This game is huge and the satisfaction you get from exploring is just as big. It's been over a week since I played and I still can't shake the desire to go back and look around some more. October 28 can't come soon enough.

zaterdag 27 september 2008 @ 13:23:09 #203
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61950482
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:35:54 #204
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61950647
Ik krijg ontwenningsverschijnselen,..... m,... must,... g....game!
  zondag 28 september 2008 @ 10:57:47 #205
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61965981
Halo Stats
360 Blog
  zondag 28 september 2008 @ 11:15:01 #206
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61966250
quote:
Heb zo'n vreselijk veel zin in dit spel
  zondag 28 september 2008 @ 12:32:50 #207
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61967588
quote:
Gijs, dat is nog niks vergeleken met dit filmpje:

http://www.gamersyde.com/news_7136_en.html

Serieus echt onder de indruk

Weinig pop-up, prachtige sfeer, supermooi art-direction, prachtige muziek (in jouw filmpje dan )
  zondag 28 september 2008 @ 13:57:18 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61969191
Mooi plaatje die F1
The truth was in here.
  zondag 28 september 2008 @ 14:36:36 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61970109
Die monteur die op zn bek ging bij het wegrijden van de auto van Barri Band over zn voet
The truth was in here.
  zondag 28 september 2008 @ 14:37:45 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61970158
Neeeeeeeeeeeeeeeeee. die brandslanG!!!
The truth was in here.
  zondag 28 september 2008 @ 14:45:01 #211
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_61970384
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Gijs, dat is nog niks vergeleken met dit filmpje:

http://www.gamersyde.com/news_7136_en.html

Serieus echt onder de indruk

Weinig pop-up, prachtige sfeer, supermooi art-direction, prachtige muziek (in jouw filmpje dan )
Verdomme,... alsof Anton Pieck er aan gewerkt heeft!!
  maandag 29 september 2008 @ 08:04:04 #212
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_61988651
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:37 schreef Bastard het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee. die brandslanG!!!
Was wel een aardige race he.
Die Raikkonen.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 29 september 2008 @ 08:19:28 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61988747
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:04 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Was wel een aardige race he.
Die Raikkonen.
Sukkel
Maar was wel een aardige race, toch jammer dat we zeggen want het was een aardige race door de crashe en de commotie er na.
Anders had de Trulli-train doorgereden, je ziet gewoon dat er te weinig inhaalmogelijkheden zijn in de F1, tenzij je levensmoe bent. Het is allemaal te marginaal en te smal om wat te kunnen doen. Degene die dan snel gekwalificeerd hebben omdat ze gewoon de beste auto hebben, wint dan. Alonso wint, was snelste op vrijdag en zaterdagochtend.

Er is niet zo heel veel aan de F1, maar het is een leuk circus. Kijk ik liever naar de WTCC ofzo voor het racen.
The truth was in here.
  maandag 29 september 2008 @ 10:13:51 #214
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61990499
Toch geniet ik nog steeds het meeste van de F1

Niet alleen door de actie op de baan, maar door alles er om heen
  maandag 29 september 2008 @ 10:22:59 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_61990672
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:13 schreef kepler het volgende:
Toch geniet ik nog steeds het meeste van alles er om heen
  maandag 29 september 2008 @ 10:27:30 #216
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61990748
  maandag 29 september 2008 @ 12:20:59 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61993039
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:27 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het circus er om heen is gewoon gaaf, en je kent de coureurs een beetje dat geeft wel kleur. Altijd lachen om gekke kamikaze Sato bijvoorbeeld.

Ja die foto inderdaad, zag je toen binnen kwamen naar het podium toe dat applaudiseren van die dames
The truth was in here.
  maandag 29 september 2008 @ 12:23:06 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_61993084
Maar dan nog, kijk DTM, WTCC is gewoon eerlijker en naar mijn idee gaver om te zien.. en die mercedes is gewoon geil!
The truth was in here.
  maandag 29 september 2008 @ 12:31:52 #219
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61993279
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Bastard het volgende:
Maar dan nog, kijk DTM, WTCC is gewoon eerlijker en naar mijn idee gaver om te zien.. en die mercedes is gewoon geil!
[ afbeelding ]
ik zie niks

Maar andere race-klasses kijk ik ook naar, maar blijf er niet voor thuis
  maandag 29 september 2008 @ 12:33:12 #220
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61993313
geniaal plaatje trouwens

pi_61994591
Morgeuh.

Pffff...druk weekend achter de rug. Vanochtend vanuit Maastricht naar het werk en hier meteen een vergadering.

En al dat nieuws:
  • Fortis onderuit
  • Debat McCain en Obama
  • Paul Newman overleden.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 29 september 2008 @ 13:30:33 #222
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_61994598
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:33 schreef kepler het volgende:
    geniaal plaatje trouwens

[ afbeelding ]
    Ja prachtig momentje ook toen die monteurs van Ferrari met die slang op hun schouders terug wandelen langs al die boxen .. hoongelach van hun collega's natuurlijk

Maar toch.. die gast krijgt een drive through met zn lekkende brandstof door de pitlane, schampt nog bijna een andere coureur toen hij wegreed.. was een hele explosieve situatie en die andere een stop/go... tis toch weer ferrari matsen, keer op keer, dat wordt ik eerlijk gezegd ook beu.
    Ze kunnen het beter de FerrariF1 league noemen
    The truth was in here.
      maandag 29 september 2008 @ 13:31:39 #223
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_61994619
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
    Morgeuh.

Pffff...druk weekend achter de rug. Vanochtend vanuit Maastricht naar het werk en hier meteen een vergadering.

En al dat nieuws:
  • Fortis onderuit
  • Debat McCain en Obama
  • Paul Newman overleden.
  • Fortis zag je al van mijlenver aankomen, ik had eerlijk gezegd vorige week mn aandelen al verkocht!
    McCain Obama.. show must go on
    Paul Newman
    The truth was in here.
      maandag 29 september 2008 @ 13:38:08 #224
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_61994815
    The truth was in here.
      maandag 29 september 2008 @ 14:44:59 #225
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_61996568
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja prachtig momentje ook toen die monteurs van Ferrari met die slang op hun schouders terug wandelen langs al die boxen .. hoongelach van hun collega's natuurlijk

Maar toch.. die gast krijgt een drive through met zn lekkende brandstof door de pitlane, schampt nog bijna een andere coureur toen hij wegreed.. was een hele explosieve situatie en die andere een stop/go... tis toch weer ferrari matsen, keer op keer, dat wordt ik eerlijk gezegd ook beu.
    Ze kunnen het beter de FerrariF1 league noemen
    hij kreeg die straf voor het hinderen van die andere coureur, niet eens voor het meenemen van die brandslang
      maandag 29 september 2008 @ 14:46:25 #226
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_61996608
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 13:38 schreef Bastard het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ik besefte me vandaag eigenlijk pas dat ABN-AMRO ook bij Fortis zit, en al mijn geld staat bij de ABN

Ik vraag me eigenlijk af dat als Fortis failliet gaat nu, of ABN dan ook failliet is? Of zijn het twee verschillende bedrijven ofzo
    pi_61997102
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 14:46 schreef kepler het volgende:
    Ik besefte me vandaag eigenlijk pas dat ABN-AMRO ook bij Fortis zit, en al mijn geld staat bij de ABN

Ik vraag me eigenlijk af dat als Fortis failliet gaat nu, of ABN dan ook failliet is? Of zijn het twee verschillende bedrijven ofzo
    Fortis kan de kosten van de overname van ABN Amro niet ophoesten. En door de huidige kredietcrisis is geen enkele andere bank zo gek om ze nu geld te lenen. Om faillissement te voorkomen nemen de Nederlandse en Belgische overheden nu voor 11 mld een flink aandeel in Fortis. De ABN Amro wordt straks verkocht aan de ING Bank voor 10 mld, 14 mld minder dan Fortis ervoor heeft betaald. Fortis wordt nu dus weer een staatsbedrijf (is oorspronkelijk ontstaan uit een of andere Belgische overheidsspaarbank).

Je spaargeld is trouwens tot 10.000 euro verzekerd via de Nederlandse Bank geloof ik. Of heb je meer? Ik heb nog wat spaarloon bij Fortis staan.

Die bedragen trouwens, net als de 700 mld die de Amerikaanse overheid in hun economie pompen. Gaat elk voorstellingsvermogen te boven.
    pi_61997127
    Als werkende moet je je trouwens meer zorgen maken over de situatie in de V.S. dan over Fortis. Veel Nederlandse pensioenfondsen zitten vuistdiep in de Amerikaanse huizenmarkt. Dat wordt straks een flink hogere pensioenpremie betalen om de verliezen te dekken.
      maandag 29 september 2008 @ 15:09:15 #229
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_61997213
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Fortis kan de kosten van de overname van ABN Amro niet ophoesten. Overheden schieten 11 mld bij, en de ABN Amro wordt straks verkocht aan de ING Bank voor 10 mld, 14 mld minder dan Fortis ervoor heeft betaald.

Spaargeld tot 10.000 euro is verzekerd via de overheid. Of heb je meer? Ik heb nog wat spaarloon bij Fortis staan.

Die bedragen trouwens, net als de 700 mld die de Amerikaanse overheid in hun economie pompen. Gaat elk voorstellingsvermogen te boven.
    Nee, qua spaargeld zit ik nog goed (helaas ). Ik verwacht ook niet dat ABN verdwijnt als Fortis verdwijnt, dus dat komt wel goed

Die bedragen zijn echt bizar... Vraag me af of dat echt zal helpen
    pi_61997376
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:09 schreef kepler het volgende:
    Die bedragen zijn echt bizar... Vraag me af of dat echt zal helpen
    Gek genoeg zijn die bedragen vooral psychologisch. Ze moeten weer voor vertrouwen zorgen in het economisch stelsel. Als ik echter naar de koers van Fortis kijk en de berichten uit de V.S. lees wil dat nog niet echt lukken. Geruchten gaan dat Dexia ook om omvallen staat.

Ik ben bang dat we het einde meemaken van kapitalisme in zijn huidige vorm. Er heeft een kleine groep mensen belachelijk hoge risico's genomen om zichzelf te verrijken, daarbij gesteund door politici die erg gevoelig waren voor het idee van marktwerking. Hierdoor is het hele systeem in elkaar geklapt.

Wat je nu ziet is dat overheden alles wat de afgelopen decenia is gebeurd op het gebied van privatisering in de financiële sector terug aan het draaien zijn. Ik ben alleen bang dat dit te laat is. Ik heb zo'n voorgevoel dat we een wereldwijde economische recessie zoniet depressie ingaan. En daar gaan we last van krijgen. Als je al denkt dat het leven nu duur is...
      maandag 29 september 2008 @ 15:19:45 #231
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_61997491
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:16 schreef Strolie75 het volgende:

Als je al denkt dat het leven nu duur is...
    Gelukkig heb ik nog een flinke backlog
    pi_61997681
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Gelukkig heb ik nog een flinke backlog
    Ach, en we kunnen allebei de buikriem nog wel wat verder aantrekken.

Kep daarentegen.
      maandag 29 september 2008 @ 15:37:28 #233
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_61997998
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:04 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Fortis kan de kosten van de overname van ABN Amro niet ophoesten. En door de huidige kredietcrisis is geen enkele andere bank zo gek om ze nu geld te lenen. Om faillissement te voorkomen nemen de Nederlandse en Belgische overheden nu voor 11 mld een flink aandeel in Fortis. De ABN Amro wordt straks verkocht aan de ING Bank voor 10 mld, 14 mld minder dan Fortis ervoor heeft betaald. Fortis wordt nu dus weer een staatsbedrijf (is oorspronkelijk ontstaan uit een of andere Belgische overheidsspaarbank).

Je spaargeld is trouwens tot 10.000 euro verzekerd via de Nederlandse Bank geloof ik. Of heb je meer? Ik heb nog wat spaarloon bij Fortis staan.

Per rekening 20.000 euro soieso vergoed,
    14 miljard verlies.. 700 miljard inpompen.. er is niet eens echt geld om dat er tegenaan te zetten.. alles zijn digitale cijfertjes, er is vooral in Amerika niet genoeg goud om dat te kunnen compenseren, papierbiljetten zijn gewoon wat het is.. papier. Reken daarbij dat Amerika zoveel dollars mag afdrukken als ze willen.. dan zie je dat het hele systeem nu aan het inzakken is. Het word straks NIETS meer waard..

1 bijkomend voordeel van dit alles, je eventuele schuld is straks ook NIETS meer waard
    The truth was in here.
      maandag 29 september 2008 @ 15:37:38 #234
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_61998005
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ach, en we kunnen allebei de buikriem nog wel wat verder aantrekken.

Kep daarentegen.
    Die zit vanaf februari in zijn wereldreis

Maar goed, tja, ik kan me er gewoon nog niet druk over maken eigenlijk. Als het echt moet kan ik goedkoper gaan leven (ander brood, niet meer naar de bios, geen games kopen, etc) en dan komen we er over 5 jaar vanzelf wel weer bovenop.
      maandag 29 september 2008 @ 15:39:17 #235
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_61998053
    Nee, er gaat hier een oorlog uit voortvloeien..
    The truth was in here.
      maandag 29 september 2008 @ 15:41:18 #236
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_61998114
    Oorlog? Neuh.
    pi_61998150
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef Bastard het volgende:
    Nee, er gaat hier een oorlog uit voortvloeien..
    Historisch gezien wordt elke economische depressie wel gevolgd door een flinke oorlog. Maar nu? Wie tegen wie? De economieën van de V.S., Europa, Rusland en China zijn zo met elkaar vervlochten dat men er niks mee zou opschieten.
      maandag 29 september 2008 @ 15:47:04 #238
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_61998270
    Ach een oorlog is zo begonnen door de Amerikanen Strol, kijk naar Irak, je fingeerd wat plaatjes, bazuint rond dat er kernwapens zijn en hop zonder toestemming van Europa wordt gewoon ongestraft een miljardenkostende oorlog gestart. No problemo.

Wie hebben we nog over,.. nou een potentieel kandidaat zou een grootmacht als rusland wel kunnen zijn.. die Poetin is voor niks bang Gijs.
    The truth was in here.
    pi_61998366
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef Bastard het volgende:
    Ach een oorlog is zo begonnen door de Amerikanen Strol, kijk naar Irak, je fingeerd wat plaatjes, bazuint rond dat er kernwapens zijn en hop zonder toestemming van Europa wordt gewoon ongestraft een miljardenkostende oorlog gestart. No problemo.
    Daar trapt niemand meer in, plus: ze hebben niet genoeg materiaal en manschappen meer voor nog een oorlog.
    Misschien Venezuela of Pakistan binnenvallen, wat kerncentrales in Iran en Noord-Korea bombarderen. Maar meer zal het niet zijn.
    quote:
    Wie hebben we nog over,.. nou een potentieel kandidaat zou een grootmacht als rusland wel kunnen zijn.. die Poetin is voor niks bang Gijs.
    Als wij besluiten geen gas en olie meer van Rusland te kopen is het met de grote bek van Poetin en zijn marionet ook snel klaar.
      maandag 29 september 2008 @ 16:00:25 #240
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_61998644
    Ach we zien ook wel.. voorlopig kunnen we veilig gaan slapen vlgs Wouter de Boskabouter, de kridietscrisis zou hier geen effect hebben.
    The truth was in here.
    pi_61998879
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 16:00 schreef Bastard het volgende:
    Ach we zien ook wel.. voorlopig kunnen we veilig gaan slapen vlgs Wouter de Boskabouter, de kridietscrisis zou hier geen effect hebben.
    Goed nieuws is dat de PvdA hierdoor nu wel op net zoveel zetels staat als de PVV.
    pi_61999032
      maandag 29 september 2008 @ 16:42:57 #243
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_61999958
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Kep daarentegen.

Ik zit dan waarschijnlijk al halverwege de wereld, maar mn ticket heb ik dan al op zak. Het is zeker wel iets voor mij om er (een klein beetje) rekening mee te houden... Dadelijk stort alles in als ik in Australie zit Geen idee of mn ticket dan nog geldig is enzo
    pi_62000005
      maandag 29 september 2008 @ 17:19:31 #245
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_62000940
    avond
      maandag 29 september 2008 @ 17:36:54 #246
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62001450
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Oorlog? Neuh.
    Statistisch gezien niet geheel onjuist van B. Tevens is het ook nog eens een zooitje op Aarde!
      maandag 29 september 2008 @ 17:37:39 #247
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62001475
    quote:
    Toen ik het hoorde gingen Quinny en ik meteen uit elkaar,..... en als ik hem zie
      maandag 29 september 2008 @ 17:39:38 #248
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62001531
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef Strolie75 het volgende:
    Als werkende moet je je trouwens meer zorgen maken over de situatie in de V.S. dan over Fortis. Veel Nederlandse pensioenfondsen zitten vuistdiep in de Amerikaanse huizenmarkt. Dat wordt straks een flink hogere pensioenpremie betalen om de verliezen te dekken.
    Gijs je moet solliciteren bij geenstijl.nl. Je schrijft zo heerlijk!!
    pi_62002291
    Wanneer gaat de hypotheekrente weer omlaag
    pi_62002726
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
    Voorlopig niet ben ik bang Gijs. Sommige mensen spreken zelf over een terugkeer naar de jaren '80 met rentes van 12%.

Moet je je hypotheek verlengen?
    pi_62004953
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 17:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Toen ik het hoorde gingen Quinny en ik meteen uit elkaar,..... en als ik hem zie
    Ben 32 hoor, ei!
      maandag 29 september 2008 @ 19:52:07 #252
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62004987
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 18:14 schreef -Struikrover- het volgende:
    Voorlopig niet denk ik

Moet je oversluiten?
    The truth was in here.
      maandag 29 september 2008 @ 20:31:35 #253
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_62006319
    soms he is het toch wel relaxed om gehuurd te zitten
      maandag 29 september 2008 @ 20:32:40 #254
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62006352
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 20:31 schreef Magneet het volgende:
    soms he is het toch wel relaxed om gehuurd te zitten
    maar iemand heeft dat huis gekocht, en die komt dan in de problemen

Gelukkig heb je als huurder wel veel rechten
      maandag 29 september 2008 @ 20:38:16 #255
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62006516
    Komt allemaal weer goed..
    The truth was in here.
      maandag 29 september 2008 @ 20:45:41 #256
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62006707
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 20:38 schreef Bastard het volgende:
    Komt allemaal weer goed..
    Na de oorlog!
    pi_62006832
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 20:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Na de oorlog!
      maandag 29 september 2008 @ 21:10:12 #258
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62007429
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 20:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    cool, dus in je weekendje weg heb je ook nog soldaatje gespeeld?
      maandag 29 september 2008 @ 21:13:19 #259
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62007528
    pi_62007627
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef kepler het volgende:
    http://www.nu.nl/news/176(...)reddingsplan_af.html

is dit nu goed of slecht?
      maandag 29 september 2008 @ 21:21:14 #261
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62007788
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 21:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

hmm, het staat er nu niet meer, maar blijkbaar is de meerderheid van de bevolking tegen het reddings-plan (omdat de hoge mensen nu gered worden, terwijl zij de schuld hebben)
      maandag 29 september 2008 @ 21:30:49 #262
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62008139
    damn, de Dow Jones is gewoon binnen 5 minuten met 1% gezakt
      maandag 29 september 2008 @ 21:39:45 #263
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62008465
    ow hij stijgt alweer
    pi_62008487
    Paniekkip
      maandag 29 september 2008 @ 21:42:07 #265
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62008537
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef Strolie75 het volgende:
    Paniekkip
    ik moet nooit in de aandelen gaan
    pi_62008954
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef kepler het volgende:

[..]

ik moet nooit in de aandelen gaan
      maandag 29 september 2008 @ 22:03:19 #267
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62009338
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 21:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    haha

Ik zie het allemaal wel, eerst maar eens afstuderen
    pi_62011984
    ik ben terug!
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      maandag 29 september 2008 @ 23:12:46 #269
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62012067
      maandag 29 september 2008 @ 23:14:33 #270
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_62012121
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef kepler het volgende:
    http://www.nu.nl/news/176(...)_Amro_Nederland.html

nu word ik wel zenuwachtig
    Ik heb nog wel een pizza voor je in de vriezer
      maandag 29 september 2008 @ 23:19:05 #271
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62012287
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een pizza voor je in de vriezer
    ik ook sinds gisteren

Ik ben echt benieuwd wat er morgen gaat gebeuren met Europese beurzen, dit kan wel eens een hele zwarte dag gaan worden... Maar goed, ik heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:04:49 #272
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62016193
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 23:19 schreef kepler het volgende:

[..]

ik ook sinds gisteren

Ik ben echt benieuwd wat er morgen gaat gebeuren met Europese beurzen, dit kan wel eens een hele zwarte dag gaan worden... Maar goed, ik heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd
    Heb je de rode cijfers gezien van de beurzen in Amerika
    The truth was in here.
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:05:02 #273
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62016197
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 21:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Toby,.... Toby chew?
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:06:25 #274
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62016207
    Alles gaat naar de klote.. het hele financiele fundament wordt afgebroken, de teller op 0 gezet worden.
    Dit betekent onrust voor de mensen die zich aan het materialistische denkbeeld willen vasthouden, dat zou weer oorlogen kunnen veroorzaken.
    Maar eerst moet alles kapot, zodat er weer iets moois en nieuws kan opbloeien.

geweldige tijd leven we in!
    The truth was in here.
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:06:44 #275
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62016210
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Toby,.... Toby chew?
    *PRRROESTTTT****
    The truth was in here.
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:25:28 #276
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62016352
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef kepler het volgende:
    http://www.nu.nl/news/176(...)_Amro_Nederland.html

nu word ik wel zenuwachtig
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:25:53 #277
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62016358
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

*PRRROESTTTT****
    Moest zelf ook zooooo lachen Gijs,....
    pi_62016443
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Toby,.... Toby chew?
    ?
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:38:13 #279
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62016462
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

?
    Uit de beste filmopening ooit.. reservoir dogs.
    The truth was in here.
    pi_62016469
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:06 schreef Bastard het volgende:
    Alles gaat naar de klote.. het hele financiele fundament wordt afgebroken, de teller op 0 gezet worden.
    Dit betekent onrust voor de mensen die zich aan het materialistische denkbeeld willen vasthouden, dat zou weer oorlogen kunnen veroorzaken.
    Maar eerst moet alles kapot, zodat er weer iets moois en nieuws kan opbloeien.

geweldige tijd leven we in!
    Dat valt wel mee. Financiële sector wordt nu gedeeltelijk weer opgekocht door de overheid en de bemoeienis en regels zullen toenemen. Zelf zul je vooral merken dat veel zaken duurder zullen worden (pensioenpremie, hypotheek, etc.), je huis zal minder waard worden en de werkloosheid zal toenemen. Wel zal de olieprijs flink dalen.
    pi_62016473
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Uit de beste filmopening ooit.. reservoir dogs.
    Dat weet ik. Ik zie de link alleen met dat plaatje niet.
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:46:23 #282
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62016532
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:38 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Financiële sector wordt nu gedeeltelijk weer opgekocht door de overheid en de bemoeienis en regels zullen toenemen. Zelf zul je vooral merken dat veel zaken duurder zullen worden (pensioenpremie, hypotheek, etc.), je huis zal minder waard worden en de werkloosheid zal toenemen. Wel zal de olieprijs flink dalen.
    Mn hypotheek staat voor de komende 30 jaar vast, geen probleem..
    Maar waarom zou de olieprijs dalen als de vraag groeit, en het steeds duurder word om de olie te produceren. Plus dan die geintjes bij shell in afrika waar 20% minder kan worden gepompt door die zulu's die aanvallen. Enige aandeel wat de komende periode blijft groeien is Shell juist denk ik..
    The truth was in here.
    pi_62016592
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
    Mn hypotheek staat voor de komende 30 jaar vast, geen probleem..
    Maar waarom zou de olieprijs dalen als de vraag groeit, en het steeds duurder word om de olie te produceren. Plus dan die geintjes bij shell in afrika waar 20% minder kan worden gepompt door die zulu's die aanvallen. Enige aandeel wat de komende periode blijft groeien is Shell juist denk ik..
    Zolang je je huis niet verkoopt doet de waarde er eigenlijk niet toe. Als je huis over de komende 20 jaar eerst 50.000 in waarde daalt, en vervolgens weer 75.000 in waarde stijgt. Merk je dat dan? Het is alleen kut als je je hypotheek moet oversluiten.

Grootste afnemers van olie buiten de V.S. zijn China en India. Maar zij gebruiken die grondstoffen om spullen te produceren voor het Westen. De meeste Chinezen kunnen echt geen iPod kopen! Als er hier een economische crisis is, daalt de vraag naar (dure) consumptiegoederen. De Chinezen moeten dan minder produceren en hebben minder grondstoffen nodig.

Het heeft dus ook zijn voordelen:
  • Vraag naar (milieuvervuilende) grondstoffen zal afnemen.
  • Mentaliteitsverandering: mensen zullen minder op de pof moeten leven. Zeker in de V.S. Sparen is toch de basis voor een solide economie.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_62016629
      dinsdag 30 september 2008 @ 08:57:28 #285
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62016663
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 08:25 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    It's all good:

http://www.nu.nl/news/176(...)_klanten_gerust.html
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:05:25 #286
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62016765
    quote:
    Point proven.
    The truth was in here.
    pi_62016840
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Point proven.
    Ergens is het misschien wel goed dat dit gebeurt. Klinkt misschien een beetje soft links. Maar dat ongeremde consumeren wat we in het Westen doen gaat ten kosten van het milieu en de derde Wereldlanden. Wat in die landen ook weer erg veel haat oplevert tegen ons. We zijn als volk gewoon koopziek. Je zei het laatst zelf nog toen we het over reclames hadden. We worden gek gemaakt om geld te lenen om spullen te kopen die we niet nodig hebben. Iedereen zeikt over de euro, maar op zaterdag zien de winkelstraten zwart van de mensen met grote tassen. We moeten echt toe naar een duurzame economie toe en een wat betere spreiding van welvaart.

Je ziet nu dat mensen (zeker in de V.S.) beginnen te beseffen wat echt belangrijk is: een dak boven je hoofd, goed onderwijs voor je kinderen, gezondheidszorg voor je ouders, een prettig leefmilieu en veiligheid op straat. Tegen moslimextremisten én tegen tuig. En niet die dikkere HDTV aan de muur om het WK op te kijken of die BMW X5 om mee in de file te staan.
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:15:16 #288
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62016919
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ergens is het misschien wel goed dat dit gebeurt. Klinkt misschien een beetje soft links. Maar dat ongeremde consumeren wat we in het Westen doen gaat ten kosten van het milieu en de derde Wereldlanden. Wat in die landen ook weer erg veel haat oplevert tegen ons. We zijn als volk gewoon koopziek. Je zei het laatst zelf nog toen we het over reclames hadden. We worden gek gemaakt om geld te lenen om spullen te kopen die we niet nodig hebben. Iedereen zeikt over de euro, maar op zaterdag zien de winkelstraten zwart van de mensen met grote tassen. We moeten echt toe naar een duurzame economie toe en een wat betere spreiding van welvaart.
    Juist, zo is dat.. dat inzicht moet er komen.
    Ze kunnen ook duurzame apparaten bouwen die wel lang meegaan, er hoeft niet iedere 2 weken een nieuw toestel op de markt te komen, en dan nog heb je hem niet perse nodig.
    De wereld is echt heel erg oneerlijk verdeeld, het wordt tijd dat dat eens gelijk getrokken gaat worden.. of op zn minst proberen dat te doen.
    ik geloof ook wel dat uit deze hele situatie een grote les getrokken kan worden.
    The truth was in here.
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:31:58 #289
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62017254
    Ik ben het ZO eens met jullie maar over een paar dagen is iedereen dit weer vergeten en zit op kieskeurig.nl nieuwe HD TV's te vergelijken of is op lease-sites aan het surfen,.... op zoek naar die nieuw kleur of resolutie.
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:38:55 #290
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_62017388
    yup, volgende week ga ik gewoon een totaal niet duurzaam wereldticket kopen
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:43:23 #291
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_62017483
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
    Ik ben het ZO eens met jullie maar over een paar dagen is iedereen dit weer vergeten en zit op kieskeurig.nl nieuwe HD TV's te vergelijken of is op lease-sites aan het surfen,.... op zoek naar die nieuw kleur of resolutie.
    Als de prijzen dalen
    The truth was in here.
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:43:44 #292
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_62017493
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
    Precies. Ik erger me al jaren aan mensen die ECHT lopen te huilen en klagen over geld maar wel wekelijks voor honderd euro bier in hun Tokkie-lijf gooien of boodschappen doen bij de Albert Heijn op de hoek met hun auto

Oh, en elk jaar wordt er weer voor meer euro's vuurwerk gekocht ook bijvoorbeeld, maar niemand heeft geld

De wereld is zoooooo krom
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:49:28 #293
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62017597
    Ik heb het ook niet breed met twee kinderen maar kan zeker wel zo nu en dan een game kopen. Ik ben wel van energie leverancier overgestapt en heb mijn autoverzekering over gezet. Dit bespaard me toch een dikke 100 euro in de maand puur door even goed te vergelijken. Ben nu overal aan het kijken waar ik kan besparen!
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:52:30 #294
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_62017655
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Chocobo het volgende:
    Ik heb het ook niet breed met twee kinderen maar kan zeker wel zo nu en dan een game kopen. Ik ben wel van energie leverancier overgestapt en heb mijn autoverzekering over gezet. Dit bespaard me toch een dikke 100 euro in de maand puur door even goed te vergelijken. Ben nu overal aan het kijken waar ik kan besparen!
    Dat is sowieso een goed idee, niet alleen omdat je het niet breed hebt. Iedereen zou dat moeten doen, dat is het hele idee van concurrentie! Ik ga binnenkort ook weer kijken naar m'n zorgverzekeraar bijvoorbeeld!
    pi_62017656
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Chocobo het volgende:
    Ik moet ook eens goed kijken naar mijn verzekeringen en en energierekeningen. Heb je nog tips of goede vergelijkingssites?

Voor de rest? Bij de supermarkten letten op de prijzen en aanbiedingen, minder vaak in de kantine eten maar brood meenemen, en 1 game per maand kopen! Wordt komende maanden wel moeilijk. Maar ik begin met Fable 2, en daarna zien we wel.
    pi_62017752
    Ik ga Fable 2 eens bestellen bij Dim Plus trouwens. Wat zit er allemaal in de L.E. Cho?
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:57:17 #297
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62017780
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik moet ook eens goed kijken naar mijn verzekeringen en en energierekeningen. Heb je nog tips of goede vergelijkingssites?

Voor de rest? Bij de supermarkten letten op de prijzen en aanbiedingen, minder vaak in de kantine eten maar brood meenemen, en 1 game per maand kopen! Wordt komende maanden wel moeilijk. Maar ik begin met Fable 2, en daarna zien we wel.
    Ik eet ook niet meer in de kantine,.... doe boodschappen bij de Aldi,... hetzelfde voor minder geld zeg maar. Maar je hebt wel gelijk. Heel veel mensen klagen maar lopen allemaal met Adidas en H&M tassen in het centrum van Den Haag op een zondag bv En de Mediamarkt blijft ook maar grote dozen met de lift naar beneden pompen,.... richting de kassa.

Independer.nl vind ik de beste vergelijkingssite op bijna elk gebied.
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:57:41 #298
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62017785
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik ga Fable 2 eens bestellen bij Dim Plus trouwens. Wat zit er allemaal in de L.E. Cho?
    whahahahahahaha
      dinsdag 30 september 2008 @ 09:59:53 #299
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62017831

Bonus disc with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from the soundtrack, and a new behind-the-scenes making-of video

Collectible Hobbe figure

Five Fate cards

Bonus in-game content

Exclusive limited softbox cover
      dinsdag 30 september 2008 @ 10:01:50 #300
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_62017868
    Ik koop 4 games dit jaar nog,.. en heb de kosten goed verspreidt. Heb er elke maand een betaald, en had alles in de pre-order staan. Ik laat me niet gek maken door bv andere games. Geen tijd,.. en geen geld,... moet keuzes maken. Ik heb aan het einde van het jaar dus totaal 7 games gekocht,.... vind ik best netjes!

Ik kan de LE's kopen omdat ik niet zoveel games meer koop.
    pi_62017885
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 09:59 schreef Chocobo het volgende:
    [ afbeelding ]

Bonus disc with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from the soundtrack, and a new behind-the-scenes making-of video

Collectible Hobbe figure

Five Fate cards

Bonus in-game content

Exclusive limited softbox cover
    Thanks.
    Ik ga voor de standaard. Deze extra's boeien met niet zo. OST download ik wel, en die gamecontent kun je straks vast via XBL kopen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')