misschien ook nog een beetje ziekjes?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:57 schreef nokwanda het volgende:
Echt herfstig ja. Maar best warm opeens.
'smorgens vroeg en 's avonds laat zit ik te bibberen en overdag loop ik te zweten.
Nou je weet ook niet echt wat je aan moet doen. Gisterochtend bv was het 13 graden toen ik op de fiets stapte en 's middags stikte ik de moord, was het ineens 21 gradenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
misschien ook nog een beetje ziekjes?
Dat ook. Maar ook wat metro zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
misschien ook nog een beetje ziekjes?
spannend! Je mag daar alleen niet meer 's avonds over straat geloof ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
WHAAAAAAA as donderdag beginnen in nijmegen
hoef ook maar alleen in de ochtendquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
spannend! Je mag daar alleen niet meer 's avonds over straat geloof ikze hebben een avondklok ingesteld
Alleen maar in een specifieke buurt en dan nog in een specifieke straat, hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
spannend! Je mag daar alleen niet meer 's avonds over straat geloof ikze hebben een avondklok ingesteld
dat scheelt dan ook weer!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen maar in een specifieke buurt en dan nog in een specifieke straat, hoor.
nee helaas nog nietquote:Op donderdag 25 september 2008 21:47 schreef nokwanda het volgende:
hey dear, hoe gaat het met de pijn nu? Is het al minder?
dan hoop ik gewoon dat je snel opknapt!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef nokwanda het volgende:
Ja en nee. Nieuwe fase in het verloop. Eerst was het keel en de loopneus. Nu de hoestbuien 's nachts.
Maar gewoon eruit gaan en mijn dingen doen helpt het beste. Lam gaan hangen maakt alleen maar zieker.
Schijnt dat ze de schedel moeten open maken om te kijken of het goed of kwaadaardig is, op een scan komt het niet naar voren is wat ik gehoord heb ervan. Operatie raden ze dan af.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:16 schreef draculettetje het volgende:
gaan ze nog wel kijken of het goed of kwaadaardig is?
klinkt allemaal wel logischquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:02 schreef Topspin het volgende:
[..]
Schijnt dat ze de schedel moeten open maken om te kijken of het goed of kwaadaardig is, op een scan komt het niet naar voren is wat ik gehoord heb ervan. Operatie raden ze dan af.
Ze gaan nu kijken voor een plek in een verpleegtehuis, want ze hoort op een revalidatiekliniek niet thuis.
Ahja, Nokje beterschap ermee!!!!
Ik ga ff koffie zetten.![]()
Ai sterkte topspin. Nooit leuk om zoiets mee te moeten maken.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:11 schreef Topspin het volgende:
Goede middag ondertussen
Uitslag van de scan van mijn oma is binnen. Een gezwel van rond de 6 CM, schijnt dat ze helemaal geen herseninfarct heeft gehad ook. Ze weten niet of het goedaardig of kwaadaardig is. Operatie wordt niet aangeraden omdat dan de kans aanwezig is dat ze meer wegsnijden dan nodig is en dat gaat ten kostte van het goede weefsel. Ze krijgt nu medicatie om het vocht dat om het gezwel zit weg te halen zodat ze beter kan bewegen. Ze kan nog weken, maanden of jaren blijven leven zeiden ze. Beetje vaag dat er zoveel speling inzit. Toch een groot verschil tussen een paar weken en een paar jaar. Hoop dat het een paar jaar gaat zijn maar echt zekerheid is er dus niet.
Ze zeiden ook dat ze geen pijn gaat krijgen en dat ze alleen suf gaat worden naarmate de tijd vordert, das dan wel goed nieuws dat ze geen pijnlijke dood tegemoet gaat over een tijdje. Zal wat vaker op bezoek gaan en niet slechts 1 keer per week.
quote:Op maandag 29 september 2008 09:46 schreef nokwanda het volgende:Jazeker. Die vriend (is de componist en schrijver) had al een opzetje gemaakt maar kwam niet verder. Ik heb er meer een thema aan kunnen geven. Een verrassende draai. Het thema moet het liefst wel gerelateerd zijn aan de doelgroep waar ik zelf niet toe behoor. Ik wilde dat wel doen maar toch ook wel bij mezelf blijven. Maar dat kwam spontaan, zoals alles als ik met hem aan de boemel ga
Morgen samen aan de piano en verder werken.
hihi tja als je goede afspraken zou makenquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:
We hebben wel vaker het grapje gemaakt dat we eigenlijk zouden moeten trouwen. Jammer alleen dat ie gay is
Zekers.quote:
nou ja ik zat meer te denken aan voor 11 naar de snackbar ha haquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zekers.
Anders heeft het weinig zin.
Zelf ben ik pas om 5 uur thuis vanmiddag dus tja!
thee! lekker!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:57 schreef nokwanda het volgende:owwww, ik heb op deze donkere eerste oktober nog nietens het nieuws gekeken om te zien hoe we vandaag weer langzaam massaal doodgaan.
Goeiemorgen allen. Bakkie?
Jeetje wat ben jij weer snel haha.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:56 schreef draculettetje het volgende:
nou ja ik zat meer te denken aan voor 11 naar de snackbar ha ha
dan krijg ik dat echt nog niet weg
Stoer? Ik? why?quote:
Owwww, da's niet stoer. Dat was stoer toen ik riep: ik doe meeeee.quote:
ik moest nu echt heeel hard lachen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, da's niet stoer. Dat was stoer toen ik riep: ik doe meeeee.
Nu schijt ik 7 kleuren en probeer ik het roze deel eruit te filteren.![]()
Voor die mensen die er nu niets meer van snappen: ik doe mee aan de voorrondes van het coc-songfestival en daarna heel misschien aan de finale. Eerst maar eens voorondes.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, da's niet stoer. Dat was stoer toen ik riep: ik doe meeeee.
Nu schijt ik 7 kleuren en probeer ik het roze deel eruit te filteren.![]()
Voor die mensen die er nu niets meer van snappen: ik doe mee aan de voorrondes van het coc-songfestival en daarna heel misschien aan de finale. Eerst maar eens voorondes.
en ik vind het trouwens wel nog steeds heeeel stoer van jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:11 schreef nokwanda het volgende:
Geen bekend nummer. Speciaal voor deze gelegenheid gemaakt. Denk een beetje in Gloria Gaynor stijl
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:11 schreef nokwanda het volgende:
Geen bekend nummer. Speciaal voor deze gelegenheid gemaakt. Denk een beetje in Gloria Gaynor stijl
Inderdaadquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
nou k vond ook dat het nieuws om het nieuws te vullen
evenals als we de cijfers van fortis eerder beter hadden bekeken hadden we geadviseerd om abn amro niet over te nemen
Vast wel. Waarschijnlijk na de voorrondes. Als het zover is krijg je wel ene linkje.quote:
ow ja dat nieuwsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:21 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad
En dan het nieuws uit de telegraaf dat geen enkele minister in dienst is geweest, Balkenende en Bos hadden zwakke knieeenEen kleine greep uit de ochtendkranten. En dan in China ergens in een erotische videotheek waar brand is uitgebroken waarbij ze dan vermeldden dat er prive kamers zijn waar de mensen video's kunnen kijken.
Nog een overstroming in Mexico en dan inderdaad Fortis met achteraf gepraat dat het niet verstandig was geweest met ABN.
Ahja, veel succes Nok met het songfestival
Editie nl heb ik zelden gezien. Volg vaak het ontbijtnieuws op rtl mocht ik op tijd wakker zijn en dan overdag op rtl-7 maar dat is vaak een constante herhaling. Ieder uur vers nieuw van 15 minuten en daarna wordt het 3 keer herhaald dus het is geen constante update. Ben sowieso niet iemand die het nieuws op de voet volgt, denk soms dat ik vrij weinig mis als ik het oversla en dan online waar ik vanzelf vaker nieuwigheden tegenkom.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja dat nieuws
maar dat was al bij editie nl geweest vorige week ofzo
dank je.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:26 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Sara succes met de behandeling verder
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:02 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Slapeloze nacht achter de rug en een mannetje "ziek" thuis
is gaai er weer dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had gehoopt dat gaai hier wel zou zijn
Naam zegt me niets, kan zijn dat ik toen een paar maanden niet online ben geweest.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die heeft hier lang geleden mee gepost
ik weet het niet meer preciesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:40 schreef Topspin het volgende:
[..]
Naam zegt me niets, kan zijn dat ik toen een paar maanden niet online ben geweest.
Nog steeds geen belletje dat gaat rinkelen maar zo onthoud ik ook niet alles wat er gebeurt. Soms weet ik niet eens wat ik eergisteren gegeten heb. Schijnt dat meer mensen daar last van hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik weet het niet meer precies
was rond de tijd van de solse gat meeting
heeft in mijn SHE topic gepostquote:
Mogguh....quote:
Tnx....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
mogguh vamp
sterkte ook vanmiddag!
hoezo grapjes? over hem dat het hem zo aangrijpt? of over het onderwerp?
dit zijn van die vervelende momenten! en het ergste is hij moet er gewoon door heen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tnx....
Ja, over het onderwerp... En dát gaat 'm natuurlijk enorm aangrijpen
Yup.... Hij praat er gelukkig veel over...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit zijn van die vervelende momenten! en het ergste is hij moet er gewoon door heen!
maar zolang ie nu maar blijft praten al is het op zijn manier
jij bent een lieve mama die hem snapt, steunt en helpt!
Dat ook ja....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
precies, misschien komen er ook nog wel "opa" herinneringen
dat ook ja!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat ook ja....
Maar het is allemaal al zo indrukwekkend en heftig en als ie straks onvoorbereid die sportzaal in moet en er staat wél "opeens" een open kist.... Dan heeft ie geen kans om alles op een rijtje te krijgen en wordt ie er zomaar mee geconfronteerd... Nu kan ie het van te voren zelf bedenken... Wat de mogelijkheden zijn enzo...En wat ie er mee wil.
uitzetten danquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef draculettetje het volgende:
ik wil eigenlijk even slapen maar de telefoon houdt me wakker
gatsie lekker die melk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef vamperotica het volgende:
Beterschap topspin!
Hier is alles en iedereen ook flink verkouden...
Kleinste monster heeft vanmorgen heerlijk zn melk over me heen gespuugd....Blerg!
Hopelijk is het van t weekeind beter!
Gaat goed met oudste meneertje.. En eik ook en stuk beter met "ons"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gatsie lekker die melk!
zal mekaar ook wel lekker aansteken
hoest met uw oudste meneertje?
fijn en fijn!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gaat goed met oudste meneertje.. En eik ook en stuk beter met "ons"
ik was het eerlijk heus waar vergeten!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef vamperotica het volgende:
Ghehehe....Jij verdringt de heule boel!
yup....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef draculettetje het volgende:
maar ik weet het weer hoor!
moeten nog afspreken hoe en wat
T begint om 15.00 uur en op de ticketdingessite staat wel ergens hoe lang 't ongeveer duurt...Maar da ken ik natuurlijk nie vinden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:15 schreef draculettetje het volgende:
ja die ligt klaar! ja da's oke en goed maar hoe laat ook al weer
staat er ook op tot hoe laat het duurt?
dan gaat ik het zoekenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
T begint om 15.00 uur en op de ticketdingessite staat wel ergens hoe lang 't ongeveer duurt...Maar da ken ik natuurlijk nie vinden!
z'n gangetje is dat er altijd plaats is voor verbetering maar dat ik het ook wel even prima vindquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:49 schreef Topspin het volgende:
Z'n gangetje is altijd goed of niet? In ieder geval beter dan tegen een deur lopen
Nog 1 pot koffie zetten en dan maar aan de thee.
Vanuit tevredenheid verder bouwen, zo pak ik het ook aan denk ik. Ben niet ontevreden het merendeel van de tijd maar ik wil wel verbetering en daar neem ik dan ook de tijd voor. Soms denk ik nog dat tijd het werk moet doen om te komen tot een stabielere stemming en vaak lijkt het ook zo te zijn dat tijd nog steeds zijn werk aan het doen is, alsof een vrieskist aan het ontdooien is en dat eerst het buitenste gedeelte ontdooit en dan pas het binnenste zoals een arts me een keer zei, dan gaat het vooral om de depressieve zeik die moet ontdooien tot water en het water dat vervolgens moet verdampen zodat er meer ruimte is voor opgewektheid. Maar dan wil ik niet blijven afwachten want thuis zitten daar kan de stemming dan weer door dalen dus daarom ook op zoek naar iets buiten de deur.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
z'n gangetje is dat er altijd plaats is voor verbetering maar dat ik het ook wel even prima vind
jij ook!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:54 schreef Topspin het volgende:
[..]
Vanuit tevredenheid verder bouwen, zo pak ik het ook aan denk ik. Ben niet ontevreden het merendeel van de tijd maar ik wil wel verbetering en daar neem ik dan ook de tijd voor. Soms denk ik nog dat tijd het werk moet doen om te komen tot een stabielere stemming en vaak lijkt het ook zo te zijn dat tijd nog steeds zijn werk aan het doen is, alsof een vrieskist aan het ontdooien is en dat eerst het buitenste gedeelte ontdooit en dan pas het binnenste zoals een arts me een keer zei.. Maar dan wil ik niet blijven afwachten want thuis zitten daar kan de stemming dan weer door dalen dus daarom ook op zoek naar iets buiten de deur.
In ieder geval veel succes verder met verbetering aanbrengen
We halen de eindstreep uiteindelijk welquote:
Eerst een weekje in Sydney en daarna drie weken in Melbourne.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:41 schreef nokwanda het volgende:
Da's idd wel heel gezond
Hoe lang ga je weg?
Internet cafe?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:46 schreef
Topspin het volgende:
Goede reis Darkwolf alvast
Zet je foto's hier neer via een internet cafe?
Laptop gaat inderdaad niet mee de natuur in, want dat ding gaat sowieso maar 1,5 uur op de accu dus alleen daarom is het al zinloos. Om maar te zwijgen over het gewicht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:14 schreef nokwanda het volgende:
Mag hopen dat je in de natuur de laptop lekker achterlaat
Lijkt me pas echt leip als je daar in the outback zit met een laptoppie.
Maar effe serieus, het is ook wel lekker en goed om een tijdje niet al die contactmogelijkheden te hebben en het te moeten doen met basale zaken als je even niet in een grote stad zit. Al is het maar een weekje.
Het is echt een natuur persoon inderdaad en weet wat ze doet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:43 schreef nokwanda het volgende:
Mooi zo. Denk ook niet dat je echt antwoorden krijgt op een visionquest als je alleen maar westers gemak hebt.
Heeft de persoon met wie je gaat survivalervaringen?
Hey meneer Sydney!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:03 schreef L.Denninger het volgende:
Australie is verder nogal behoorlijk westers en verschilt qua mentaliteit erg weinig van europa, dus als je echt wat andere ervaringen wilt opdoen zou ik eens in een oosterse cultuur gaan kijken ofzo op de terugweg.
(Je vliegt toch vast via Maleisie of Indonesie neem ik aan)
Dan neem ik dit advies zeker en serieus mee, dank je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:58 schreef L.Denninger het volgende:
Ik was voor business in Sydney maar het was een groot plezier !
Maar ik meen het serieus, als je over Maleisie / Indonesie terugvliegt kan ik je zeker aanraden daar ook even te stoppen en rond te kijken, al is het maar een weekje !
had gister alle eps van S11 binnen...bleek ik die allemaal al gezien te hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:02 schreef Topspin het volgende:
I don't know
Vandaag dagje niets doen en southpark kijken, heb alle afleveringen van 12 seizoenen op de harde schijf staan dus ik kom wel ff vooruit. Morgen nieuwe harde schijf kopen van 1 TB en dan maar meteen bestanden die ik niet wil verliezen back-uppen op de nieuwe.
Een tweede keer kijken is niet tof meer? Of kun je bij southpark ook vaker dezelfde afleveringen nog eens zien? Bij the simpsons heb ik dat wel dat ik ze vaker kan zien. Family man moet ik nog gaan verzamelen. Kan alles via youtube bekijken maar heb ze liever in mijn eigen collectie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had gister alle eps van S11 binnen...bleek ik die allemaal al gezien te hebben
1x zien materiaal... met uitzondering van sommige epi'squote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
Een tweede keer kijken is niet tof meer? Of kun je bij southpark ook vaker dezelfde afleveringen nog eens zien? Bij the simpsons heb ik dat wel dat ik ze vaker kan zien. Family man moet ik nog gaan verzamelen. Kan alles via youtube bekijken maar heb ze liever in mijn eigen collectie.
Denk dat ik met kerst ook een harde schijf ga vragen als kado, heb toch altijd ruimte nodig en dan is extra ruimte mooi meegenomenZou ook niet weten wat anders te vragen en om dan anderen niet lastig te vallen ermee dan maar een harde schijf.
South Park is pure win.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
1x zien materiaal... met uitzondering van sommige epi's
Die heeft ruzie met internetverbindingen enzoquote:
Ik fiets al elke dag, zondig je 1 keer krijg je het gelijk op je bordquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:36 schreef nokwanda het volgende:
Dan zou ik vaker gaan fietsen als ik jou was. Er is al genoeg ergernis op de wereld
Vergeet niet een converter-plug voor je stekkers te halen !quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:37 schreef Darkwolf het volgende:
Mag (eerder kan) niet een van mijn pa's HD camcorders lenen.
Fine.
Dan koop ik er toch maar zelf een.
Ga Australie niet verlaten met enkel wat foto's.
En ze kosten geen drol meer tegenwoordig. Echt ongeloofelijk gewoon!
Bestellen maar!![]()
Heroes is top ! alleen is Sylar zo eng ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:28 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Gisteren 1 uur gemediteerd, mindfulness meditatie gedaan. En het werkt lekker goed, even helemaal alles stil in het hoofd na het eindigen van de meditatie. Niet 1 uur achter elkaar maar verdeeld over de hele dag. Begonnen met de serie "Heroes" serie bevalt goed alleen jammer dat seizoen 1 al helemaal gezien is, volgende week alle delen gezien en dan is het iedere week wachten op een nieuwe episode.
Tijd voor koffie en peuk, in de late avond nog ff mediteren want het schijnt goed uit te werken. Hopelijk dat het structureel uitwerkt richting de toekomst en dat rust vanzelf erin gaat zitten door steeds opnieuw gedachten weg te werken of te laten varen. Kan dan denken dat het onbewuste opgeschoont wordt middels meditatie maar dat weet ik niet zeker. Heb in ieder geval een manier gevonden om tijdelijk tot rust te komen en dat is wel zo lekker.
Sylar is inderdaad een bad assquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Heroes is top ! alleen is Sylar zo eng ..
True!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:27 schreef L.Denninger het volgende:
Vergeet niet een converter-plug voor je stekkers te halen !
Hahaha! You read my mind.quote:(Tip : neem 1 converter-plug mee en een nederlands verdeelblok, dat bespaart je 5 converterpluggen kopen)
Heroes is een van de betere series van dit moment naast Lost.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:30 schreef Topspin het volgende:
Sylar is inderdaad een bad assLijkt trouwens op Van Nistelrooy een beetje zijn gezicht
Weet niet of Sylar in seizoen 2 mee gaat doen.
klopt en het werkt nog steeds niet grrrrquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die heeft ruzie met internetverbindingen enzo
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:36 schreef nokwanda het volgende:Open nu je eigen website en cash per hit. Je kunt het ook uitleggen met veel drama en dat op youtube zetten en het naar Niburu sturen. Ze gaan ervoor.
@Drac, van welke buur jat je nu de verbinding? Blij je even online te zien.
Uhm... Denk ut wel ja...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi nog niet gekijkt
ik dacht 1700 uur
moeten zeker nog met tantetje bellen om af te spreken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef draculettetje het volgende:
ik heb het gevonden
idd vanaf 17.00 tot 20.00
zal wel met tantetje overleggen of ze eerst nog naar jou wilquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:18 schreef draculettetje het volgende:
potverdorie dan moet ik ff mn mailbox ook legen
zie, het komt van boven. Kosmische straling van de aliens, net als bij Topspinquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat weet ik niet
moet ergens van boven zijn denk ik want beneden doet ie het niet
ah dat is het!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zie, het komt van boven. Kosmische straling van de aliens, net als bij Topspin
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:39 schreef Topspin het volgende:
Toevallig jah dat ik net een auto zie rijden met Blossom erop, kan een bloemenzaak geweest zijn die in een personenauto reclame doet maken. Maar de kans dat ik zo'n auto tegenkom op een stuk weg waar ik amper 5 minuten loop terwijl ik vandaag nog Blossom heb laten vallen als naam? Niet dat ik direct conclusie trek in het paranormale maar het is wel toevallig zonder dat het hoeft te betekenen dat er ufo's gaan landen natuurlijk, kan ook spontaan gebeuren zomaar op het moment.
Dat van de tijd die ff stil staat kan dan komen omdat ik net even mijn hoofd deed draaien maar het voelde ff aan alsof alles stil stond en toen een seconde terug ging en weer verder ging.
Maar goed, het is vrijdag, zometeen film kijken. Ace Ventura 2. Eerst ff schnitzel eten met patat en appelmoes
Verstand op nul voor de rest van deze avondWel zo prettig zo nu en dan, liever verstand op nul dan met volle verstand erbij denk ik vaker
Kasteelbier zit toch 9 procent of 11 procent in of niet ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja duh, maar jij bent dan ook deadleave badchild, dan mag dat
(ja, heb ietsje teveel kasteelbier gedronken)
Wel goed.... Leuk uitzicht! En daar?quote:
naast een rommelende buik ook wel aardig oke!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wel goed.... Leuk uitzicht! En daar?
Ja hihihihiquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
naast een rommelende buik ook wel aardig oke!
kan alleen de hond net niet zien
maar voor de rest wordt er nu gewoon binnen gehoelahoepd!
neuj ik niet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:44 schreef nokwanda het volgende:
Ben jij aan de hoelahoep, Draak?
Ik ga zometeen lekker een nachtje poesvrij slapen
Moet eigenlijk wel lachen bij het idee dat jouw hubby staat te hoelahoepen in de kamerquote:
toen de kids op bed lagen was ie wel de enige die nog bezig was met de wii fitquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel lachen bij het idee dat jouw hubby staat te hoelahoepen in de kamer
Goed hoor! ( met vlagen wel "raar" gevoel)quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef draculettetje het volgende:
even vragen ook hoe het nu met zoessie is als ze dit leest!
nou dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed hoor! ( met vlagen wel "raar" gevoel)
Ja, pcies...Maar zo is het met alles....(Dat alles zo leuk en mooi enz. is....)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou dat heb ik ook hoor
maar ook hoe er nu al door sommige familieleden (lid) overna wordt gedacht
ik ga kijken of ik vandaag langs kan ben toch in het ziekenhuis
idd ja, ik weet het allemaal nog nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, pcies...Maar zo is het met alles....(Dat alles zo leuk en mooi enz. is....)
...Evening?quote:
eigenlijk welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:TRU ouwehoer is eigenlijk dood als een pier
Indeedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:TRU ouwehoer is eigenlijk dood als een pier
ik heb mn koptelefoon beneden liggen dus durf het niet aan te zettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:19 schreef Topspin het volgende:
Hallo Drac
Ik schrok wakker uit de slaap, plotsklaps was ik helemaal bij de les. Toen ff laptop naar boven gehaald, toen sigaret gerookt, nu ff warme chocomel en straks nieuwe poging tot slapen doen. De donkere dagen moet ik ook aan wennen. Tis verdomme al om 6 uur donker en in de zomer pas om 11 uur.
Om maar een donker lied te laten horen
Zulk rare muziek![]()
Je bent er vroeg bij iig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb mn koptelefoon beneden liggen dus durf het niet aan te zetten
naast me lligt er gelukkiig wel 1 te slapen
warme chocomelk daar heb ik ook wel zin in
aan mn been te voelen ben ik van mn kramp wakker geworden
en weer even gaan slapenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:12 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij iig!
Morgen mense
Ja? Thuis werken? Wat doe je voor'n werk draculettetje?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en weer even gaan slapen
en nu poging tot thuis werken
ter reintegratie de administratie voor het vrijwiligerswerk van de organisatie waar ik al bij werktequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:31 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja? Thuis werken? Wat doe je voor'n werk draculettetje?
Ja anders zou je nu niet gezellig met mij zitten kletsenquote:
spannend! een korte opleiding is niet verkeerd hoor en werk wat je leuk vind al helemaal niet!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:40 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja anders zou je nu niet gezellig met mij zitten kletsen
Draculettetje ik wordt binnenkort misschien begeleid naar ander werk via reintergratie. Mijn huidige werkgever heeft genoeg van me en volgens hun zijn er geen manieren meer om mij binnen het bedrijf aan het werk te zetten. Aangezien ik een vast contract heb kunnen ze me niet zomaar de laan uitsturen.
Dan komt er een soort "gouden" reintergratiehandruk aan te pas![]()
Ik sta echt te popelen om ander werk aan te nemen, maar dat gaat dan ook niet zomaar aangezien mijn beperkingen. Het liefst zou ik websites programeren, maar daar heb ik dan misschien weer een korte opleiding voor nodig. A.s. woensdag hoor ik meer dus ben uitermate benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |