Aangezien Re en ik allebei donker haar hebben, was onze interesse gelijk gewekt!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 15:23 schreef noekje het volgende:
Deze dan?
Die zoekt ook nog een huisje, met of zonder tuin. Hij zoekt alleen mensen met donker haar. Dat is die gewend. Verder heeft die geen eisen. Houdt van op schoot zitten en geaaid worden. Is gevonden op straat, geen achtergrond bekend. Waarschijnlijk heel jong van zijn moeder afgegaan want hij sabbelt enorm op kussentjes en dekentjes. Nu ongeveer 12 weken oud en niks geen wilds aan te ontdekken. Niet bang en stapt overal dapper op af.
Schitterende foto van een schitterend beestquote:
Bruin haarquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 00:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Schitterende foto van een schitterend beest![]()
Maar hoezo houdt die racistische kat alleen van mensen met zwart haar!?
Tof beest! Ziet er echt uit als zo'n oude, doorgezakte, chagrijnige katerquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:25 schreef MissBliss het volgende:
In het asiel zat zij met andere katten in een kamertje en toen leek er niks aan de hand te zijn. Toen ze echter in onze vakantie 2 weken bij Lucky (van mijn ouders) heeft gelogeerd, werd het wel duidelijk dat ze totaal niet gediend was van dat grote rooie ding
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 00:39 schreef vronie het volgende:
Wat een lieverd.
Meestal accepteerd een oude kat meer een kitten
Mijn gevoel zegt,dit komt helemaal goedquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat oude dames het beste 'matchen' met jonge mannetjes. Oude poezen zijn ook het moeilijkst geloof ik, met een nieuwe kat in huis, dus duimen dat het goed gaat! [ afbeelding ]
Die grijnsquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:07 schreef noekje het volgende:
Onze Brit moest helemaal niks van van het kleine spul hebben in het begin. Terwijl ze zelf maar 7 maanden is. Ze liep hier alleen maar rond als een te dikke führer om zich heen te blazen. Zodra zij de kamer binnenstapte gingen de kleintjes als een zee uit elkaar en doodsangst stond in hun ogen. En terecht! Haar blik staat altijd op standje woest. Zo zit haar gezicht het makkelijkst.
Dit heeft anderhalve week geduurd en opeens was het over en wilde ze met hen spelen. Dat doet ze dan ook behalve met Xito. Die kijkt haar nog steeds aan alsof hij water ziet branden als ze voorbij loopt. Als zij ook maar iets van toenadering zoekt dan pakt die zijn handtas en gaat dapper in een doosje zitten.
Ach, 1 kat heb je ook overleefdquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 07:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ze zien er zo cute uit, maar...twee katten in huize ReLeDe horror.....
quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 09:07 schreef noekje het volgende:
Onze Brit moest helemaal niks van van het kleine spul hebben in het begin. Terwijl ze zelf maar 7 maanden is. Ze liep hier alleen maar rond als een te dikke führer om zich heen te blazen. Zodra zij de kamer binnenstapte gingen de kleintjes als een zee uit elkaar en doodsangst stond in hun ogen. En terecht! Haar blik staat altijd op standje woest. Zo zit haar gezicht het makkelijkst.
Dit heeft anderhalve week geduurd en opeens was het over en wilde ze met hen spelen. Dat doet ze dan ook behalve met Xito. Die kijkt haar nog steeds aan alsof hij water ziet branden als ze voorbij loopt. Als zij ook maar iets van toenadering zoekt dan pakt die zijn handtas en gaat dapper in een doosje zitten.
everybody is ganging up on mequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef Greys het volgende:
[..]
This looks like the point of no return, baby!![]()
Maar eh.....![]()
![]()
![]()
![]()
Je zei zelf: 'Dan neem je hem toch gewoon!'quote:
Dat was een grapjequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:48 schreef Litso het volgende:
Wat een heerlijk chagrijnige kop
En sorry, maar ik vind het echt onzin dat een kat alleen mensen met donker haar zoekt
Dat is het toch ook maar het heeft wel geholpen. Meneer Noek is zo blond als de hel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:48 schreef Litso het volgende:
En sorry, maar ik vind het echt onzin dat een kat alleen mensen met donker haar zoekt
Maar die was oud en versleten en kon niet hoger dan 20cm van de grond komenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, 1 kat heb je ook overleefd
potverdorie....quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:51 schreef Greys het volgende:
Psssssst, Lits, dat meen je toch niet he?
Want dat was gewoon een smoesje van Noekje om Re en MissBliss over te halen. And it worked![]()
Het is èn... èn! Nog beter!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef Dipkip het volgende:
Lucky met zijn depressieve hoofddie kat moet een eigen website. Hij is echt de allertofste kat óóit.
ik dacht trouwens dat de asielactie iets met geld en spullen naar de poezen brengen was, maar jullie nemen allemaal poezen mee naar huis?
quote:
Dat is wel het plan!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Hekates het volgende:
Wow, die grote rode kat doet me echt aan garfield denken!
Leuk dat jullie er een kitten bij nemen, hoop dat jullie veel foto's gaan spammen.
Na jaren asielbeestjes adopteren zijn wij nu in afwachting van twee elitaire rasdraakjes (zie SC topic voor foto's). Ik denk dat ineens van 0 naar 3 een beetje teveel van het goede isquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Greys het volgende:
Het is èn... èn! Nog beter!
Zie jij ook nog iets leuks en liefs op de website van het asiel?
Ja, ga ik doen, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef Dipkip het volgende:
Lucky met zijn depressieve hoofddie kat moet een eigen website. Hij is echt de allertofste kat óóit.
Ik hoop dat Ziggy het allemaal goed opneemt. Misschien is het slim om in dat katengedragstherapie topic wat te lezen qua tips over aan elkaar laten wennen? Het is wel een dotje hoor!
"ziggyziggy" lijkt me een mooie keuze.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:25 schreef MissBliss het volgende:
Verder zijn we nog aan het denken over een nieuwe naam voor Xito, dus suggesties zijn welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |