te idioot voor woorden. En dat van een jongerengroepering van het CDA.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef maedel het volgende:
en we zijn weer lekker bezig:
CDJA: "Homo's weigeren op scholen mag!"
ik ook niet..... maar dat geeft niet tochquote:
Waarheid wil juist dat religie en staat samen gaan...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:29 schreef BlueMage het volgende:
CDA is ook zo'n loserpartij, religie en staat moeten gescheiden blijven aub!
(nou lijk ik ff op WAARHEID van de fp met die smiley maar goed)
M.
nou zoveel heb ik ook weer niet met Rita op om er voor te juichen......quote:
rita + juichen =quote:Op donderdag 25 september 2008 22:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou zoveel heb ik ook weer niet met Rita op om er voor te juichen......
SPquote:PvdA is ook al niet veel soeps meer. Moet maar eens gaan kijken wat er bij nieuwe verkiezingen voor mij het beste uit komt.
SP heb ik ook al niets mee... Ik heb namelijk dat horloge van Jan nog nooit gekregen die die mij beloofd had op de (reclame-)website.quote:
Daar kan ik nog niets tegen in brengen....quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen voor D'66 ga.
Ik ook, terug naar het oude nest.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik de volgende verkiezingen voor D'66 ga.
Ja, ik kom uit een D66-nest, dus eerlijk gezegd is het ook wel een beetje dat ik dat gestemd heb omdat mijn ouders dat ook deden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook zo dat ik de politiek zo grijs vind. Alles moet strak in pak en oud en zo afstandelijk.
en verhoudingsgewijs heeft D'66 inderdaad wel de meeste homo's op verkiesbare plekken staan, zoals Boris en was die andere Boris ook de eerste homo fractieleiderquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit een D66-nest, dus eerlijk gezegd is het ook wel een beetje dat ik dat gestemd heb omdat mijn ouders dat ook deden.
Echter, D66 is voor homo's "de beste partij". Tenminste dat zegt men altijd.
Nou, ik sta door de week om half 6 op, dus dan krijg je vanzelf zo'n ritme... Dit was eigenlijk uitslapenquote:Op zondag 28 september 2008 09:32 schreef Ezzer het volgende:
Wat ben jij angstvallig vroeg op deze zondag, toch niet speciaal voor de film?
en waar ben jij dan helemaal wel heen geweest?quote:
ik ging om 6 uur slapen.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |