Dat zeker. Maar in principe is het een ideale mix nu van ervaren spelers en talent. Ik denk dat Landzaat wel beter moet kunnen dan dit.quote:Op maandag 22 september 2008 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al blijft het natuurlijk de vraag of je met zulke jonge jongens wel constant kan presteren.
Maar er zit in ieder geval zat potentie in.
Die zette ik er maar eenmalig tussen hoor.quote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef PabloLopez het volgende:
waar is die vette foto van tomasson in de OP gebleven?
Dat komt vooral door gebrek aan inzet en routine. Dit middenveld moet ingespeeld raken, dan gaat het wel lopen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pfff, beste middenveld van de Eredivisie.Donderdag konden ze er allemaal nog niets van.
Dit elftal heeft idd tijd nodig, en tot het zover is moet er, zoals zondag, met inzet de schade beperkt gehouden worden. Zolang er groei is, is het goed.quote:Op het middenveld liggen veel kwaliteiten en potentie, dat is waar, maar om nou over een luxeprobleem te spreken. De kwaliteit van het middenveld wordt toch weer teniet gedaan door de waardeloze verdedigend en de voorlopige matige voorhoede. Groningen uit zie ik dit team gewoon weer verliezen hoor. Dit team heeft nog tijd nodig.
Mee eens. Ik hoop dat Verbeek daar wat aan kan doen.quote:Het is dat we in de Kuip speelden, waardoor de jongens boven zichzelf uitstegen, maar zonder die steun zijn teveel spelers te slap. Dat is al jaren zo. Zie vorig jaar. In de Kuip genoeg goede wedstrijden gezien met veel passie en inzet. Terwijl zulke uitwedstrijden op misschien 3 vingers te tellen waren.
Misschien wel. Ik heb gezegd dat ik kwaad was omdat er geen inzet was. Dat was er zondag wel, dus dan heb ik even geen reden meer om kwaad te zijn. Logisch toch.quote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef Juk het volgende:
Dr.Crane kan zo mooi met de waan van de dag levenBest schattig eigenlijk
Verwacht ik ook eigenlijk. Feyenoord zal wel voetballen met de handrem erop, in ogenschouw genomen dat ze zondag weer vol aan de bak moeten tegen Fc Groningen, en met de gedachte dat ze normaal gesproken ook op halve kracht van Top Oss zouden moeten winnen, waardoor ze het zichzelf weer ontzettend moeilijk maken.quote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef blindgier het volgende:
Het zou trouwens wel weer des Feyenoords zijn om woensdag weer een gigantische zaadpot op de mat te leggen.
En wat vindt ie ervan?quote:Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Jaap Uilenberg, directeur scheidsrechterzaken van de knvb, moet zich zonodig uitlaten over de arbitrale beslissingen gisteren bij Feyenoord - Ajax, nu bij Studio Sport.
De verslaggever ging eigenlijk alleen in op het niet toekennen van een penalty voor Suarez (vasthouden Bahia) en dat Mols er wél één kreeg.quote:
Een degelijke 3-0.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:29 schreef cemeteryslut het volgende:
en, wat verwachten we woensdag?
een vrije dag voor Makaay en Hofland. Die jongens zijn nog lang niet 100% fit dus spaar ze voor grunn en zet Erasmus en Nieveld maar op hun plekke. Word 3 a 4 -0 zonder goed voetbalquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:29 schreef cemeteryslut het volgende:
en, wat verwachten we woensdag?
Had niet anders verwacht.quote:Op maandag 22 september 2008 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Jaap Uilenberg, directeur scheidsrechterzaken van de knvb, moet zich zonodig uitlaten over de arbitrale beslissingen gisteren bij Feyenoord - Ajax, nu bij Studio Sport.
Hofland zou ik inderdaad wel sparen als hij niet 100% fit is, Makaay kan wel wat wedstrijdritme gebruiken dus die zal ik zeker laten spelen. Ik vond hem zondag echt een van de slechtste.quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een vrije dag voor Makaay en Hofland. Die jongens zijn nog lang niet 100% fit dus spaar ze voor grunn en zet Erasmus en Nieveld maar op hun plekke. Word 3 a 4 -0 zonder goed voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |