mijn ervaring: je moet 60.000 records bellen. Ringtime staat ingesteld op een seconde of 10quote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef Farenji het volgende:
Er wordt dus altijd na een paar seconden opgehangen, veel te snel iig. Alleen vanavond stond er dus iets op mijn voicemail. Als dit een callcenter is dan zullen ze waarschijnlijk niet veel zaken doen.
Nou, een collega van mij die op onze marketingafdeling werkt had daar laatst verhalen over, dat moet je dus juist niet doen. Vóór infofilter was er iets anders en toen dat ter ziele ging zijn al die gegevens doodleuk verkocht. En als een bedrijf een marketingactie wil gaan houden, dan kunnen ze heel makkelijk de gegevens achterhalen van de mensen die bij Infofilter geregistreerd staan, want ik meen dat ze hun gegevensbestand naar Infofilter sturen en dan weer terugkrijgen met de mensen eruitgehaald die bij Infofilter geregistreerd staan. Door het voor- en na-bestand met elkaar te vergelijken kunnen ze makkelijk de mensen achterhalen die bij Infofilter geregistreerd staan en er zijn bedrijven die juist díe mensen gaan bellen, omdat die weinig door andere bedrijven gebeld worden en daarom 'sneller geneigd' zullen zijn die ene keer toch iets te kopen.quote:Op maandag 22 september 2008 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
misschien is het een idee om even bij infofilter.nl langs te gaan?
Jij werkt bij zo'n ranzige telefoonspamtoko?quote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn ervaring: je moet 60.000 records bellen. Ringtime staat ingesteld op een seconde of 10
ja, je verbrandt dan wat records (gemiddeld een procentje of 20), maar voorkomt een hoop loze voicemails die veel meer tijd en dus geld kosten
Ik zit bij Orange, of hoe het tegenwoordig ook mag heten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:40 schreef het.ismij het volgende:
bij welke provider zitten de mensen die hier last van hebben?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Jij werkt bij zo'n ranzige telefoonspamtoko?
Waarna jullie als een soort zwerver achter iedereen aan telefoonnummers gaan liggen schrapenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Blifjt overigens grappig dat mensen die een allergie hebben tegen dit soort telefoontjes wel steeds weer braaf hun telefoonnummer invullen op de meest idiote plekken
De goeie nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarna jullie als een soort zwerver achter iedereen aan telefoonnummers gaan liggen schrapen
Tis tegenwoordig t-mobilequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:41 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zit bij Orange, of hoe het tegenwoordig ook mag heten.
Wat is het dan? Valide verbindingspogingen van mensen die mij proberen te bellen die mislukken, of zijn het glitches waardoor ik echt door een spooktelefoon gebeld word?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Tis tegenwoordig t-mobile
En je bent niet de enige die hier last van heeft kan ikje melden (1st hand info)
Dit gaat ook nog wel even aan houden, ligt aan de centrale. door de hoeveelheid en cappaciteitsproblemen gaat er hier en daar wat koppelingen mis af en toe.
En vrij random.
Beide.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:29 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat is het dan? Valide verbindingspogingen van mensen die mij proberen te bellen die mislukken, of zijn het glitches waardoor ik echt door een spooktelefoon gebeld word?
Haha, net of ze dat gaan doen. T-mobilequote:Op dinsdag 23 september 2008 19:11 schreef mschol het volgende:
als je dagelijks door anoniem nummer wordt gebeld kan je allicht vragen aan je provider om er onderzoek naar te laten doen aangezien het zeer storend is..
kpn iig wel..quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:38 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Haha, net of ze dat gaan doen. T-mobile
Waarschijnlijk was het bij jou hetzelfde bedrijf. Het is me ook gelukt om eindelijk eens op tijd op te nemen. Het was de eneco die vroeg of ik asjeblieft weer bij ze terug wilde komen. Nou heb ik daar toch al absoluut geen reden voor (eneco rekent 2 keer zoveel per maand als voorschot in vergelijking met miijn huidige maatschappij) maar als ze zich verlagen tot zulke telefoonterreur dan kunnen ze het helemaal vergeten, heb ik ze gemeld. Ja, daar konden ze wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Het is me éindelijk gelukt om zo'n onbekend telefoontje op te nemen. Ze belden vanwege een tijdelijk abonnement dat ik als cadeau op een tijdschrift had gehad. Ik heb gevraagd of zij degenen waren die mij de afgelopen dagen zo vaak gebeld hebben en dat bleek inderdaad zo te zijn. Veel excuses en ze hadden die klacht inderdaad vaker gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |