ik lag dubbelquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit ben ik met m'n broertje
Ja, tof.quote:
Jaaaa, maar je kan wel zeggen dat je van alles kanker krijgt, maar echt, van de zon krijg je kankerquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
van de zon....
.....krijg je kanker....
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:53 schreef FleshWound het volgende:
Mocht er hier iemand net als ik even niks beters te doen hebben en wil je je kapot lachen:
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2962104
Maak je kat wakker!
Gelukkig zitten er in een TFT geen kristallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
MB van je TFT scherm krijg je kanker! Als de kristallen te lang op een bepaalde positie blijven hangen (kleuren combinaties zoals blauw-grijs zijn vooral erg slecht!)
Slaap lekker
Nice voice Farfallusquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh zo klink ik dus
[ link | afbeelding ]
Ga jij nog een keer voor me koken?quote:Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nice voice Farfallusbtw dat poppenkastfilmpje is echt
![]()
ja, heb ik daaroverheen gelezen?quote:
Das best tof!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, heb ik daaroverheen gelezen?
Ben gisteravond trouwens bij een MRI, een CT en een rontgenapparaat geweest. Was voor een vak in het ziekenhuis te gast en kregen een hoe en of wat over die dingen
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga jij nog een keer voor me koken?Dan gaan we elkaar gek maken met reisplannen voor Japan.
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Das best tof!
Ik heb een keer MBRT als keuzevak/minor gedaan, maar dat is nog behoorlijk veel wiskunde!Al is het interpreteren van echo's en röntgenfoto's wel leuk
Goedemorgen allen trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |