Ik vind het bijna nooit lekker. Maar toen CF het door de paste mikte met wat andere meuk erbij, was het goed te etenquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het bijna nooit lekker. Maar toen CF het door de paste mikte met wat andere meuk derbij, was het goed te vreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'![]()
Arghquote:Op woensdag 24 september 2008 20:04 schreef MuadDib het volgende:
Leuk is dat, gisteravond iemand zo ongeveer bij mij om de hoek afgeschoten...
oh ik ben dol op zowat alle sla hoor maar rucola vind ik gewoon een lekkere stevige bite en smaak hebbenquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een leuke mop.
Er zitten twee verpleegkundigen tijdens de koffie te kletsen over de patiënten. Zegt de een: 'Weet je die grote Surinamer op kamer 7?' Die ander: 'Ja tuurlijk, die ontzettend brede gast!' De een: 'Ja die gast die heeft een tattoo op zijn lul, er staat GUP op!' 'Oh?' zegt die ander, 'dat is vreemd, toen ik m laatst een onderbeurtje gaf, stond ereen onderbeurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
is dit verpleegstershumor?
![]()
Ja +1 Je krijgt het ook vaak in restaurants, k vind 't meestal een afknapper, ijsberglaquote:Op woensdag 24 september 2008 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook een doorgewinterde sla-eter. Hoewel ik moet zeggen dat ik wel wat uitgekeken begin te raken op ijsbergsla; dat is eigenlijk alleen maar lekker als het of heel heet is, of bij pittig eten.
klinkt lekker.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
Van die kleine kropjes sla eet ik trouwens bijna altijd in kwarten gesneden, met balsamicosiroop en uitgebakken spekjes of hamOoit in Madrid zo gegeten, sindsdien verslingerd
Het mopje is verpleegstershumor. Een onderbeurtje is vakjargon, jeweetsquote:Op woensdag 24 september 2008 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
een onderbeurtjeis dit verpleegstershumor?
Ik vind ijsbergsla gewoon lekkerquote:Op woensdag 24 september 2008 21:14 schreef DarkElf het volgende:
klinkt lekker.
ijsbergsla vind ik erg '90'steveel gehad vroeger dus nu kies ik dat zelden uit
Moet je 's aan ruiken, als je zo'n zak opentrektquote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind ijsbergsla gewoon lekkerMaar van die zakken gemengde sla-shizzle zijn ook lekker
Ik ruik écht niet aan alles dat ik in mn mond stopquote:Op woensdag 24 september 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je 's aan ruiken, als je zo'n zak opentrekt
Ik was en pluk dus meestal m'n sla zelf. Heb een heuse slacentrifuge
Ho even, dat is wat heel anders. Sla uit een zak ruikt... Bedorvenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ruik écht niet aan alles dat ik in mn mond stopWel eens een gekookt ei geroken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |